Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Telatyn: 1. Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2015r. -30.06.2016r.
2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Telatynie
(w sezonie grzewczym 2015/2016 tj.15.10.2015r.-15.04.2016r.)
Numer ogłoszenia: 159382 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 20, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 0846613108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.telatyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2015r. -30.06.2016r. 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Telatynie (w sezonie grzewczym 2015/2016 tj.15.10.2015r.-15.04.2016r.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2015r.-30.06.2016r. Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne w ilości 15szt. (700 m2) 2/ toalety w ilości 8 szt./ mycie ścian i posadzek/ ( 75 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (550 m2) 4/ teren przylegający / boisko , place zabaw ,chodniki/ ( 4500 m2) 5/ szatnie/ (150m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku w październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Okna otwierają się do wewnątrz . Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w salach szkolnych występują wykładziny PCV i dywanowe, parkiet, płytki lastriko , glazura i terakota. W toaletach występuje terakota . 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin i dywanów. 2/ czyszczenie powierzchni podług, parkietów i korytarzy z zastosowaniem środków chemii gospodarczej które nie stwarzają zagrożenia poślizgowego . 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp. 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury łazienkowej , luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie i z własnych materiałów łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna otwierają się do wewnątrz . 7/ pranie firan ok.250m2, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień / 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły, strzyżenie żywopłotu wokół jednego placu zabaw (krzewy są dwuletnie i pielęgnacja polega na nieznacznym przycinaniu ), pielenie rabatek i koszenie trawy (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Szkoły a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych , dyskotek , uroczystości szkolnych i środowiskowych /akademie, wybory ,zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Szkoły Podstawowej), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) nadzorowanie pracy dzwonka automatycznego w sytuacjach awaryjnych dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie chodników środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Szkoły Podstawowej). Odśnieżanie i sprzątanie 2 placów zabaw ( 600m2 ) z uwzględnieniem iż na placach zabaw jest położona nawierzchnia poliuretanowa TETRAPUR PZ 4 d) nadzór nad szatniami. ( szatnia jest otwarta z osobnymi boksami dla każdej klasy) e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły i szatni. f) otwiera i zamyka Szkołę oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca na własny koszt. 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - niezwłocznie po zauważeniu usterki lub na zlecone Dyrektora Szkoły Podstawowej .Zakup sprzętu będzie po stronie Zamawiającego . 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek ( rolka kolorowe ), papier toaletowy (szary lub kolorowy ), mydło toaletowe w płynie z dozownikami. 10. W okresie 01.09.2015r.-15.10.2015r. i 15.04.2016r. -30.06.2016r.(z wyłączeniem sezonu grzewczego) oprócz przydzielonego rejonu zewnętrznego dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni . 11. Wykonuje niezbędne prace porządkowe w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy , strzyżenie żywopłotu , pielenie rabatek) w 2015r do 31.07.2016r oraz prace mające na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2015/2016r oraz inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej a dotyczące utrzymania porządku w Szkole i obejściu . 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2015/2016tj.15.10.2015r.-15.04.2016r.) Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c.o. oraz instalacji c.o. 1/ obsługa pieców c.o.- kontrolowanie parametrów procesu spalania oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, czujniki ,odstojniki i inne. 2/ transport węgla do pomieszczeń kotłowni (do 7 dni roboczych od dnia dostawy ) , pryzmowanie. 3/ bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń kotłowni. 4/ utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych w dniach nauki stałej temperatury 18-200 C. 5/ przestrzegać obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy. 6/ przestrzegać norm zużycia opału ustalonych przez Dyrektora Szkoły - systematycznie prowadzić kontrolkę zużytego opału. 7/ zapoznać się z INSTRUKCJĄ EKSPLOATACJI KOTŁOWNI i bezwzględnie jej przestrzegać . 8/ przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o., pomp wodnych i instalacji grzewczej. 9/ systematycznie uprzątać żużel w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły. 2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. W przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usuwa awarię na własny koszt. 1/ W okresie zimowym odśnieża dojście do kotłowni oraz otoczenie kotłowni i drogę dojazdową dla pojazdów dowożących węgiel . 2/ Dba o utrzymanie czystości w otoczeniu kotłowni 3. Ogrzewać budynek szkolny należy codziennie. W dniu nauki szkolnej należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach klasowych określanych w punkcie 1. 4.W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia szkolne przed zbytnim wychłodzeniem a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem. 4. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać uprawnienia obowiązujące palacza c.o. i wkładkę energetyczną -dołączyć do oferty przetargowej lub okazać do wglądu przed rozpoczęciem sezonu grzewczego tj. do 10.10.2015 r 5. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi. 7. Urządzenia i sprzęt niezbędny do transportu EKO-groszku z placu do kotłowni zabezpiecza Wykonawca . 8. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników. 9. Z własnych środków po zakończeniu sezonu grzewczego maluje pomieszczenia kotłowni oraz konserwuje i zabezpiecza urządzenia i kotły. 10. Ze względu na nieprzewidywalność warunków atmosferycznych przed 15 października 2015r. i po 15 kwietnia 2016r. wykonawca w porozumieniu z dyrektorem Szkoły może wcześniej lub póżniej rozpocząć bądź wcześniej lub później zakończeńczyć sezonsezon grzewczy . 11. Na polecenie Dyrektora Szkoły wykonuje inne prace związane z obsługą kotłowni, kotłów i instalacji c.o. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych: Zadanie pierwsze- Utrzymanie czystości. CPV ;74760000-4 Zadanie Drugie - Obsługa i eksploatacja kotłowni .CPV;93900000-7.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.76.00.00-4, 93.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach i obsługi i eksploatacji kotłowni, wraz z referencjami tego typu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie nimi dysponował, tj. musi przedstawić pisemne, tzn. w oryginale, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, których kwalifikacje ,wiedza i doświadczenie zapewnią właściwe i terminowe wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Gwarancja zatrudnienia minimum jednej osoby z terenu Gminy Telatyn - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.telatyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ul . Kardynała Stefana Wyszyńskiego 20, 22- 652 Telatyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ul . Kardynała Stefana Wyszyńskiego 20, 22- 652 Telatyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2015r. -30.06.2016r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Telatynie w okresie 01.09.2015r.-30.06.2016r. Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne w ilości 15szt. (700 m2) 2/ toalety w ilości 8 szt./ mycie ścian i posadzek/ ( 75 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (550 m2) 4/ teren przylegający / boisko , place zabaw ,chodniki/ ( 4500 m2) 5/ szatnie/ (150m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku w październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Okna otwierają się do wewnątrz . Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w salach szkolnych występują wykładziny PCV i dywanowe, parkiet, płytki lastriko , glazura i terakota. W toaletach występuje terakota . 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin i dywanów. 2/ czyszczenie powierzchni podług, parkietów i korytarzy z zastosowaniem środków chemii gospodarczej które nie stwarzają zagrożenia poślizgowego . 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi itp. 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury łazienkowej , luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie i z własnych materiałów łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna otwierają się do wewnątrz . 7/ pranie firan ok.250m2, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień / 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły, strzyżenie żywopłotu wokół jednego placu zabaw (krzewy są dwuletnie i pielęgnacja polega na nieznacznym przycinaniu ), pielenie rabatek i koszenie trawy (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Szkoły a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych , dyskotek , uroczystości szkolnych i środowiskowych /akademie, wybory ,zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Szkoły Podstawowej), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) nadzorowanie pracy dzwonka automatycznego w sytuacjach awaryjnych dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie chodników środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Szkoły Podstawowej). Odśnieżanie i sprzątanie 2 placów zabaw ( 600m2 ) z uwzględnieniem iż na placach zabaw jest położona nawierzchnia poliuretanowa TETRAPUR PZ 4 d) nadzór nad szatniami. ( szatnia jest otwarta z osobnymi boksami dla każdej klasy) e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły i szatni. f) otwiera i zamyka Szkołę oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca na własny koszt. 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - niezwłocznie po zauważeniu usterki lub na zlecone Dyrektora Szkoły Podstawowej .Zakup sprzętu będzie po stronie Zamawiającego . 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek ( rolka kolorowe ), papier toaletowy (szary lub kolorowy ), mydło toaletowe w płynie z dozownikami. 10. W okresie 01.09.2015r.-15.10.2015r. i 15.04.2016r. -30.06.2016r.(z wyłączeniem sezonu grzewczego) oprócz przydzielonego rejonu zewnętrznego dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni . 11. Wykonuje niezbędne prace porządkowe w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy , strzyżenie żywopłotu , pielenie rabatek) w 2015r do 31.07.2016r oraz prace mające na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2015/2016r oraz inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej a dotyczące utrzymania porządku w Szkole i obejściu ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.76.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Gwarancja zatrudnienia minimum jednej osoby z terenu Gminy Telatyn - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Telatynie (w sezonie grzewczym 2015/2016 tj.15.10.2015r.-15.04.2016r.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c.o. oraz instalacji c.o. 1/ obsługa pieców c.o.- kontrolowanie parametrów procesu spalania oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, czujniki ,odstojniki i inne. 2/ transport węgla do pomieszczeń kotłowni (do 7 dni roboczych od dnia dostawy ) , pryzmowanie. 3/ bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń kotłowni. 4/ utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych w dniach nauki stałej temperatury 18-200 C. 5/ przestrzegać obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy. 6/ przestrzegać norm zużycia opału ustalonych przez Dyrektora Szkoły - systematycznie prowadzić kontrolkę zużytego opału. 7/ zapoznać się z INSTRUKCJĄ EKSPLOATACJI KOTŁOWNI i bezwzględnie jej przestrzegać . 8/ przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o., pomp wodnych i instalacji grzewczej. 9/ systematycznie uprzątać żużel w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły. 2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. W przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usuwa awarię na własny koszt. 1/ W okresie zimowym odśnieża dojście do kotłowni oraz otoczenie kotłowni i drogę dojazdową dla pojazdów dowożących węgiel . 2/ Dba o utrzymanie czystości w otoczeniu kotłowni 3. Ogrzewać budynek szkolny należy codziennie. W dniu nauki szkolnej należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach klasowych określanych w punkcie 1. 4.W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia szkolne przed zbytnim wychłodzeniem a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem. 4. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać uprawnienia obowiązujące palacza c.o. i wkładkę energetyczną -dołączyć do oferty przetargowej lub okazać do wglądu przed rozpoczęciem sezonu grzewczego tj. do 10.10.2015 r 5. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi. 7. Urządzenia i sprzęt niezbędny do transportu EKO-groszku z placu do kotłowni zabezpiecza Wykonawca . 8. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników. 9. Z własnych środków po zakończeniu sezonu grzewczego maluje pomieszczenia kotłowni oraz konserwuje i zabezpiecza urządzenia i kotły. 10. Ze względu na nieprzewidywalność warunków atmosferycznych przed 15 października 2015r. i po 15 kwietnia 2016r. wykonawca w porozumieniu z dyrektorem Szkoły może wcześniej lub póżniej rozpocząć bądź wcześniej lub później zakończeńczyć sezonsezon grzewczy . 11. Na polecenie Dyrektora Szkoły wykonuje inne prace związane z obsługą kotłowni, kotłów i instalacji c.o..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Gwarancja zatrudnienia minimum jednej osoby z terenu Gminy Telatyn - 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.