eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegDOSTAWY LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Kołobrzeg: DOSTAWY LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
Numer ogłoszenia: 158965 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: dostawy leków, środków opatrunkowych oraz środków dezynfekcyjnych - specjalistycznych (stosowanych w lecznictwie - gabinetach lekarskich, dyżurkach pielęgniarskich) z grupy : 2425, 2441 - 2447, 2449, 2512,2516 ,3314 kodów CPV w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające Oryginalny kod CPV: 24.41.00.00 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu Kod CPV wg słownika 2008: 33.61.00.00 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu Oryginalny kod CPV: 24.42.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia Oryginalny kod CPV: 24.43.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego Oryginalny kod CPV: 24.44.00.00 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów Kod CPV wg słownika 2008: 33.64.00.00 - Produkty lecznicze dla układu moczowo-płciowego oraz hormonów Oryginalny kod CPV: 24.45.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.00.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne Oryginalny kod CPV: 24.46.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów Oryginalny kod CPV: 24.47.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 25.12.00.00 - Wyroby z gumy wulkanizowanej i niewulkanizowanej Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej Oryginalny kod CPV: 25.16.00.00 - Wyroby medyczne z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy PZP. 2. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP. 3. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy PZP. 4. Spełniają warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. 5. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności wydane przez GIF. 6. Dostarczą zamówiony towar własnym transportem na swój koszt i ryzyko. 7. Dostarczą towar z terminem przydatności nie krótszym niż 1 rok. 8. Posiadają ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100.000 PLN. 9. Zagwarantują realizację zamówienia w ciągu 24 godzin a w sytuacjach tego wymagających tego samego dnia, w którym złożono zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, c) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) zezwolenie wydane przez GIF na prowadzenie działalności zgodne z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005r. Nr 179, poz.1485 z późn. zmianami) oraz przepisami dotyczącymi produktów leczniczych i wyrobów medycznych, e) w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), f) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: g) wykaz będących w posiadaniu Wykonawcy środków transportu zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji, 3. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: h) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania 100000 PLN oraz oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na okres realizacji zamówienia i okazywania polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia na każde żądanie Zamawiającego oraz na co najmniej tydzień przed wygaśnięciem ubezpieczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. W zakresie Rozdziału IX pkt 6,7 i 9 SIWZ: i) Oświadczenie - załącznik nr 6. 5. W przypadku Wykonawców zamówienia nie będących producentami, zobowiązani są oni do wpisania w załączniku nr 3 do specyfikacji w kolumnie uwagi, nazwy producenta. 6. Na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7. Pozostałe dokumenty: j) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, k) Formularz cenowy - załącznik nr 3,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat, godziny pracy: 7.00 - 14.35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat, godziny pracy: 7.00 - 14.35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.