eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówSUKCESYWNA DOSTAWA RUR WODOCIĄGOWYCH NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W ODOLANOWIE ZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM PRAC NA TERENIE GMINY I MIASTA ODOLANÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Odolanów: SUKCESYWNA DOSTAWA RUR WODOCIĄGOWYCH NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W ODOLANOWIE ZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM PRAC NA TERENIE GMINY I MIASTA ODOLANÓW
Numer ogłoszenia: 159008 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117938 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Bartosza 7, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7331314, faks 062 7333325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy nieposiadający osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA RUR WODOCIĄGOWYCH NA POTRZEBY ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W ODOLANOWIE ZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM PRAC NA TERENIE GMINY I MIASTA ODOLANÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Sukcesywna dostawa rur wodociągowych na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych związane z wykonywaniem prac na terenie Gminy i Miasta Odolanów.2.Kod CPV 44163100-1 Rury.3.Zamówienie obejmuje niżej wymienione materiały:a)Rury wodociągowe:Rura PVC o110 x 4,2 PN 10 L-6000w przybliżeniu 600 m,Rura PVC o160 x 6,2 PN 10 L-6000 w przybliżeniu 150 m,Rura PE o 40 PN 10 w przybliżeniu 200 m,Rura PE o 32 PN10 w przybliżeniu 1500m..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.31.00 - Rury .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo SKOPLAST Stanisław i Krzysztof Szkopek Sp.J., ul. Raszkowska 9a Kaczory, 63-430 Odolanów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12555,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14122,86

  • Oferta z najniższą ceną: 14122,86 / Oferta z najwyższą ceną: 41278,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.