Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-23
Trzebnica: Budowa dróg gminnych w m. Masłów.
Numer ogłoszenia: 15909 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120612 w. 380, fax 071 3121248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych w m. Masłów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dróg w miejscowości Masłów gmina Trzebnica o powierzchni 7162 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 36.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : - którzy spełniają wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, -którzy w okresie ostatnich 5 lat minimum jeden raz wykonali zadanie podobne do przedmiotu zamówienia tj. wybudowali drogę o powierzchni nie mniejszej niż 6000 m2 Ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z pktem 5 ustęp 2 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b/Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; c/ Referencje potwierdzające, że wszystkie roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane z należytą starannością; d/Wykaz kadry kierowniczej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z posiadanymi przez te osoby uprawnieniami; e/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; f/ Oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. g/ Oświadczenie, że oferent nie zalega na rzecz US, ZUS i KRUS z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, h/ Oświadczenie, że Oferent jest związany z ofertą w ciągu okresu jej ważności tj. 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. i/ Oświadczenie, że wartość wynagrodzenia ryczałtowego przedstawiona w ofercie jest wiążąca i niezmienna przez cały okres realizacji inwestycji oraz, że cena ryczałtowa została opracowana na podstawie przedmiarów własnych składającego ofertę, w oparciu o przedstawiony przez zamawiającego projekt budowlano-wykonawczy. j/ Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z terenem w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, oraz o zapoznaniu się z projektem budowlano-wykonawczym, opracowanym przez przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. R. Chwaleba, ul. Karpińskiego 24, 51-144 Wrocław k/ Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z załączoną do SIWZ umową akceptuje ją bez zastrzeżeń. l/ Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ł/ Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu składającego ofertę. m/ Dowód wniesienia wadium w wysokości: 36.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać ze strony internetowej www.bip.trzebnica.pl lub za odpłatnością w kwocie 80,0 zł można zamówić faksem pod nr tel. 071 312 12 48.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1,55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- ,,Poprawa bezpieczeństwa - budowa chodnika w miejscowości Czeszów 50/50"
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Sukcesywna sprzedaż mieszanki mineralno - asfaltowej typu beton asfaltowy dla KR 1- 4 na potrzeby ZDP w Trzebnicy w 2025 r. z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - zadanie nr 2
- Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Rubinowej w miejscowości Kobylin.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W CELU ROZBUDOWY DRÓG GMINNYCH UL. KOŚCIELNEJ I KANAŁOWEJ W PAPOWIE TORUŃSKIM - OSIEKI
- BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBINA, GMINA STEGNA
- Przebudowa parkingu z niezbędną infrastrukturą - ul. Studencka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Wycinki) w miejscowości Maszewo Duże
- ,,Bud. i modernizacja drogi dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Studzieniec na dz. nr ewid. 391" ,,Bud. i modernizacja drogi dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Chłopska Wola na dz. nr ewid. 213"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.