Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Katowice: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 158944 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR I - zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r. b)ZADANIE CZĘŚCIOWE NR II - dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków przeznaczonych na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. - W ramach zadania częściowego nr 2 zakup finansowany jest ze środków z budżetu państwa na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. c) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR III - dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka. - W ramach zadania częściowego nr 3 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej - Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. d) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR IV - zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska. - W ramach zadania częściowego nr 4 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. e) ZADANIE CZĘŚCIOWE NR V - zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.00.00-7, 30.19.93.30-2, 30.19.74.00-0, 39.54.11.30-6, 30.19.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie Wykonawca wykonał (dla każdego zadania częściowego osobno): - dla zadania częściowego nr I: co najmniej dwie odrębne dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda, - dla zadania częściowego nr II: co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 1.000 zł brutto, - dla zadania częściowego nr III: co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 3.500 zł brutto, - dla zadania częściowego nr V: co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 5000 zł brutto, - złoży załącznik nr 5 do SIWZ (dla każdego zadania częściowego osobno) oraz załączy dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - dla zadania częściowego nr IV: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 2;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, - w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, - dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie materiały nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, pok. 626.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, pok. 626.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków przeznaczonych na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. W ramach zadania częściowego nr 2 zakup finansowany jest ze środków z budżetu państwa na zamykanie Programów IW Interreg IIIA Czechy - Polska oraz Polska - Republika Słowacka 2004-2006. 2. dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka. W ramach zadania częściowego nr 3 zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa z Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w ramach projektu pomocy technicznej - Usprawnienie kontroli Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim. 3. zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów na 2013r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusz czarny do drukarki HP - tusz do drukarki HP Officejet 100 Mobile Printer Tusz trójkolorowy do drukarki HP - tusz do drukarki HP Officejet 100 Mobile Printer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały biurowe dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup materiałów biurowych dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały biurowe dla Wydziału Informacji Europejskiej i Projektów Transgranicznych ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-7, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały biurowe oraz eksploatacyjne do drukarek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.19.93.30-2, 30.19.74.00-0, 39.54.11.30-6, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2025 rok
- Dostawa leków Zad. 1 - Dupilumabum r-r d/wstrzyk. - Program lekowy NFZ
- Dostawa leków: zad. 1 - zad. 3 Program lekowy NFZ
- Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu CAR/EAR w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach"
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO PRZEDSZKOLI W GMINIE LESZNOWOLA W 2025 ROKU"
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/35/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.