Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Wrocław: Remont kotłowni polegający na wymianie kotłów grzewczych na paliwo gazowe
wraz z przebudową instalacji gazowej c.o. i elektrycznej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 159260 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni polegający na wymianie kotłów grzewczych na paliwo gazowe wraz z przebudową instalacji gazowej c.o. i elektrycznej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjno - budowlane polegające na remoncie kotłowni wraz z wymianą kotłów grzewczych na paliwo gazowe i przebudową instalacji gazu, c.o., elektryczną w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kątach Wrocławskich przy ul. Drzymały 13, w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1. Charakterystyka i parametry określające wielkość budynku głównego i oficyny a) Powierzchnia zabudowy - 385 n2 oficyna 473 m2 b) Powierzchnia użytkowa budynku - 1417 m2 oficyna 425 m2 c) Kubatura budynku - 4725 m3 oficyna 1697 m3 d) Wysokość - > 12 m oficyna do 4 m e) Ilość kondygnacji nadziemnych - 4 oficyna 1 Budynek główny jest częściowo podpiwniczony ogrzewany z kotłowni gazowej zlokalizowanej w piwnicy w budynku głównym szkoły. Kotłownia dostarcza również ciepło dla potrzeb oficyny - budynku stołówki z kuchnią i budynku łącznika. Konstrukcja budynków mieszana: fundamenty betonowe, ściany z bloczków żużlobetonowych i cegieł, stropodach z płyt korytkowych, płaski pokryty papą zgrzewalną. Stolarka okienna PCV. Budynki po ociepleniu w ramach termomodernizacji Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków. 2. Zakres robót instalacyjno - budowlanych obejmuje przede wszystkim: 1) Przygotowanie terenu do wykonania remontu 2) Demontaż starych kotłów grzewczych wraz z instalacją technologiczną w pomieszczeniu kotłowni; 3) Demontaż istniejących czopuchów i instalacji spalinowej, oraz umywalki; 4) Montaż nowych kotłów grzewczych wraz z palnikami i automatyką w pomieszczeniu kotłowni; 5) Montaż nowych urządzeń; pomp, zamkniętego naczynia wzbiorczego, zaworów, armatury itp. 6) Włączenie nowej armatury do instalacji elektrycznej w pomieszczeniu; 7) Montaż izolacji termicznej, czopuchów instalacji spalinowej, nowej umywalki; 8) Dostosowanie istniejącej instalacji gazowej do obowiązujących przepisów; 9) Prace budowlane, prace wykończeniowe, malowanie, naprawa okładzin ściennych i posadzek; 10) Prace odbiorowe; wykonanie badań prób oraz uzyskanie zezwoleń wymaganych do eksploatacji kotłowni; 3. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania dokumentacji 1) Opracowanie inwentaryzacji części budynku w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego i wykonawczego na remont kotłowni; 2) Opracowanie specyfikacji technicznej na wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych; 3) Uzyskania niezbędnych uzgodnień, decyzji i innych dokumentów technicznych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia; 4) Przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego; 5) Przygotowania dokumentacji dozorowej do zgłoszenia i odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego; 6) Ponadto należy wykonać: - Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót Dokumentacja powinna zostać sporządzona w 4 egz. + wersja elektroniczna CD, specyfikacja techniczna i kosztorysy w 2 egz. + wersja elektroniczna CD. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: .5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty polegającą na remoncie lub modernizacji kotłowni o wartości każdej z robót na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpi jedna z poniższych okoliczności: 1) Zmiany terminu realizacji zadania: a) konieczność zlecenia robót dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami Prawa zamówień publicznych; termin zostanie przedłużony o czas trwania robót dodatkowych, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji zamówienia, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, c) przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 2) Pozostałe zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł, c) zmiana obowiązujących przepisów prawa dotycząca podatku VAT, d) innych przyczyn zewnętrznie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w pok. nr 103, I p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.