Ogłoszenie z dnia 2015-06-29
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 7 Zadań
Numer ogłoszenia: 158958 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 7 Zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego artykułów spożywczych w podziale na 7 grup zadaniowych w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione Zadania: Zadanie 1 - Pieczywo Zadanie 2 - Pieczywo bezglutenowe Zadanie 3 - Nabiał Zadanie 4 - Jaja kurze Zadanie 5 - Warzywa, owoce i kiszonki Zadanie 6 - Mrożonki Zadanie 7 - Artykuły sypkie WARUNKI WYMAGANE DO WSZYSTKICH ZADAŃ - Data ważności na każdej sztuce towaru wraz z informacją o dokładnym składzie produktu, produkt nieoznakowany nie będzie przyjmowany. - Bezwzględnie czyste kosze i pojemniki, w których dostarczany jest produkt, brak przestrzegania czystości może stanowić przyczynę zerwania umowy. Zakaz pozostawiania towaru w drewnianych skrzynkach, towar z brudnych, zapuszczonych, o brzydkiej woni i połamanych pojemników nie będzie przyjmowany. - Oprócz dostarczania zamawianych towarów na kuchnię MSSW, Wykonawca jest zobowiązany pomóc w rozładowywaniu towaru na regały magazynowe. Za wyjątkiem dostaw nocnych każdy Wykonawca jest zobligowany do bezpośredniego przekazywania towaru, zostawianie towaru w windzie jest zabronione. - Dowóz towaru odbywa się przy przestrzeganiu wszystkich zasad sanitarnych - czysty pojazd (możliwość kontroli pracownika odbierającego towar). Pełna dokumentacja kontroli sanitarnej samochodu oraz karta dopuszczenia samochodu do przewozu środków spożywczych (xero do dostarczenia przy pierwszej dostawie). Czyste opakowania zewnętrzne, pełny ubiór dostawcy (minimum fartuch ochronny), własny dezynfekowany wózek transportowy - nie ma możliwości załadowywania towaru na wózki kuchenne. - W przypadku zamówień nabiału (dotyczy Zadania 3) - mleko w pękniętych workach, porozlewane w pojemnikach, bądź przemoknięte kartony masła, jogurtów nie będą przyjmowane. - W przypadku dostawcy jaj (dotyczy Zadania 4) - dostarczenie na teren kuchni i wypożyczenie na czas trwania umowy pojemnika z przeznaczeniem do transportu jaj na obszar produkcyjny (zgodny z wymogami HACCP) Instrukcja wdrożenia GHP/GMP dział przechowywania surowców nr identyfikacyjny CA/FA001/ najlepiej zgodnie z przepisami w kolorze różowym). 3. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Oferowany do przetargu asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać parametry opisane w zadaniu. 8. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 9. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia 11. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1- Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych Mister Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Spółka Jawna Zakład Pracy Chronionej, Jeziorko 99C, 26-006 Nowa Słupia, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37315,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38984,85
Oferta z najniższą ceną: 38984,85 / Oferta z najwyższą ceną: 49193,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 3 - Nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Dagr-Bis Spółka Jawna, ul. Szkolna 13, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134792,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121538,03
Oferta z najniższą ceną: 121538,03 / Oferta z najwyższą ceną: 144178,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 4 - Jaja kurze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST MICHEL MARIOLA I MAREK MICHELIS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INVEST MICHEL MARIOLA I MAREK MICHELIS SPÓŁKA JAWNA
- Invest Michel Mariola Michelis, Marek Michelis Spółka Jawna, Kobierne 44A, 05-311 Dębe Wielkie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20010,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16663,50
Oferta z najniższą ceną: 16663,50 / Oferta z najwyższą ceną: 23184,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 5 - Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Peeling Jan Nowicki, Brzóze ul. Stanisławowska 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115039,83
Oferta z najniższą ceną: 98569,50 / Oferta z najwyższą ceną: 124324,02
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 7 - Artykuły sypkie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polaris Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41448,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44248,46
Oferta z najniższą ceną: 44248,46 / Oferta z najwyższą ceną: 70101,44
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych czyli dostawy powszechnie dostępne. Został zastosowany art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.