Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Koluszki: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 158933 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2014/2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Koluszki w roku szkolnym 2014 / 2015. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 zadań, które rozpatrywane będą odrębnie: Zadanie nr 1 ( trzy autokary ) dowóz uczniów od strony: Regien, Starego Redzenia, Nowego Redzenia, Słotwin, Przanowic, Kaletnika, Różycy i Żakowic do szkół w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 125 km, maksymalna liczba przewożonych uczniów w autokarze do 40. Zadanie nr 2 ( jeden autokar ) dowóz uczniów od strony Felicjanowa, Erazmowa, Jeziorka oraz Lisowic do szkół w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 100 km, maksymalna liczba przewożonych w autokarze uczniów do 30. Zadanie nr 3 ( trzy autokary ) dowóz uczniów od strony: Kaletnika, Różycy, Żakowic, Będzelina, Borowej, Gałkówka Parceli do Zespołu Szkół w Gałkowie Dużym. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 248 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 40. Zadanie nr 4 ( jeden autokar ) dowóz uczniów od strony: Mikołajowa, Pogorzałych Ługów i Nowych Chrustów do Szkoły Podstawowej w Będzelinie. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 55 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 30. Zadanie nr 5 ( trzy autokary ) dowóz uczniów od strony Świn, Kazimierzowa, Wierzchów, Leosina, Stamirowic, Katarzynowa, Zygmuntowa, Stefanowa, Długiego, Turobowic do Szkoły Podstawowej w Długiem i szkół w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 240 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 40. Zadanie nr 6 ( jeden autokar ) dowóz uczniów od strony : Będzelina, Kaletnika, Gałkowa Małego, Przanowic, Różycy, Żakowic i Zygmuntowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 80 km, maksymalna liczba dowożonych uczniów w autokarze do 20. Zadanie nr 7 ( jeden autokar ) dowóz uczniów niepełnosprawnych ruchowo z terenu Gminy Koluszki do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Koluszkach. Ogółem długość trasy do przejechania ok. 98 km, ogółem liczba dowożonych niepełnosprawnych uczniów do 13..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz, gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz, gdy Wykonawca posiada ważną licencję uprawniającą do przewozu osób. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty. 2) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 3) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, kiedy konieczna będzie zmiana terminu lub godzin realizacji zamówienia, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówienia lub zmienić godziny dowożenia b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający za zgodą Wykonawcy ma możliwość dokonania takiej zmiany. c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, d) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu dowożenia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego po cenach wynikających ze złożonej oferty. e) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi. f) W przypadku, gdy ceny oleju napędowego ulegną zmianie Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji i dewaluacji ceny ofertowej netto i brutto. Warunki zmiany: Bazową ceną oleju napędowego jest cena: 5,35 zł / za 1 litr ( słownie: pięć złotych, trzydzieści pięć groszy). W przypadku, gdy cena oleju napędowego na wszystkich stacjach paliw na terenie Miasta Koluszki wzrośnie ponad 20 % i będzie się utrzymywała przez minimum 7 dni, Przewoźnik będzie miał możliwość wystąpienia do Zamawiającego o waloryzację ceny ofertowej netto o 4 % wartości netto i brutto złożonej oferty za każde 20 % wzrostu ceny oleju napędowego. Waloryzacja będzie obowiązywała w następnym dniu dowożenia dzieci po złożeniu przez Przewoźnika prośby o waloryzację ceny ofertowej. W przypadku, gdy cena oleju napędowego przynajmniej na jednej stacji paliw na terenie Miasta Koluszki spadnie ponad 20 % i będzie ta cena się utrzymywała przez minimum 7 dni, Zamawiający poinformuje pisemnie Przewoźnika, że dokona dewaluacji ceny netto i brutto o 4 % za każde 20 % spadku ceny oleju napędowego.Dewaluacja będzie obowiązywała w następnym dniu dowożenia dzieci po poinformowaniu Przewoźnika o zmianie ceny oleju napędowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Koluszkach"
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym w 2025 roku
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka od 1 lutego do 31 grudnia 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Gielniów w 2025r.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Produkcji Wód w 2025 r. - znak sprawy DP-08/24.
- Usługa przewozu osób do Dziennych Domów Pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.