Ogłoszenie z dnia 2007-09-06
Jakubów: Wykonanie podbudowy boiska sportowego wielofunkcyjnego do trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Jakubowie
Numer ogłoszenia: 159370 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, fax 025 7579190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jakubow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podbudowy boiska sportowego wielofunkcyjnego do trawy syntetycznej przy Zespole Szkół w Jakubowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu : prbbudowy przepuszczalnej z piasku, kruszywa kamiennego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach (22 x 40 mb) do trawy syntetycznej, odprowadzenie wody powierzchniowej drenami wzdłuż boków boiska, ogrodzenia z siatki na słupkach o wysokości 4m. na słupkach stalowych, + 2 furtki wejściowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żada od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł. /słownie : jeden tysiąc złotych/, Wadium może być wnoszone w następujących formach : 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego : Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jakubowie - BS w Mińsku Mazowieckim O/Jakubów Nr 82 9226 0005 0050 0294 2000 0020. W przypadku przelewu oferent dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warynki udziału Wykonawcy w postepowaniu : 1. posiadanie uprawnień do występowania jako przedsiębiorca, 2. posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, 3. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę : 1. wypełniony formularz oferty, załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu zpostępowania na podstawie art. 24, oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, załącznik Nr 2 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia, oraz daty i miejsce ich realizacji 6. wypełniony kosztorys ofertowy - zgodny z przedmiarem robót, zatwierdzony wzór umowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający zamieścił SIWZ na stronie internetowej ugjakubow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zespołu tj. budynek Urzędu Gminy w Jakubowie , Jakubów 55, 05-306 Jakubów, pok. nr 6 w godz. 8.00 - 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w budynku Urzędu Gminy w Jakubowie, Jakubów 55, pokój nr 6 w terminie do dnia 25 września 2007 roku do godz. 11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.