eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ DYDAKTYCZNĄ I SOCJALNĄ W KRÓLIKOWIE NA TERENIE DZIAŁKI nr 515

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Szubin: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ DYDAKTYCZNĄ I SOCJALNĄ W KRÓLIKOWIE NA TERENIE DZIAŁKI nr 515
Numer ogłoszenia: 158969 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ DYDAKTYCZNĄ I SOCJALNĄ W KRÓLIKOWIE NA TERENIE DZIAŁKI nr 515.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z częścią dydaktyczną i socjalną w Królikowie na terenie działki nr 515. Zakres prac obejmuje: 1. Rozbudowę Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z częścią dydaktyczną i socjalną w Królikowie na terenie działki nr 515, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zatwierdzoną przez Starostę Nakielskiego decyzją nr 368, znak: EWA/7351-242/4/2008 z dnia 23.06.2008 r. 2. Wykonanie wejścia tymczasowego dla uczniów na czas budowy do budynku szkoły od strony północnej. 3. Demontaż wejścia tymczasowego po zakończeniu budowy wraz z doprowadzeniem do stanu pierwotnego terenu oraz pomieszczeń szkoły. 4. Budowę oczyszczalni ścieków. 5. Dostawę i montaż sprzętu sportowego zgodnie w z wykazem umieszczonym w przedmiarze robót. 6. Budowę przyłącza wodociągowego oraz wewnętrznej linii zasilającej WLZ. 7. Zapewnienie obsługi geodezyjnej, tj. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. 8. Opracowanie certyfikatu energetycznego budynku. 9. Wyposażenie sanitariatów w podstawowy sprzęt, tj. uchwyty do papieru toaletowego, pojemniki do papierowych ręczników, dozowniki mydła w płynie, komplet czyszczący do wc., zamykane kosze na śmieci. 10. Wykonanie placu apelowego oraz parkingu, oznaczonych na planie zagospodarowania odpowiednio nr 4 i 9 (rysunek nr 1M w branży Architektura i Konstrukcja) z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 12 z betonu B20. 11. Rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych oznaczonych na planie zagospodarowania numerem 5 (rysunek nr 1M w branży Architektura i Konstrukcja). 12. Rozbiórkę istniejącego zbiornika na ścieki. 13. Wykonanie wszystkich robót ujętych w dokumentacji projektowej. 14. Wykonanie badań termowizyjnych dachu sali gimnastycznej oraz części dydaktycznej i socjalnej kamerą termowizyjną (badania muszą być wykonane w okresie zimowym 2010 - 2011).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 62.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące złotych) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027; kserokopia wpłaty/przelewu dołączona do oferty. - w formie poręczeń lub gwarancji: oryginał dołączony do oferty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI niniejszej SIWZ. 6) Oferenci, którzy prawidłowo wnieśli wadium na okres związania ofertą. 7) Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy i złożą zaparafowany wzór umowy. 8) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 600 m2 i kubaturze 4200 m3 o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 złotych brutto. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 (Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 600 m2 i kubaturze 4200 m3 o wartości nie mniejszej niż 3.000.000. złotych brutto - na potwierdzenie złoży referencje wraz z protokołami odbioru robót), 2) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego. 4) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000. złotych. 2) Opinia banku w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca jego sytuację finansową oraz zdolność kredytową w wysokości min. 1.500.000. złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, sekretariat (pokój nr 19).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.