eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SernikiBudowa drogi gminnej nr 2263019 od km 0+000 do km 0+958,00 w miejscowości Czerniejów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Serniki: Budowa drogi gminnej nr 2263019 od km 0+000 do km 0+958,00 w miejscowości Czerniejów
Numer ogłoszenia: 159192 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Serniki , Serniki 1A, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8550450, faks 081 8550456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sernikie.urzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 2263019 od km 0+000 do km 0+958,00 w miejscowości Czerniejów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 2263019 od km 0+000 do km 0+958,00 w następującym zakresie: Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne, Podbudowy, Nawierzchnia, Roboty wykończeniowe, Odwodnienie, Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust, 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 15000,00 PLN, (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż 16.06.2009 roku do godziny 9:00. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Serniki, pok. Nr 6.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN); c) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN) d) Dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej e) Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 zadań o podobnym charakterze i złożoności, tj. polegające na budowie drogi asfaltowej o wartości min. 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy 00/100 PLN) 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresy wykonywanych czynności. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe w odpowiedniej branży oraz aktualny dokument poświadczający wpis do Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rozlicznego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty polegające na budowie drogi asfaltowej, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN, słownie: pięćset tysięcy 00/100 PLN), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3), i) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z której będzie jednoznacznie wynikało, że wykonawca dysponuje kwotą w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00PLN (słownie: pięćset tysięcy 00/100 PLN) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość polisy co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, dokument wymieniony w punkcie 1 lit. c wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki. www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.