eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeUsługi zabezpieczenia ratowniczego na kąpieliskach miejskich w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Zabrze: Usługi zabezpieczenia ratowniczego na kąpieliskach miejskich w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 159342 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121230 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, faks 032 2716340.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zabezpieczenia ratowniczego na kąpieliskach miejskich w Zabrzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ratowniczych na n/w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w następującym zakresie: a) Kąpielisko Leśne przy ul. Srebrnej w Zabrzu - 5 ratowników w dni powszednie w godz. 10:00- 18:00 oraz w soboty, niedziele i święta w godz. 9:00-19:00 b) Kąpielisko Miejskie przy ul. Jaskółczej w Zabrzu - 2 ratownikó w w dni powszednie w godz. 10:00- 18:00 oraz w soboty, niedziele i święta w godz. 9:00-19:00 Charakterystyka obiektów: - Kąpielisko Leśne przy ul. Srebrnej w Zabrzu - niecka mała o pow. 3 tys. m2, niecka duża o pow. 20 tys. m2. Na obiekcie znajduje się ponadto zjeżdżalnia wodna. - Kąpielisko Miejskie przy ul. Jaskółczej w Zabrzu - brodzik dla dzieci o pow. 451 m2, niecka średnia o pow. 40 m2, (niecka duża nieczynna). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie zabezpieczenia ratowniczego w szczególności polegających na: 1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu, w tym stałej obserwacji niecki basenu i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczej, 2) kontrolowaniu przestrzegania postanowień regulaminu obiektu oraz przepisów bhp i p.poż., 3) wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie: 1. Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011, Nr 208, poz. 1240). 2. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108). 3. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261). 4. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. z 2012 r. poz. 286). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania zadań w zakresie obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych. Zamawiający szacuje, iż ilość godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi - 4102, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że ilość godzin pracy tu określona jest wyłącznie ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyposażył obiekt, o którym mowa w pkt I.1.1.a w łódź ratunkową w celu zapewnienia stałej kontroli lustra wody od strony wody, a także obiekty, o których mowa w pkt I.1.1.a i pkt I.1.1.b w środki łączności między stanowiskami ratunkowymi-przewodowe lub radiowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd w Katowicach, Al. Korfantego 66/6, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63171,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60709,60

  • Oferta z najniższą ceną: 60709,60 / Oferta z najwyższą ceną: 60709,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.