eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecindostawa implantów ortopedycznych dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii SPSK Nr 1 PAM.OS/ZP/11/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Szczecin: dostawa implantów ortopedycznych dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii SPSK Nr 1 PAM.OS/ZP/11/10
Numer ogłoszenia: 15921 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa implantów ortopedycznych dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii SPSK Nr 1 PAM.OS/ZP/11/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: implanty ortopedyczne dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii SPSK Nr 1 PAM..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Zamawiający , zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane żąda następujących dokumentów: Koncesji, zezwolenia lub licencji 4.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane żąda następujących dokumentów: 1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy PZP 4.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane żąda następujących dokumentów: 1. Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności 2. Katalogu w języku polskim z zaznaczeniem oferowanego sprzętu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SPSK NR 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SPSK NR 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: endoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoprotezy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do stabilizacji potyliczno-kręgosłupowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do stabilizacji potyliczno-kręgosłupowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stabilizacja transpedikularna kręgosłupa z dostępu tylnego w odcinku piersiowo-lędźwiowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja transpedikularna kręgosłupa z dostępu tylnego w odcinku piersiowo-lędźwiowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Syntetyczne substytuty kostne do spondylodezy tylno-bocznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczne substytuty kostne do spondylodezy tylno-bocznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klatka międzytrzonowa szyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatka międzytrzonowa szyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ksenogeniczny materiał kostny do stosowania w chirurgii ortopedycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ksenogeniczny materiał kostny do stosowania w chirurgii ortopedycznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.