eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWY BIELIZNY I POŚCIELI OPERACYJNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Kraków: DOSTAWY BIELIZNY I POŚCIELI OPERACYJNEJ
Numer ogłoszenia: 159363 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY BIELIZNY I POŚCIELI OPERACYJNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - bielizna operacyjna Lp. Opis produktu Kod CPV J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Stawka Vat Wartość brutto Nazwa handlowa/ Nr katalogowy 1. Fartuch chirurgiczny barierowy wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany na bazie dwóch tkanin. W polu krytycznym tkanina poliestrowa z dodatkiem włókna węglowego o gramaturze max. 100g/m2 o odporności na przenikanie cieczy min. 90 cm wysokości słupa wody. W polu niekrytycznym z chłonnej tkaniny bawełniano - poliestrowej o minimalnej zawartości bawełny 55% o gramaturze max. 120 g/m2. Fartuch w polu krytycznym w pełni zgodny z normą PN-EN 13795, w polu niekrytycznym co najmniej w zakresie pylenia i czystości pod względem cząstek stałych; Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie , szew łączący poszczególne tkaninowe elementy fartucha kryty , zawijany dwuigłowy- stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości w polu krytycznym przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt 100 2 Sukienka operacyjna wykonana z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Tkanina ma zapewniać wysoki termo fizjologiczny komfort użytkowania, gramatura maksimum 125 g/m2, zawartość bawełny minimum 60%. Sukienka w pełni zgodna z normą PN-EN 13795, wykrój pod szyją, trzy kieszenie naszywane. Kolor niebieski lub zielony. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt 100 3. Ubranie chirurgiczne wielokrotnego użytku wykonane z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej.. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Tkanina ma zapewniać wysoki termo fizjologiczny komfort użytkowania, gramatura maksimum 125 g/m2, zawartość bawełny minimum 60%. Ubranie w pełni zgodne z normą PN-EN 13795. Kolor niebieski lub zielony. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) kpl 400 Razem szt. 80 Pakiet nr 2 - serwety operacyjne Lp. Opis produktu Kod CPV J. m. Ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Stawka Vat Wartość brutto Nazwa handlowa/ Nr katalogowy 1. Serweta operacyjna 180 x180 cm. wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze 133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x80 cm. Wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze min. 280 g/m2, chłonność min.160%, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt. 80 2. Serwety boczne 75 x 120 cm. wykonane z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x40 cm wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze min. 280 g/m2, chłonność min.160%, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt. 100 3. Serweta na stolik do instrumentowania 150 x 200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus warstwa chłonna na całej długości serwety 80x200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze min. 280 g/m2, chłonność min.160%, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt. 60 4. Wysoko chłonna serweta chirurgiczna 150x150cm. Wykonana z niepylącej tkaniny poliestrowej o poziomie chłonności minimum 160% i gramaturze minimum 280g/m2. Kolor zielony, niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st. C. Serweta zgodna z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5WSzKzP/O albo 5WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt 65.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 17.21.82.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 7 stosuje się odpowiednio. 9. Karta charakterystyki produktu 10. Karta danych technicznych tkaniny (certyfikat- świadectwo jakości ) wystawione przez producenta tkaniny użytej do oferowanej odzieży, pościeli operacyjnej, potwierdzająca parametry dotyczące składu, gramatury-masy, temperatury prania itd. 11. Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta potwierdzająca spełnienie przez odzież, pościeli operacyjnej, wymagań określonych w norma PN-EN 13795 : 2006 oraz wyniki badań niezależnej jednostki badawczej, potwierdzających zgodność tkanin, z których wykonane są zaoferowane wyroby, z normą PN-EN 13795 w wymaganym zakresie (w zakresie pakiet nr 1 poz. 3 ubranie ma być zgodne z normą PN-EN13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych). 12. Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich w formie tabeli rozmiarów oferowanych przez Wykonawcę gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru. 13. Dokument potwierdzający gwarancję barierowości przez 100 cykli PSS dla pola krytycznego fartuchów operacyjnych z Pakietu nr 1 oraz dla warstwy zasadniczej serwet operacyjnych z Pakietu nr 2. 14. Informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej według ZAŁĄCZNIKA NR 5. 15. Wykaz próbek zgodnie z załącznikiem nr 6. Zamawiający wymaga próbek(do wglądu) : w zakresie pakietu nr 1 - poz. 1 - 1 szt. - dowolny rozmiar w zakresie pakietu nr 1 - poz. 3 - 1 szt. - dowolny rozmiar w zakresie pakietu nr 2 - poz. 1 - rozmiar 180 x 180 cm

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 8, 10 niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny barierowy wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany na bazie dwóch tkanin. W polu krytycznym tkanina poliestrowa z dodatkiem włókna węglowego o gramaturze max. 100g/m2 o odporności na przenikanie cieczy min. 90 cm wysokości słupa wody. W polu niekrytycznym z chłonnej tkaniny bawełniano - poliestrowej o minimalnej zawartości bawełny 55% o gramaturze max. 120 g/m2. Fartuch w polu krytycznym w pełni zgodny z normą PN-EN 13795, w polu niekrytycznym co najmniej w zakresie pylenia i czystości pod względem cząstek stałych; Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie , szew łączący poszczególne tkaninowe elementy fartucha kryty , zawijany dwuigłowy- stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości w polu krytycznym przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt 100 Sukienka operacyjna wykonana z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Tkanina ma zapewniać wysoki termo fizjologiczny komfort użytkowania, gramatura maksimum 125 g/m2, zawartość bawełny minimum 60%. Sukienka w pełni zgodna z normą PN-EN 13795, wykrój pod szyją, trzy kieszenie naszywane. Kolor niebieski lub zielony. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) szt 100 Ubranie chirurgiczne wielokrotnego użytku wykonane z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej.. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Tkanina ma zapewniać wysoki termo fizjologiczny komfort użytkowania, gramatura maksimum 125 g/m2, zawartość bawełny minimum 60%. Ubranie w pełni zgodne z normą PN-EN 13795. Kolor niebieski lub zielony. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) kpl 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna 180 x180 cm. wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze 133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x80 cm. Wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze min. 280 g/m2, chłonność min.160%, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) Serwety boczne 75 x 120 cm. wykonane z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x40 cm wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze min. 280 g/m2, chłonność min.160%, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) Serweta na stolik do instrumentowania 150 x 200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus warstwa chłonna na całej długości serwety 80x200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze min. 280 g/m2, chłonność min.160%, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st.C Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5 WSzKzP/O albo 5 WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy) Wysoko chłonna serweta chirurgiczna 150x150cm. Wykonana z niepylącej tkaniny poliestrowej o poziomie chłonności minimum 160% i gramaturze minimum 280g/m2. Kolor zielony, niebieski. Temperatura prania 75 st. C. Temperatura sterylizacji 134 st. C. Serweta zgodna z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych. Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B lub 5WSzKzP/O albo 5WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.82.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.