Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Dolsk: Rekultywacja składowiska odpadów obojętnych i innych niż niebezpieczne w Pokrzywnicy - I ETAP
Numer ogłoszenia: 158913 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Dolsk , Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk, woj. wielkopolskie, tel. 061 2825001, faks 061 2825510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja składowiska odpadów obojętnych i innych niż niebezpieczne w Pokrzywnicy - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja składowiska odpadów obojętnych i innych niż niebezpieczne w Pokrzywnicy - I ETAP polegający na: - formowanie pryzmy odpadów; - wykonanie warstwy okrywającej; - budowa dwóch studni odgazowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.20 - Rekultywacja 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w tym: - wykonawca dysponuje następującym sprzętem wraz z obsługą co najmniej : a) spychem na podwoziu gąsienicowym; b) ładowarką czołową o pojemności powyżej 1,5m3; c) koparko - ładowarką d) sprzętem zapewniającym transport mas ziemnych. - wykonawca dysponuje osobami uprawnionymi do obsługi sprzętu, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez oferentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 6.1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 6.1.3.Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 6.1.4. Wykaz sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 6.1.5. Projekt umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 6.1.6. Kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 6.1.7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający w wymaganym terminie, z którego powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił); 6.1.8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert; ( w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający w wymaganym terminie, z którego powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił); 6.1.9.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w jego imieniu 6.1.10.Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej (względnie poświadczonej kopii); 6.1.11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dolsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.dolsk.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Dolsk, Plac Wyzwolenia 4, 63 - 140 Dolsk pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Plac zabaw i siłownia plenerowa w Parku Kleparskim", dla ZZM w Krakowie
- wykonanie monitoringu terenów Kopalni Soli "Wieliczka".
- rekultywacja lagun osadowych.
- Likwidacja infrastruktury kopalnianej pozostałej po zakończeniu likwidacji zakładów górniczych.
więcej: Rekultywacja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.