eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sukcesywna odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych do Katedry Chorób Wewnętrznych z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Olsztyn: Dostawa sukcesywna odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych do Katedry Chorób Wewnętrznych z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 159332 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych do Katedry Chorób Wewnętrznych z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający wyspecyfikował produkty w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym jako Załącznik nr 1 do SIWZ na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html; 2. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. 3. Zamawiający żąda aby zaoferowane odczynniki pochodziły od producentów którzy posiadają certyfikat potwierdzający, iż system zarządzania producenta spełnia normy wymagania wynikające z normy : ISO 9001:2008. 4. Zamawiający żąda aby zaoferowane odczynniki pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, które Wykonawca zobowiązuje się przedstawić, jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa polskiego lub zażąda tego zamawiająca jednostka organizacyjna wraz z dostawą. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonywał nieodpłatnego odbioru pustych opakowań po odczynnikach, substancjach niebezpiecznych w rozumieniu obowiązującego prawa o ile takie stanowią przedmiot zamówienia w przedmiotowym postępowaniu. Termin i sposób odbioru pustych opakowań o których mowa powyżej, Wykonawca i zamawiająca jednostka organizacyjna ustalą odrębnie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html ); 7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający, wymaga: 7.1. dołączenia do oferty kart charakterystyki oferowanego produktu. Dokument musi zawierać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, okres trwałości, datę produkcji; 7.2. dołączenia do oferty próbek do testów. Załączone próbki powinny wystarczyć na dokonanie analizy mogącej potwierdzić iż zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego a jego użycie nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Sprzedawcy, chyba, że zmiana dotyczy terminu realizacji umowy lub wycofania odczynnika z produkcji i wprowadzenia produktu równoważnego. 2. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące terminu realizacji. 2.1. Warunkiem takiej zmiany jest zmiana terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej o charakterze naturalnym np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca etc. 3. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące wycofania danego odczynnika z produkcji i wprowadzeniu zamiennika o tych samych lub lepszych właściwościach. 3.1. Warunkiem takiej zmiany jest konieczność przekazania Zamawiającemu oświadczenia producenta o wycofaniu z produkcji danego odczynnika oraz oświadczenia o nazwie proponowanego odczynnika zamiennika wraz z kartami charakterystyki i ceną jednostkową brutto, która nie może być wyższa niż cena jednostkowa brutto odczynnika wycofanego z produkcji. Zamawiający sporządzi aneks do umowy pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej brutto dla odczynnika wycofanego z produkcji określonej w ofercie Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej. Cena proponowanego zamiennika może być niższa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia wynosi od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2015 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia. 2. Sposób realizowania dostaw sukcesywnych: 2.1. sukcesywne dostawy do jednostki organizacyjnej UWM w Olsztynie realizowane będą w ciągu maksymalnie 20 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia; 2.2. Wykonawcy, którzy zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, są w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie krótszym niż wyznaczony powyżej, mogą zaproponować następujące terminy dostawy, którym Zamawiający przyporządkował odpowiednią punktację: 2.2.1. 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia - 5 pkt. w kryterium Termin dostawy; 2.2.2. 15 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia - 10 pkt. w kryterium Termin dostawy; 2.2.3. 20 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia - 0 pkt. w kryterium Termin dostawy. 2.3 zapotrzebowanie może być składane w formie elektronicznej lub za pośrednictwem faksu za pomocą formularza zamówienia lub za pośrednictwem strony internetowej Wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.