eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont kotłowni polegający na wymianie kotłów grzewczych na paliwo gazowe wraz z przebudową instalacji gazowej c.o. i elektrycznej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, w systemie zaprojektuj i wybuduj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Wrocław: Remont kotłowni polegający na wymianie kotłów grzewczych na paliwo gazowe wraz z przebudową instalacji gazowej c.o. i elektrycznej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 159260 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni polegający na wymianie kotłów grzewczych na paliwo gazowe wraz z przebudową instalacji gazowej c.o. i elektrycznej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjno - budowlane polegające na remoncie kotłowni wraz z wymianą kotłów grzewczych na paliwo gazowe i przebudową instalacji gazu, c.o., elektryczną w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kątach Wrocławskich przy ul. Drzymały 13, w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1. Charakterystyka i parametry określające wielkość budynku głównego i oficyny a) Powierzchnia zabudowy - 385 n2 oficyna 473 m2 b) Powierzchnia użytkowa budynku - 1417 m2 oficyna 425 m2 c) Kubatura budynku - 4725 m3 oficyna 1697 m3 d) Wysokość - > 12 m oficyna do 4 m e) Ilość kondygnacji nadziemnych - 4 oficyna 1 Budynek główny jest częściowo podpiwniczony ogrzewany z kotłowni gazowej zlokalizowanej w piwnicy w budynku głównym szkoły. Kotłownia dostarcza również ciepło dla potrzeb oficyny - budynku stołówki z kuchnią i budynku łącznika. Konstrukcja budynków mieszana: fundamenty betonowe, ściany z bloczków żużlobetonowych i cegieł, stropodach z płyt korytkowych, płaski pokryty papą zgrzewalną. Stolarka okienna PCV. Budynki po ociepleniu w ramach termomodernizacji Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków. 2. Zakres robót instalacyjno - budowlanych obejmuje przede wszystkim: 1) Przygotowanie terenu do wykonania remontu 2) Demontaż starych kotłów grzewczych wraz z instalacją technologiczną w pomieszczeniu kotłowni; 3) Demontaż istniejących czopuchów i instalacji spalinowej, oraz umywalki; 4) Montaż nowych kotłów grzewczych wraz z palnikami i automatyką w pomieszczeniu kotłowni; 5) Montaż nowych urządzeń; pomp, zamkniętego naczynia wzbiorczego, zaworów, armatury itp. 6) Włączenie nowej armatury do instalacji elektrycznej w pomieszczeniu; 7) Montaż izolacji termicznej, czopuchów instalacji spalinowej, nowej umywalki; 8) Dostosowanie istniejącej instalacji gazowej do obowiązujących przepisów; 9) Prace budowlane, prace wykończeniowe, malowanie, naprawa okładzin ściennych i posadzek; 10) Prace odbiorowe; wykonanie badań prób oraz uzyskanie zezwoleń wymaganych do eksploatacji kotłowni; 3. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania dokumentacji 1) Opracowanie inwentaryzacji części budynku w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego i wykonawczego na remont kotłowni; 2) Opracowanie specyfikacji technicznej na wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych; 3) Uzyskania niezbędnych uzgodnień, decyzji i innych dokumentów technicznych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia; 4) Przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego; 5) Przygotowania dokumentacji dozorowej do zgłoszenia i odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego; 6) Ponadto należy wykonać: - Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót Dokumentacja powinna zostać sporządzona w 4 egz. + wersja elektroniczna CD, specyfikacja techniczna i kosztorysy w 2 egz. + wersja elektroniczna CD. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: .5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty polegającą na remoncie lub modernizacji kotłowni o wartości każdej z robót na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpi jedna z poniższych okoliczności: 1) Zmiany terminu realizacji zadania: a) konieczność zlecenia robót dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami Prawa zamówień publicznych; termin zostanie przedłużony o czas trwania robót dodatkowych, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji zamówienia, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, c) przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 2) Pozostałe zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł, c) zmiana obowiązujących przepisów prawa dotycząca podatku VAT, d) innych przyczyn zewnętrznie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w pok. nr 103, I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.