eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaWywóz nieczystości stałych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej w Szklarskiej Porębie oraz z pojemników usytuowanych na cmentarzu komunalnym przy ul. Piastowskiej 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Szklarska Poręba: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej w Szklarskiej Porębie oraz z pojemników usytuowanych na cmentarzu komunalnym przy ul. Piastowskiej 4
Numer ogłoszenia: 159346 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej , ul. Krasińskiego 1 A, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7172356, faks 075 7172356.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgl.szklarskaporeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej w Szklarskiej Porębie oraz z pojemników usytuowanych na cmentarzu komunalnym przy ul. Piastowskiej 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych : - gromadzonych przez mieszkańców i użytkowników lokali zasobów komunalnych gminy Szklarska Poręba, zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej. Wykaz budynków oraz ilość pojemników na śmieci dotyczących zasobów komunalnych zawiera załącznik nr 5. Comiesięczne rozliczenie następować będzie jedną fakturą dla wszystkich budynków ujętych w załączniku nr 5. - gromadzonych przez mieszkańców i użytkowników lokali we wspólnotach mieszkaniowych, zarządzanych przez MZGL. Wykaz budynków oraz ilość pojemników na śmieci dotyczących wspólnot mieszkaniowych zawiera załącznik nr 4. Comiesięczne rozliczenie następować będzie na podstawie indywidualnych faktur - osobno dla każdego z budynków ujętych w załączniku nr 4. - gromadzonych w 4 pojemnikach będących własnością Zamawiającego o pojemności 240 l usytuowanych na cmentarzu komunalnym przy ul. Piastowskiej 4 w Szklarskiej Porębie. Comiesięczne rozliczenie następować będzie jedną fakturą. Ogólna szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. 3 400 m3 Podane wyżej ilości są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do podnoszenia przez Wykonawcę, podczas realizacji zamówienia, skutecznego zarzutu jako niezgodnych z przedmiotem zamówienia i ogłoszonym przetargiem. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie ze względu na migrację osób mieszkających w budynkach - zasobach będących pod zarządem Miejskiego Zakładu Gospodarki Lokalowej objętych niniejszym postępowaniem. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany zostanie do ustawienia niezbędnej ilości pojemników na nieczystości stałe i ich opróżniania zgodnie z harmonogramem przedstawionym Zamawiającemu. Termin ustawienia pojemników - do dnia 01.07.2010 roku. Szacunkowe wielkości i ilości pojemników niezbędnych do realizacji zamówienia wynoszą ok.: a) 120 l - 187 szt, b) 240 l - 91 szt, c) 1 100 l - 18 szt. Dokładne ilości i wielkości pojemników oraz miejsce ich ustawienia szczegółowo będą omówione z zarządcą nieruchomości w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się starannie zadbać na własny koszt o to, aby teren po opróżnieniu pojemników był należycie posprzątany w promieniu co najmniej 2 metrów od miejsca ich ustawienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu nieczystości zgodnie z harmonogramem dołączonym do umowy, zaakceptowanym przez Zamawiającego. 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dokonywanie dezynfekcji pojemników, wg wymogów sanitarnych, przynajmniej 1 raz w roku - w sezonie letnim. 6. Odpady stałe muszą być wywożone na składowisko odpadów. 7. Świadczenie w/w usług musi być zgodne z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szklarskiej Poręby. 8. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zniszczenie pojemników stanowiących własność Wykonawcy i ustawionych na posesjach Zamawiającego. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za kradzież pojemników stanowiących własność Wykonawcy i ustawionych na posesjach Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie odpowiadające wielkością i rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot przetargu (minimalnie 3 400 m3 wywozu nieczystości stałych w 12 m-cy) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgl.szklarskaporeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZGL ul. Krasińskiego 1a 58-580 Szklarska Poręba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.