Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-06
Gietrzwałd: Przebudowa drogi leśnej w uroczysku Gietrzwałd Leśnictwo Żelazowice
Numer ogłoszenia: 159163 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kudypy, Kudypy 4, 11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279090, fax 089 5278958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/kudypy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w uroczysku Gietrzwałd Leśnictwo Żelazowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej w urocz. Gietrzwałd dług. 1.03 km, Leśnictwo Żelazowice.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 16 700 złotych, słownie: szesnaście tysięcy siedemset złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub w kilku formach wymienionych w art. 45 ust 6 Ustawy pzp, z tym, że : 1).w pieniądzu na konto zamawiającego numer konta: BGŻ S.A. 23203000451110000000467910 2).Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3).Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Prawa zamówień Publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie prac budownictwa drogowego 2).posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny potrzebny przy budowie dróg. 3).znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4).dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.osobę posiadającą uprawnienia budowlane. 5).nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 prawo zamówień publicznych. 6).posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7).nie spełnienie choćby jednego z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty 9).spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg zasady spełnia / nie spełnia Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny. - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. - dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane. - aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ art. 22 ust 1 prawo zamówień publicznych. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/kudypy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kudypy Kudypy 4 11-036 Gietrzwałd.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 08:30, miejsce: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KUDYPY KUDYPY 4 11-036 GIETRZWAŁD.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GIETRZWAŁD
więcej: przetargi GIETRZWAŁD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.