eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoDostawa siatek, nebulizatorów, aparatów do fizykoterapii i aparatu do resuscytacji noworodków do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Jaworzno: Dostawa siatek, nebulizatorów, aparatów do fizykoterapii i aparatu do resuscytacji noworodków do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 159218 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siatek, nebulizatorów, aparatów do fizykoterapii i aparatu do resuscytacji noworodków do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek, nebulizatorów, aparatów do fizykoterapii i aparatu do resuscytacji noworodków do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w ramach pakietów: Pakiet nr 1 Siatki przepuklinowe Pakiet nr 2 Nebulizatory Pakiet nr 3 Aparaty do fizykoterapii: - Aparat do terapii ultradźwiękowej- szt.1 - Aparat do elektroterapii prądami interferencyjnymi- szt.1 - Aparat do elektroterapii prądami diadynamicznymi- szt.1 - Stolik pod aparaturę do fizykoterapii- szt. 4 Pakiet nr 4 Aparat do resuscytacji noworodków - szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SIWZ - specyfikacja asortymentowo- cenowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 siatki przepuklinowe- wadium 2437,00 zł w pozostałych pakietach wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymagane wykonanie co najmniej dwóch zamówień o wartości minimum złożonej oferty (dopuszcza się 10%- owe odchylenie minimalnej wartości) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; potwierdzonej posiadaniem ubezpieczenia od prowadzonej działalności w wysokości minimum wartości złożonej oferty. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności. Dokument powinien potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt 1 ppkt 3 na dzień składania ofert. 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 ppkt 1dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1, wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno, w sekcji Gospodarczej szpitala tel. 032 616-44-82 wew. 119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 18,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno. Sekretariat Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe; wartość powyżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nebulizatory..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizatory; wartość poniżej 14 tys. euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Aparaty do fizykoterapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do fizykoterapii szt. 3 , stoliki pod aparaturę szt.4; wartość poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Aparat do resuscytacji noworodków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do resuscytacji noworodków szt. 1. Wartość poniżej 14 tys. euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.