eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu do anestezji - ZDLR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu do anestezji - ZDLR.
Numer ogłoszenia: 159195 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, ul. Wilhelma Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3290095, fax 052 3290095 w. 259.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do anestezji - ZDLR..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu do anestezji dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 11 000zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Pzp ( z późniejszymi zmianami ). O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą ofertę z załączonymi dokumentami, oświadczeniami oraz drukami sporządzonymi przez Zamawiającego, 2) wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji łącznie z wzorem umowy. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o zamówienie publiczne Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: a aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, b aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, c aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, d aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, e Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. f Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Pełnomocnictwo należy bezwzględnie złożyć w formie oryginału, albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach a, c, d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie b składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania: 1. Wymagania określone szczegółowo w załączniku nr 1 - wymagania techniczne. 2. Próbki W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego oraz oceny jakości do oferty należy załączyć próbki: Grupa nr 1 - wszystkie pozycje Grupa nr 2 - wszystkie pozycje Grupa nr 3 - wszystkie pozycje Grupa nr 4 - wszystkie pozycje Grupa nr 5 - wszystkie pozycje Grupa nr 6 - pozycje 1,3,4 Grupa nr 7 - pozycje 1, 2, 3, 4, 6 Próbki muszą zawierać opis z nazwą produktu, numerem katalogowym, rozmiarem, producentem przedmiotu zamówienia. Dostarczenie próbek w oryginalnych opakowaniach - 1 sztuka. Próbki podlegają zwrotowi tylko w przypadku wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Próbki należy złożyć do dnia 22.07.2008 r. roku do godziny 10:00 do Zespołu Domowego Leczenia Respiratorem w osobnej kopercie opisanej następująco: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ REGIONALNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ - DOM SUE RYDER w Bydgoszczy ul. Roentgena 3 85-796 Bydgoszcz Próbki do przetargu na dostawę sprzętu jednorazowego użytku- ZDLR Nie otwierać przed 22 lipca 2008 r. godz. 10:30 Oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 3. Ponadto oferta musi zawierać: a Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1. b Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 1a. c Podpisany załącznik nr 2 istotne postanowienia do umowy. d Podpisany załącznik nr 3 oświadczenie. e Deklarację zgodności CE lub wpis,zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. f Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 4, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0,8
    • 2. Jakość - 0,2

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domsueryder.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ REGIONALNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ - DOM SUE RYDER w Bydgoszczy ul. Roentgena 3 85-796 Bydgoszcz pok. 53.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ REGIONALNY ZESPÓŁ OPIEKI PALIATYWNEJ - DOM SUE RYDER w Bydgoszczy ul. Roentgena 3 85-796 Bydgoszcz pok. 53.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1 - sprzęt do anestezji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,8
      • 2. Jakość - 0,2

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 2 - sprzęt do anestezji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,8
      • 2. Jakość - 0,2

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 3- sprzęt do anestezji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,8
      • 2. Jakość - 0,2

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 4 - sprzęt do anestezji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,8
      • 2. Jakość - 0,2

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 5 - sprzęt do anestezji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,8
      • 2. Jakość - 0,2

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 6 - sprzęt do anestezji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,8
      • 2. Jakość - 0,2

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 7 - sprzęt do anestezji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 0,8
      • 2. Jakość - 0,2

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.