To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Kurzętnik: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik.
Numer ogłoszenia: 159366 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2548 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 056 4748282, faks 056 4748284.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik. Następujących obiektów: - Urząd Gminy w Kurzętniku - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kurzętniku - Zespół Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku - Zespół Szkół w Marzęcicach - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Brzoziu Lubawskim Kod CPV 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - Izolacja cieplna Kod CPV 45261410-1 - Izolowanie dachu Kod CPV 45324000-4 - Tynkowanie Kod CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV 45421125-5 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych 2. Przedmiot zamówienia składa się głównie z: Roboty budowlane w zakresie: - Termomodernizację budynku: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropodachu, - prace pozostałe towarzyszące termomodernizacji. - wymiana okien i drzwi Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2: -za wady wbudowanych materiałów wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -za wady dostarczonych przedmiotów wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urządzeń i armatury użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że przyjęte do wyceny materiały nie odbiegają jakością i standardem od przyjętych w dokumentacji. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku braku uzyskania dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik. dofinansowana w ramach Programu Priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS-Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 14.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Ogólno -Budowlany Piotr Buczkowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Ogólno -Budowlany Piotr Buczkowski
- Zakład Ogólno-Budowlany Piotr Buczkowski, Gierzwałd 42/2, 14-107 Gierzwałd, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1653007,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 793225,38
Oferta z najniższą ceną: 793225,38 / Oferta z najwyższą ceną: 1519032,41
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
więcej: Izolowanie dachu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.