To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Warszawa: Dostawa napojów z podziałem na cztery części.
Numer ogłoszenia: 159208 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138408 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia, ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa napojów z podziałem na cztery części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, od poniedziałku do piątku w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (pismo, fax lub telefon) w godzinach od 8.00 do 12.00. Dostarczane produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produktach w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. Dostarczanie wyłącznie wyselekcjonowanych, o potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami jakości i pochodzenia towarów i surowców w celu utrzymania stabilnego, wysokiego standardu oferowanych wyrobów, gwarantującego bezpieczeństwo zdrowotne konsumentom. Wymagany okres przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w dniu odbioru, wynosi nie mniej niż połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Nazwa i określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na cztery części: Część I Dostawa Coca-Coli i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa Coca-Coli i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia. Miejscem dostarczenia jest OZ Bemowo - Sala Widzeń, Restauracja Grodzka oraz Bar Grodzki ul. Kocjana 3, Stołówka Pracownicza, Sala Widzeń, Bar Rakowiecka i Bufet Pracowniczy Aresztu Śledczego Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37a, Sala Widzeń w Areszcie Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1 oraz Sala Widzeń i Bufet w Areszcie Śledczym Warszawa - Służewiec. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (pismo, fax lub telefon). Podane w Załączniku Nr 1 ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania; - zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. Wykonawca w Części I zapewni i przekaże zamawiającemu urządzenia chłodnicze do przechowywania napojów w następujących ilościach: - urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 376 litrów w ilości 9 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego, - urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 748 litrów w ilości 9 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 Część II Dostawa Pepsi i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pepsi i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia. Miejscem dostarczenia jest Stołówka Pracownicza, Sala Widzeń, Bar Rakowiecka i Bufet Pracowniczy Aresztu Śledczego Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37a oraz Sala Widzeń w Areszcie Śledczym Warszawa - Służewiec. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (pismo, fax lub telefon). Podane w Załączniku Nr 1A ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania; - zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. Wykonawca w Części II zapewni i przekaże zamawiającemu urządzenia chłodnicze do przechowywania napojów w następujących ilościach: - urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 376 litrów w ilości 3 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego, - urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 748 litrów w ilości 4 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1A Część III Dostawa Innych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa Innych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia. Miejscem dostarczenia jest OZ Bemowo - Sala Widzeń, Restauracja Grodzka oraz Bar Grodzki ul. Kocjana 3, Stołówka Pracownicza, Sala Widzeń, Bar Rakowiecka i Bufet Pracowniczy Aresztu Śledczego Warszawa-Mokotów ul. Rakowiecka 37a, Sala Widzeń w Areszcie Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1 oraz Sala Widzeń i Bufet w Areszcie Śledczym Warszawa - Służewiec. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (pismo, fax lub telefon). Podane w Załączniku Nr 1B ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania; - zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1B Część IV Dostawa napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu. Miejscem dostarczenia jest Kantyna przy Zakładzie Karnym w Sieradzu, ul. Orzechowa 5 98-200 Sieradz - Sala Widzeń Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (pismo, fax lub telefon). Podane w Załączniku Nr 1C ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania; - zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1C 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia (odrębny formularz cenowy na każdą część). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36 ust. 4 Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie (Formularz oferty - Załącznik Nr 2 do SIWZ) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa Innych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA"BB" S.C. BOŻENA BĄK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA"BB" S.C. BOŻENA BĄK I S-KA
- Hurtownia BB Bożena Bąk, ul. Grójecka 1, Góra Kalwaria, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60917,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70268,09
Oferta z najniższą ceną: 70268,09 / Oferta z najwyższą ceną: 70268,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.