To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Warszawa: Dostawy artykułów biurowych i piśmiennych oraz drobnych sprzętów biurowych, realizowane w terminie do 15 października 2013 r. do siedziby zamawiającego
Numer ogłoszenia: 159424 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129390 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych i piśmiennych oraz drobnych sprzętów biurowych, realizowane w terminie do 15 października 2013 r. do siedziby zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy (w ramach umowy sprzedaży) artykułów biurowych i piśmiennych oraz drobnych sprzętów biurowych, wykonywane w rodzajach, ilościach i terminach, wynikających z zamówień składanych przez zamawiającego w terminie do 10 października 2013 r. Asortyment wyszczególniono w FORMULARZU CENOWYM pkt 1 (poz. 1÷71) OFERTY - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedmioty dostawy były fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz dobrej jakości; ww. artykuły muszą być fabrycznie nowe tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem ich dostarczenia zamawiającemu oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i co najmniej 12-miesięczny termin przydatności do użytku od dnia ich dostarczenia Zamawiającemu, albo termin gwarancji producenta sprzętu nie krótszy niż określony w FORMULARZU CENOWYM; Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny wyszczególnionemu jako wzorzec w FORMULARZU CENOWYM pkt 1 OFERTY pod warunkiem, że artykuł_produkt równoważny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak artykuł_produkt określony wzorcowo w odpowiedniej pozycji FORMULARZA CENOWEGO pkt 1 OFERTY; w trakcie umowy w sprawie zamówienia Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu artykułów_ produktów innych niż zaoferowane przez Wykonawcę, przy dopuszczeniu dostarczania zamiast artykułów_produktów zaoferowanych jako równoważne, artykułów_produktów określonych w pkt 1 załącznika nr 1 do SIWZ jako wzorce; w celu umożliwienia identyfikacji artykułów_produktów wymaga się, aby nosiły one nazwę producenta oraz symbol towaru co najmniej na opakowaniu fabrycznym (zbiorczym, jednostkowym) lub na samym produkcie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFFICE MEDIA - BIURO PARTNER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OFFICE MEDIA - BIURO PARTNER SP. Z O.O.
- Office Media - Biuro Partner Sp. z o.o., ul. Towarowa 22, 00-839 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73871,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68514,77
Oferta z najniższą ceną: 68514,77 / Oferta z najwyższą ceną: 106529,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.