eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówWykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Knurów: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 159188 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84602 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 Wzór umowy, Załączniku nr 4 Formularz ofertowy oraz Załączniku nr 8 Formularz cenowy. Usługa okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej winna obejmować czynności określone w dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi urządzenia i instrukcji serwisowej, stosownie do zaleceń producentów aparatury, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz odbywać się z uwzględnieniem: zebrania od obsługi Zamawiającego informacji dotyczących funkcjonowania aparatu, sprawdzenie stanu technicznego, sprawdzenia parametrów pracy wymaganych przez producenta przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów, przeprowadzenia czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadku ich odchylenia od wartości wymaganych przez producenta, wykonania czynności konserwacyjnych takich jak: oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła czy oczyszczenie i przesmarowanie ruchomych części mechanicznych zgodnie z zaleceniami producenta, określenie stopnia zużycia części, sprawdzenia bezpieczeństwa elektrycznego, dokonania odpowiedniego wpisu do paszportu technicznego (data przeglądu, ocena techniczna określająca czy aparat jest sprawny i nadający się do eksploatacji, wykaz wykonanych czynności i wymienianych części data następnego przeglądu, pieczątka i podpis wykonawcy), w razie potrzeby w ramach przeglądu przeprowadzone zostaną bezpłatne instruktaże dla użytkowników, dokonania wszystkich innych czynności, których konieczność wykonania wynika z przepisów prawa, zaleceń producenta aparatury, z wiedzy i doświadczenia Wykonawcy. Naprawy aparatury medycznej obejmują: naprawy w przypadku wystąpienia konieczności ich przeprowadzenia w celu uzyskania sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzenia, wymianę części zamiennych wykraczających poza standardowy przegląd. Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 12.04.2012 r. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 200 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ, 5, ul. Moniuszki 15/45, 31-523 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9493,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11510,40

  • Oferta z najniższą ceną: 11510,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11510,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18538,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22802,36

  • Oferta z najniższą ceną: 22802,36 / Oferta z najwyższą ceną: 23419,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i napraw aparatury medycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Varimed Sp. z.o.o., ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22244,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27533,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27533,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27533,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.