eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWYMIANA ORAZ RENOWACJA STOLARKI OKIENNEJ STREFY WYSOKOŚCIOWEJ A W BUDYNKU PAŁACU KULTURY I NAUKI W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Warszawa: WYMIANA ORAZ RENOWACJA STOLARKI OKIENNEJ STREFY WYSOKOŚCIOWEJ A W BUDYNKU PAŁACU KULTURY I NAUKI W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 159401 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: m.st. Warszawa, w imieniu którego działa Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. , Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 656 76 79, faks 22 656 68 87.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA ORAZ RENOWACJA STOLARKI OKIENNEJ STREFY WYSOKOŚCIOWEJ A W BUDYNKU PAŁACU KULTURY I NAUKI W WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określają: a)Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ, b)ekspertyza techniczna nr 3/2016 Etap I - Ocena stanu technicznego drewnianej stolarki okiennej strefy wysokościowej A PKiN indywidualnie dla każdego okna, autorstwa mgr inż. Mariusza Okunia, inż. Andrzeja Selliga - załącznik nr 9 do SIWZ, c)ekspertyza techniczna nr 3/2016 Etap II - Kierunki działania związane z planowaną inwestycją wymiany i renowacji stolarki okiennej strefy wysokościowej A PKiN. Wytyczne wykonawcze, konstrukcyjno-materiałowe i montażowe - załącznik nr 10 do SIWZ, d)zalecenia Stołecznego Konserwatora Zabytków - załącznik nr do 11 SIWZ, e)projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium: 390 000,- PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - brak szczególnych wymagań,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym terminie wykonał roboty budowlane w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków w zakresie dotyczącym demontażu i montażu okien w ilości co najmniej 150 sztuk (zamawiający dopuszcza możliwość sumowania liczby zdemontowany i zamontowanych okien z różnych zamówień wykonanych w podanym okresie), 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym terminie, wykonał w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków: a) usługę renowacji co najmniej 50 okien o drewnianej konstrukcji ościeżnicy (ramy) i drewnianej konstrukcji skrzydeł okiennych (zamawiający dopuszcza możliwość sumowania liczby okien poddanych renowacji z różnych zamówień wykonanych w podanym okresie), b) co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych, w skład których wykonywane były roboty budowlane opisane w pkt. 5.1.2 ppkt. 1) (powyższej). Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że roboty budowlane wykonywane na podstawie tejże dokumentacji projektowej zostały prawidłowo zakończone i odebrane bez wad przez inwestora (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami powszechnie obowiązującego prawa). Zamawiający w celu weryfikacji niniejszego warunku ma prawo żądać od wykonawcy - niezależnie od dokumentów wskazanych w pkt 6 SIWZ - przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających, że przedmiotowe roboty budowlane zostały prawidłowo zakończone i odebrane bez wad przez inwestora, 3) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym terminie, wykonał co najmniej dwa oddzielne zamówienia polegające na wyprodukowaniu (wykonaniu w prowadzonym przez siebie zakładzie/przedsiębiorstwie) co najmniej 500 sztuk okien oddzielnie dla każdego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania liczby wyprodukowanych okien wykonanych w ramach różnych zamówień. Warunki wskazane w pkt 1, 2a, 2b i 3 muszą być spełnione łącznie. przez określenie Okna zamawiający rozumie definicję wskazaną w par. 1 ust. 4 zdanie pierwsze projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - brak szczególnych wymagań,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającym kwalifikacje wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 14 października 2015 r. (Dz. U. 2015, poz. 1789), w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, i posiadającym minimum 5 letnią praktykę na stanowisku kierownika budowy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że: a) posiada ubezpieczanie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota limitu odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia nie może być niższa niż 13 000 000 zł (słownie złotych: trzynaście milionów) oraz b) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w łącznej wysokości co najmniej 20 000 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia milionów). Wykonawca musi wykazać się dobrą sytuacją finansową rozumianą jako udokumentowana możliwość dysponowania środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 20 000 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia milionów). Powyższy warunek musi być spełniony łącznie - ppkt a) i ppkt b).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony FORMULARZ OFERTY - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.należy dołączyć, poza wymienionymi wyżej dokumentami, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4.ewentualne oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie. Poza wymienionymi wyżej dokumentami wykonawca może do oferty załączyć inne dokumenty poświadczające wiarygodność jego firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - 8.3.2. OKRES GWARANCJI DŁUŻSZY NIŻ 120 MIESIĘCY, NIE WIĘCEJ NIŻ 180 MIESIĘCY - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia istotnych zmian w zawartej umowie, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie określonym w § 14 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Pałącu Kultury i Nauki sp. z o.o., Plac Defilad 1, pok.1504 piętro XV.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Pałącu Kultury i Nauki sp. z o.o., Plac Defilad 1, pok.1504 piętro XV.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.