To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-15
Strzelce Krajeńskie: Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących w trakcie roku szkolnego w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja
Numer ogłoszenia: 159174 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137054 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących w trakcie roku szkolnego w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering - przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących w trakcie roku szkolnego ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja dla Publicznego Gimnazjum w Strzelcach Krajeńskich Szacunkowa ilość posiłków: 14.200 posiłków. Wskazane liczby posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 10.00 każdego dnia, z możliwością korekty do godz. 11.00 Okres i sposób świadczenia usługi: 5 dni w tygodniu (dni robocze dla szkoły) przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r. Usługi będą świadczone w czasie trwania roku szkolnego i nie dotyczą okresu letnich oraz zimowych wakacji szkolnych, a także przerw świątecznych. Posiłki regeneracyjne będą dostarczane / podawane 1 raz dziennie w godzinach 13.00 - 14.00 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowiezienia / podania posiłków. Schematyczny, sugerowany przez Zamawiającego schemat żywienia / skład posiłków regeneracyjnych: Zestaw 1: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Zestaw 2: banan, drożdżówka z makiem, sok jabłkowy o pojemności 250ml; Zestaw 3: brzoskwinia/ nektarynka, pączek, woda niegazowana o pojemności 250 ml;. Zestaw 4: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Zestaw 5: banan, drożdżówka z serem, sok jabłkowy o pojemności 250 ml; Przygotowanie kanapek. Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. - Pieczywo - bułka duża 100 g lub 2 bułki małe każda min. 50 g smarowana masłem z dwóch stron - Wkład podstawowy: wędlina (szynka, polędwica , pasztet) ser żółty, twarożek - dodatki warzywne: sałatka pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka. Wartość kaloryczna kanapki nie może być niższa niż 500 kcal. Kanapki muszą być dostarczane w dni nauki w szkole w opakowaniach zabezpieczających przed zniszczeniem i pobrudzeniem w czasie transportu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Koszty dowozu posiłków obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady pokonsumpcyjne. Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków. Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m. in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA NA LUDOWEJ RADOSŁAW KUBIAK
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA NA LUDOWEJ RADOSŁAW KUBIAK
- Restauracja EDEN Radosław Kubiak, ul. Mickiewicza Róg Zachodniej 3, 66-500 Strzelce Krajeńskie, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52592,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56800,00
Oferta z najniższą ceną: 56800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56800,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.