Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Lublin: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budynku internatu WAM w Dęblinie i 2 budynków mieszkalnych Nr 3 i Nr 4 w Jawidzu-gmina Niemce
Numer ogłoszenia: 159128 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budynku internatu WAM w Dęblinie i 2 budynków mieszkalnych Nr 3 i Nr 4 w Jawidzu-gmina Niemce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budynku internatu WAM w Dęblinie i 2 budynków mieszkalnych Nr 3 i Nr 4 w Jawidzu- gmina Niemce. 1.W skład obowiązków Wykonawcy wchodzą: - zabezpieczenie właściwej ilości pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3, - zastępowanie zużytych w sposób naturalny pojemników nowymi, - wywożenie odpadów z pojemników z częstotliwością wywozu dostosowaną do bieżących potrzeb (1,1 m3), w tym odpadów luzem w przypadku przepełnienia pojemników wraz z uprzątnięciem altanki śmietnika, - odstawianie opróżnionych pojemników na miejsce ich postoju, - bieżące utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, - świadczenie usług z należytą starannością, - oznaczenie obsługiwanych punktów gromadzonych odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy ( logo) oraz numeru telefonu wykonawcy, - prowadzenie w zakresie obowiązującej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008) selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości (np. powstanie Wspólnoty Mieszkaniowej)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp, oraz którzy posiadają: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 132 poz. 622 z poźn. zm.) na obszarze świadczenia usługi. 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów) o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.) na obszarze świadczenia usługi. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku b) do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa zezwolenia potwierdzające jego uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust 1 pkt 4 wykonawcy składają wspólnie, a dokumenty określone w ust. 1 pkt 1, 2 i 3 składa każdy z wykonawców, 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane; 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 5. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena: 20 zł z VAT) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1- kancelaria- pokój Nr 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budynku internatu WAM w Dęblinie przy ul. 15 P.P.Wilków 34A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład obowiązków Wykonawcy wchodzą: - zabezpieczenie właściwej ilości pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3, - zastępowanie zużytych w sposób naturalny pojemników nowymi, - wywożenie odpadów z pojemników z częstotliwością wywozu dostosowaną do bieżących potrzeb (1,1 m3), w tym odpadów luzem w przypadku przepełnienia pojemników wraz z uprzątnięciem altanki śmietnika, - odstawianie opróżnionych pojemników na miejsce ich postoju, - bieżące utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, - świadczenie usług z należytą starannością, - oznaczenie obsługiwanych punktów gromadzonych odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy ( logo) oraz numeru telefonu wykonawcy, - prowadzenie w zakresie obowiązującej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008) selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z budnyków mieszkalnych Nr 3 i Nr 4 w Jawidzu- gmina Niemce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład obowiązków Wykonawcy wchodzą: - zabezpieczenie właściwej ilości pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3, - zastępowanie zużytych w sposób naturalny pojemników nowymi, - wywożenie odpadów z pojemników z częstotliwością wywozu dostosowaną do bieżących potrzeb (1,1 m3), w tym odpadów luzem w przypadku przepełnienia pojemników wraz z uprzątnięciem altanki śmietnika, - odstawianie opróżnionych pojemników na miejsce ich postoju, - bieżące utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, - świadczenie usług z należytą starannością, - oznaczenie obsługiwanych punktów gromadzonych odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy ( logo) oraz numeru telefonu wykonawcy, - prowadzenie w zakresie obowiązującej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008) selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.