eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Łódź: Zakup usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2
Numer ogłoszenia: 159311 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147627 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6388277, faks 42 6388354.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2, zwanego dalej Systemem. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) realizacji zadania polegającego na wykonaniu usługi dostosowania i rozwoju Systemu oraz aktualizacji dokumentacji Systemu, w sposób opisany w załączniku nr 1 do umowy; 2) realizacji usługi wsparcia merytorycznego i technicznego dla platformy programowej NCTS2, dostarczonej przez Wykonawcę w ramach realizacji umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 z dnia 3 kwietnia 2013r., zwanej dalej Umową Podstawową, w zakresie produktów zrealizowanych w ramach niniejszej umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pentacomp Systemy Informatyczne Spółka Akcyjna, Aleje Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157520,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 217750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217750,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie będzie prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, gdyż zostały spełnione następujące przesłanki do zastosowania ww. trybu: 1) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono firmie Pentacomp Systemy Informatyczne SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Lektykarskiej 29, 02-676 Warszawa na podstawie umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 zawartej w dniu 3 kwietnia 2013r. i współfinansowanej w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka- Projektu Program e-Cło, nr PIOG.07.01.00-00-012-09, 2) w protokole postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr 360000-ILGW-2532-19/2012/2013/6 Zamawiający uwzględnił wartość zamówień uzupełniających stanowiących 50 % wartości zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówienia podstawowego wynosi: 2 899 999,29 złotych brutto. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i wynosi 193 750,00 zł. brutto, 3) dotychczas zawarto dwie umowy uzupełniające: a) umowa nr 360000-IOSW-057-235/2014 z dnia 06-11-2014 r. na kwotę 599 010,00 zł. brutto, b) umowa nr 360000-IOSW-023.17.2015 z dnia 29-05-2015 r. na kwotę 166 000,00 zł. brutto, 4) nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego. Umowa została zawarta bowiem w dniu 3 kwietnia 2013 r., 5) zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia- w ramach obecnie realizowanej umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 została odebrana specyfikacja wymagań systemu NCTS2. Po odbiorze ww. dokumentacji zostały zidentyfikowane nowe wymagania funkcjonalne związane głównie z wymaganiami Komisji Europejskiej opisanymi w liście wniosków zmian nr 28 (RFC 0,28), implementacją mechanizmu powiadamiania o przedstawieniu przesyłki do odprawy w urzędzie celnym wyjścia. Kilka zmian dotyczy poprawek aplikacji dotyczących obsługi procedury awaryjnej na skutek postulatów zgłoszonych przez administratorów i specjalistów komórki wsparcia systemu. W ocenie właściciela biznesowego niezwłocznie wprowadzenia zmian w systemie jest niezbędne m.in. z następujących względów: - w zakresie RFC 0,28 wynika z konieczności zgodności polskiego systemu NCTS z pozostałymi systemami Unii Europejskiej, - w zakresie analizy ryzyka i możliwości przesyłania potwierdzenia przedstawiania towarów w urzędzie celnym wyjścia w związku z konieczności usprawnienia obsługi przesyłek w urzędzie wyjścia, 6) w Rozdziale 1 pkt. 12 SIWZ do postępowania na Zaprojektowanie, zbudowanie, dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie, testowanie, wdrożenie i gwarantowanie prawidłowego funkcjonowania oraz świadczenie usługi wsparcia merytorycznego i technicznego dla wszystkich środowisk Systemu NCTS 2 oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2012/S 236-388830 z dnia 07-12-2012r. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.