eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie specjalistycznego systemu typu LIMS (ang. Laboratory Information Management System) dla akredytowanego Laboratorium GLACH IUNG-PIB w Puławach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-12

Puławy: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie specjalistycznego systemu typu LIMS (ang. Laboratory Information Management System) dla akredytowanego Laboratorium GLACH IUNG-PIB w Puławach.
Numer ogłoszenia: 159286 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie specjalistycznego systemu typu LIMS (ang. Laboratory Information Management System) dla akredytowanego Laboratorium GLACH IUNG-PIB w Puławach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie specjalistycznego systemu typu LIMS ang. Laboratory Information Management System dla akredytowanego Laboratorium GLACH IUNG-PIB w Puławach. Przedmiot zamówienia obejmuje: -analizę przedwdrożeniową -dostawę specjalistycznego systemu typu LIMS (ang. Laboratory Information Management System) do zarządzania pracą akredytowanego Laboratorium GLACH IUNG-PIB w Puławach, w tym miedzy innymi: dokumentami systemowymi, informacją, danymi, obliczeniami, zasobami, magazynami i aparaturą w laboratorium Zamawiającego, - instalację i uruchomienie specjalistycznego systemu typu LIMS; - wdrożenie, walidację zgodną z wymaganiami laboratorium akredytowanego GLACH (PN-EN ISO/IEC 17025:2005+Ap1:2007) i dokumentów powiązanych; - instruktaż personelu zgodnie z wymaganiami akredytowanego laboratorium; - dostawę serwera i oprogramowania bazodanowego - usługi gwarancyjne i serwisowe z prawem do aktualizacji oraz wsparcie techniczne przez okres 24 m-cy - licencję na czas nieokreślony na użytkowanie systemu. Wymaga się integracji systemu z aparaturą kontrolno-pomiarową, dostosowania systemu w całości do indywidualnych potrzeb Zamawiającego, uruchomienie systemu LIMS i przekazanie go do użytkowania Zamawiającemu. System LIMS musi umożliwiać integrację aparatury wraz z użytkowanym oprogramowaniem sterującym działającym pod kontrolą systemów od Windows XP do Windows 8.1 64 bit. Natomiast Końcówka- Klient powinien działać na systemach od Windows XP 32 bit do Windows 8.1 64 bit ale nie w trybie XP mode jako oddzielna aplikacja lub przez przeglądarkę internetową. 1.2 Zakłada się siedem etapów realizacji, tj.: a)Etap 1 - obejmujący dostawę licencji i oprogramowania typu LIMS wraz z serwerem komputerowym. b)Etap 2 - obejmujący wykonanie analizy przedwdrożeniowej polegającej na inwentaryzacji organizacji pracy laboratorium oraz obiektów badawczych, cech mierzonych, metod pomiarowych, personelu, zasobów (obowiązujących zakresów kompetencji i obowiązków, istniejących formularzy, dokumentów i raportów). c) Etap 3 - obejmujący instalację i uruchomienie specjalistycznego systemu typu LIMS d) Etap 4 - obejmujący dostosowanie systemu w całości do wymagań użytkownika, wprowadzenie zmian w systemie LIMS na podstawie przeprowadzonej analizy przedwdrożeniowej i pełne wdrożenie funkcjonalności. e) Etap 5 - obejmujący pełną walidacje systemu LIMS zgodnie z wymogami normy (PN-EN ISO/IEC 17025:2005+Ap1:2007) i dokumentów powiązanych. f) Etap 6- obejmujący instruktaż personelu i dostarczenie dokumentacji projektowej. g)Etap 7 - obejmujący 24 miesięczne (bezpłatne) usługi gwarancyjne i serwisowe z prawem do aktualizacji oraz wsparcie techniczne. Wykonawcy mogą zaproponować inny podział zadaniowy w etapach, ale zawierający co najmniej wszystkie wymienione elementy. 1.3 Wymagane jest ponadto: a)Wytypowanie co najmniej dwóch osób do zespołu wdrożeniowego. Zespół wdrożeniowy zostanie powołany po podpisaniu umowy i będzie składał się co najmniej z dwóch osób ze strony Wykonawcy i co najmniej dwóch osób ze strony Zamawiającego. b)Sporządzenie harmonogramu prac wdrożeniowych, czyli szczegółowego planu prac, który w szczególności określa daty, w których poszczególne elementy przedmiotu zamówienia mają być wykonane, przedstawione i przekazane Zamawiającemu lub zainstalowane w jego sieci komputerowej c)W toku realizacji wymaga się potwierdzenia realizacji ww. harmonogramu protokolarnie, dla poszczególnych etapów wdrożenia oraz protokołu końcowego odbioru wdrożonego systemu. d)Zamawiający dopuszcza realizację etapów a, b, c i d jednocześnie. 2.Oferowany serwer i oprogramowanie, musi być fabrycznie nowy/e (nieużywany/e) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. 3.Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ (zestawienie wymagań techniczno-użytkowych oraz warunków gwarancji i serwisu)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 72.21.24.22 - Pakiety usług opracowywania oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium dla przedmiotowego zamówienia w wysokości 3 %, wynosi: 7 500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię dołącza do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: PEKAO S.A. I/O w Puławach: 66 1240 2412 1111 0000 3610 6594. z dopiskiem (system LIMS) w terminie do dnia 22.05.2014 r - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto zamawiającego. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zakończył realizację co najmniej dwóch wdrożeń systemów do zarządzania informacją laboratoryjną typu LIMS o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych netto każda z nich.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, w tym: - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w charakterze kierownika wdrożenia, w co najmniej dwóch wdrożeniach systemu oferowanego przez Wykonawcę oraz co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie potwierdzające udział w co najmniej dwóch wdrożeniach systemu oferowanego przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 Wypełnione i podpisane przez wykonawcę zestawienie wymagań techniczno-użytkowych oraz warunków gwarancji i serwisu - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wersji elektronicznej tego dokumentu (na płycie CD lub DVD, w formacie MS Excel lub MS Word) - dokument ten będzie stanowić załącznik do umowy. 2 Szczegółowy opis oferowanego rozwiązania, jego modułów składowych, funkcjonalności oraz informacje na temat oferowanego serwera baz danych. 3 W przypadku gwarancji i serwisu sprzętu wykonawca lub wyznaczona przez wykonawcę firma serwisująca serwery musi posiadać autoryzację ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta serwerów - dokumenty potwierdzające autoryzację należy załączyć do oferty. Do oferty należy także dołączyć oświadczenie producenta serwerów, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przyjmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jedynie w przypadku zaistnienia konieczności: a.aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b.zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, c.zmiany kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. d.uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy 4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest: 1) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy; b) propozycję zmiany, która musi być korzystna dla Zamawiającego i nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. 3) podpisanie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8 pok. Sekretariat Instytutu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach projektu pn: Innowacyjno - Naukowe Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach o numerze: POPW.01.03.00-06-005/11 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.