eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaMODERNIZACJA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W ŁĘCZNEJ PRZY UL. SZKOLNEJ 3 W ZWIĄZKU Z ROZPOCZĘCIEM NAUKI PRZEZ DZIECI SZEŚCIOLETNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Łęczna: MODERNIZACJA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W ŁĘCZNEJ PRZY UL. SZKOLNEJ 3 W ZWIĄZKU Z ROZPOCZĘCIEM NAUKI PRZEZ DZIECI SZEŚCIOLETNIE
Numer ogłoszenia: 159202 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 1 w Łęcznej , ul. Szkolna 3, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 0-81 7520026, faks 0-81 7524150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1leczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W ŁĘCZNEJ PRZY UL. SZKOLNEJ 3 W ZWIĄZKU Z ROZPOCZĘCIEM NAUKI PRZEZ DZIECI SZEŚCIOLETNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi Modernizacja wraz z przebudową części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej ul. Szkolna 3. Zakres robót : 1. Roboty budowlane. 2. Roboty elektryczne. 3. Remont instalacji c.o. 4. Modernizacja wentylacji. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części, jak niżej: 1. Część I - Roboty budowlane 2. Część II - Roboty elektryczne 3. Część III - Remont instalacji c.o. 4. Część IV - Modernizacja wentylacji. Wykonawca chcący złożyć ofertę na dwie lub więcej części przedmiotu zamówienia winien złożyć odpowiednio dwa lub więcej formularzy oferty, na każdą część oddzielnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 2. dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano - wykonawczy remontu części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej, ul. Szkolna 3 - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Przedmiar robót (roboty budowlane) - załącznik nr 10 do SIWZ; 3) Przedmiar robót (roboty elektryczne) - załącznik nr 11 do SIWZ; 4) Przedmiar robót (remont instalacji CO) - załącznik nr 12 do SIWZ 5) Przedmiar robót (modernizacja wentylacji) - załącznik nr 13 do SIWZ W/w prace zostaną przeprowadzone w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej, 21-010 Łęczna ul. Szkolna 3 W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw własnych proponowanych materiałów, dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych, o porównywalnych parametrach. Całość prac związanych z modernizacją budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej została ujęta w projekcie budowlano - wykonawczym remontu części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 - załącznik nr 9 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót w celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.70.00-2, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-0, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących co najmniej jednej roboty dotyczącej odpowiednio każdej z części przedmiotu zamówienia, której zakres był zbliżony do przedmiotu niniejszego zamówienia, czyli polegającej na: - przebudowie, rozbudowie lub budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto - część I przedmiotu zamówienia, - remoncie instalacji elektrycznej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto - część II przedmiotu zamówienia, - remoncie, modernizacji, budowie instalacji c.o. o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto - część III przedmiotu zamówienia, - modernizacji wentylacji w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto - część IV przedmiotu zamówienia, określających, czy prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia określonych warunków,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (część I); b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności elektrycznej (cześć II) c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych (część III - IV) Wzór wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca przedstawi także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu winien posiadać aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku : 1) w zakresie zmiany terminu wykonania umowy np.: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia) np. wywołane działaniem sił przyrody; b) w przypadku wstrzymania realizacji robót na wniosek Zamawiającego; 2) w zakresie zmiany przedstawicieli stron wskazanych w umowie np. kierownika budowy; 3) zmiany zakresu zamówienia; 4) zmiany warunków płatności; 5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1leczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 w Łęcznej ul. Szkolna 3, 21-010 Łęczna sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 w Łęcznej ul. Szkolna 3, 21-010 Łęczna sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej części stanowią załączniki: 1. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 2. dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano - wykonawczy remontu części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej, ul. Szkolna 3 - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Przedmiar robót (roboty budowlane) - załącznik nr 10 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej części zawierają dokumenty: 1. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 2. dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano - wykonawczy remontu części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej, ul. Szkolna 3 - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Przedmiar robót (roboty elektryczne) - załącznik nr 11 do SIWZ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji centralnego ogrzewania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej części zawierają dokumenty: 1. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 2. dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano - wykonawczy remontu części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej, ul. Szkolna 3 - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Przedmiar robót (remont instalacji CO) - załącznik nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja wentylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tej cześci zawierają dokumenty: 1. wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, 2. dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano - wykonawczy remontu części budynku dydaktycznego Zespołu Szkół nr 1 w Łęcznej, ul. Szkolna 3 - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Przedmiar robót (modernizacja wentylacji) - załącznik nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.