Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-06
Serniki: Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 1557L/22372 w miejscowości Wola Sernicka
Numer ogłoszenia: 159486 - 2007; data zamieszczenia: 06.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8555278, fax 081 8555706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.serniki.eurzad.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 1557L/22372 w miejscowości Wola Sernicka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 1557L/22372 w miejscowości Wola Sernicka od km 0+235,30 do km 0+482,41, w tym: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym: 0,270km; 2. Mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 36-45 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezienie dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 2km: 2 szt; 3. Mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 46-55 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezienie dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 2km: 2 szt; 4. Mechaniczne ścinanie drzewa o średnicy 60 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezienie dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 2km: 1szt; 5. Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. w-wy do 15cm z ułożeniem przy granicy robót: 684,490 m2; 6. Rozebranie podbudowy z betonu asfaltowego (gr. ok. 15cm) z wywiezieniem gruntu na odl. do 1km: 49m2; 7. Rozebranie nawierzchni zmieszanek mineralno - bitumicznych (gr. ok. 5cm) Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. 1 km: 49m2; 8. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu gr. 12cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odległość do 1km: 7 m2; 9. Ręczne rozebranie krawężników betonowych: 40m; 10. Ręczne rozebranie ław podkrawężnikowych z betonu z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1km: 2m3; 11. Przestawienie ogrodzenia z siatki z drutu ocynkowanego na słupkach stalowych: 29m2; 12. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, w gruncie kat. I-II wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zegęszczanych wodą: 78 m3; 13. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. do 1 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą (formowanie, plantowanie): 26m3; 14. Profilowanie i zageszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w gruncie kat. II-IV: 428m2; 15. Wykonanie podbudowy z gruntu stab. cem., na miejscu o Rm=1,5MPa gr. w-wy 10cm (nawierzchnia chodnika), pielęgnacja warstwy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą: 386 m2; 16. Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, gruntocement o wytrzymałości Rm=5,0 MPa, przygotowywany w miejscu wbudowania, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm: 42m2; 17. Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, gr. w-wy do 10cm (na zjazdach do wyrównania naw. z kostki z terenem): 7m2; 18. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej z odl. 15km, grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm (wypełnienie ubytku nawierzchni o szerokości 10cm wzdłuż rozbieranych krawężników na długości 40m): 4m2; 19. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej z odl. 15km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm (wypełnienie ubytku nawierzchni o szerokości 10cm wzdłuż rozbieranych krawężników na długości 40m): 4m2; 20. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o gr. 5cm, spoiny wypełnione piaskiem: 42m2; 21. Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 5cm (bez dowozu ziemi urodzajnej): 317m2; 22. Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) - linie przejściach, wykonywane sposobem mechanicznym: 12m2; 23. Ustawienie słupów z rur stalowych o średnicy 50 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami: 2szt; 24. Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych informacyjnych typ D drogowych (prostokątny o wym. 600x900 mm), folia odblaskowa II generacji: 2szt; 25. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10: 222m; 26. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10 - z wykorzystaniem istniejących krawężników (zatoka autobusowa): 40m; 27. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B-10: 15m; 28. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej prostokątnej o grubości 6cm, na podsypce cem. - piaskowej gr. 5cm, spoiny wypełnione piaskiem: 386m2; 29. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 na podsypce piaskowej gr. 3cm, spoiny wypełnione zaprawą cem.: 245m; 30. Obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cem. - piaskowej gr. 3cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową: 30m; 31. Ogrodzenie z siatki w ramach na słupkach z rur stalowych o rozstawie 3m obsadzonych w gniazdach cokołów, wysokość elementów do 2,00m (ogrodzenie przy Gimnazjum): 9m; 32. Brama stalowa otwierana o masie do 1,0 t (wjazdowa do Gimnazjum):1szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 2 500,00 PLN, (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż do 28.09.2007 roku do godziny 900. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Serniki, pok. Nr 6..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty każda o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wykonał roboty polegające na wybudowaniu chodników dla pieszych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać co najmniej jeden z konsorcjantów lub wspólnie. - dysponuje osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy która ma wymagane uprawnienia zawodowe, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN); - posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN); d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty lub oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzech robót budowlanych każda o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, h) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresy wykonywanych czynności; do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe w odpowiednich branżach, i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy z której będzie jednoznacznie wynikało, że wykonawca dysponuje kwotą w wysokości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość polisy co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN). 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a - f przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, dokumenty wymienione w punkcie 1 lit. g - j wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie., adres strony, na której będzie prowadzona: nie dotyczy
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI SERNIKI
więcej: przetargi SERNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.