eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębociceBudowa kanalizacji deszczowej z rur PCVŘ 400 wraz z studzienkami betonowymi I studzienkami typu WAVIM ,przebudowa drogi gruntowej na nawierzchnię mineralno-asfaltową na podbudowie z kruszywa łamanego ,ułożenie krawężników drogowych oraz chodników z kostki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Grębocice: Budowa kanalizacji deszczowej z rur PCVØ 400 wraz z studzienkami betonowymi I studzienkami typu WAVIM ,przebudowa drogi gruntowej na nawierzchnię mineralno-asfaltową na podbudowie z kruszywa łamanego ,ułożenie krawężników drogowych oraz chodników z kostki POL-BRUK na ulicy Działkowej w m. Grębocice.
Numer ogłoszenia: 159330 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice, ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, fax 076 8315077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej z rur PCVØ 400 wraz z studzienkami betonowymi I studzienkami typu WAVIM ,przebudowa drogi gruntowej na nawierzchnię mineralno-asfaltową na podbudowie z kruszywa łamanego ,ułożenie krawężników drogowych oraz chodników z kostki POL-BRUK na ulicy Działkowej w m. Grębocice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej (PVC Ø 400 - 376 mb,) wraz z studzienkami ściekowymi betonowymi i studzienkami kanalizacyjnymi typu WAVIM. Przebudowa drogi gruntowej na nawierzchnię mineralno-asfaltową z podbudową z kruszywa łamanego -2520,00m2,ułożenie krawężników 15/30 -840mb, ułożenie chodników z kostki POL-BRUK gr 6cm-540,00m2,ułożenie nawierzchni z kostki POL-BRUK gr. 8cm -96m2 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, projektową, przedmiary robót oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót 3. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 4. Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i nie mogą być jedyną podstawą do sporządzenia wyceny ofertowej. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej terenu budowy celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 29.508,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych pięćset osiem złotych) tj. do 07.08.2008 r. do godz. 10.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.9 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą t.j. 30 dni - art. 85 Pzp ). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Urzędu Gminy: Bank Spółdzielczy Wschowa OGrębocice Nr rachunku: 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 Wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, w Kasie w godz. 800 - 1300 (nie później niż do godz. 10.00 w dniu 07.08.2008 r.). Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert. Uwaga! W przypadku wpłaty wadium gotówką, należy dostarczyć dokument potwierdzający przez Bank dokonanie przelewu pieniędzy z konta Wykonawcy na konto Urzędu Gminy. Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium, gdy wpłacone pieniądze znajdą się na koncie UG Grębocice do dnia 07.08.2008 r. do godz. 10.00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - spełniają poniższe warunki: a) dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w branży: - sanitarnej z zakresu budowy sieci zewnętrznych; - drogowej z zakresu budowy dróg; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: min. 1 zamówienie związane z budową sieci kanalizacyjnej o średnicy min. Ø 200 mm i dł. min. 1000 mb, ułożenie drogi z kostki POL-BRUK o wartości min.200tys,zł Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, opinie). Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, poda ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. d) udzielą gwarancji minimum 36 miesięcy na roboty nawierzchniowe na drogach i 60 miesięcy na pozostałe roboty będące przedmiotem zamówienia. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wraz z oferta przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ Oświadczenia Wykonawcy. 1.Wyrażamy chęć uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, organizowane przez Zamawiającego na zadanie pn.: Budowa kanalizacji burzowej wraz z przebudową drogi gruntowej na nawierzchnię mineralno-asfaltową na ulicy Działkowej w.m Grębocice w terminach i na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Oświadczamy, że nie zalegamy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek, na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 4.Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 6.Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 8.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmujemy je bez zastrzeżeń. 9.Oświadczamy, że jesteśmy związani ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązujemy się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę. 10.Oświadczamy, że warunki wykonania przedmiotu umowy są nam znane. 11.Oświadczamy, że zdobyliśmy konieczne informacje dotyczące realizacji zamówienia oraz przygotowania i złożenia oferty. 12.Zobowiązujemy się do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 13.Zgadzamy się na warunki zawarte w projekcie umowy. 14.Deklarujemy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszym FORMULARZU OFERTOWYM są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe. 15.Upoważniamy lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia; dla tych celów upoważniamy każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w naszym FORMULARZU OFERTOWYM do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Urząd Gminy za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie. 16.Nazwiska i stanowiska osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania dalszych informacji, jeżeli będą wymagane, podaję poniżej:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul.Głogowska 3 59-150 Grębocice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul.Głogowska 3 59-150 Grębocice pokój nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.