To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Białystok: Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie
Numer ogłoszenia: 159460 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126418 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8516187, faks 85 6516187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest przygotowanie koncepcji kreatywnej, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl. Zamówienie dotyczy również zakupu majątkowych praw autorskich do opracowania koncepcji oraz elementów kreacji. Koncepcja kreatywna powinna stanowić zrozumiały, jednoznaczny i oryginalny pomysł odznaczający się rozpoznawalnością i zapamiętywalnością. Koncepcja kreatywna powinna charakteryzować się nowatorstwem i niepowtarzalnością na tle wcześniej realizowanych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia kampanii promocyjnych. Podstawowe elementy kreacji kampanii, przygotowane w oparciu o wypracowaną koncepcję kreatywną (w formie np. opisowej, graficznej, video, ilustrowanej) powinny być spójne i rozpoznawalne w wersji wizualnej, dźwiękowej i werbalnej oraz powinny charakteryzować się niezbędnymi cechami w zakresie komunikatywności, estetyki i treści przekazu. Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia koncepcji kreatywnej na podstawie dostępnych źródeł informacji dotyczących Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz udostępnionych przez Zamawiającego informacji na temat wcześniej realizowanych kampanii (załącznik nr 1a). Celem kampanii promocyjnej jest: 1) zwiększenie świadomości usług świadczonych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia, 2) zwiększenie wejść na stronę www.zielonalinia.gov.pl oraz www.powroty.gov.pl, 3) wzrost liczby kontaktów z Centrum (telefonicznych -infolinia i elektronicznych -zapytania meilowe, czat). 6. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, jej założeń, zdefiniowanie głównego przekazu/idei kampanii wraz z uzasadnieniem przekazu (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 2) Opracowanie spójnej koncepcji wizualnej kampanii (przygotowanie dwóch propozycji layoutu kampanii zawierających przykłady graficzne zaproponowanych form reklamowych w Internecie: opracowanie strony landing page- z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 3) Opracowanie hasła przewodniego kampanii wraz z uzasadnieniem (po dwie propozycje dla głównych grup odbiorców: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 4) Opracowanie strategii mediowej: a) dookreślenie celu kampanii oraz propozycje głównych zadań do wykonania w ramach zamówienia; b) identyfikacja usług Zamawiającego i określenie listy usług, które warto wg oceny Wykonawcy promować; c) analiza i charakterystyka grupy docelowej, określenie grup do których skierowana będzie kampania (w tym powracający po emigracji zarobkowej); d) określenie propozycji i liczby form reklamowych w Internecie oraz intensywności dotarcia do różnych grup odbiorców (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); e) dobór treści reklamowych (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); f) opracowanie media planu wraz z uzasadnieniem wyboru poszczególnych mediów; g) ustalenie budżetu kampanii (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); h) określenie efektywności kampanii (zasięg) na podstawie dostępnych źródeł/badań. 5) Opracowanie propozycji harmonogramu kampanii wraz z uzasadnieniem zaproponowanych terminów i rozpisaniem budżetu na poszczególne elementy kampanii zawarte w harmonogramie. 6) Uzasadnienie zaproponowanej kampanii. 7) Wdrożenie i przeprowadzenie przygotowanej kampanii. 8) Przekazanie praw autorskich na utwory powstałe w ramach kampanii. 9) Osiągnięcie wskaźników minimalnych deklarowanych w przedstawionej ofercie. 10) Przedstawienia raportu końcowego wraz z analizą skuteczności całej kampanii w terminie do 10 dni roboczych od daty zakończenia realizacji zadania. 11) W skład opracowanej przez Wykonawcę kampanii muszą wejść następujące elementy: a) przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych komunikacyjnych usługi Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl w Internecie, b) analiza obecności Zielonej Linii i serwisu Powroty gov.pl w social media - wypracowanie rekomendacji odnośnie komunikacji sporządzone w formie raportu, c) rekomendacja zmian w serwisie Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl zwiększających użyteczność sporządzonew formie raportu, d) utworzenie strony internetowej kampanii (landing page) - dla serwisu Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl 12) Zasięg kampanii: a) Klienci Zielonej Linii - cała Polska, b) Klienci Powroty.gov.pl - kraje Unii Europejskiej, kraje EOG, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Kanada..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infinity Group Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159889,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195816,00
Oferta z najniższą ceną: 195816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195816,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- dostawa wyposażenia meblowego
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Rozbiórka i budowa murka oporowego, chodnika i schodów terenowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" na działce nr ew. 1401/43 (obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda Icchoka 6, 8 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i przeprowadzanie w social mediach kampanii informacyjnych Google Ads
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Łąck, w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia ....
- Usługi przygotowania i realizacji wydarzeń oraz aktywności Samorządu Województwa Wielkopolskiego w mediach społecznościowych w latach 2025-2026
- Usługa przygotowania koncepcji i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji idei uczenia się przez całe życie na terenie województwa zachodniopomorskiego ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.