eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówRozbudowa drogi gminnej i budowa ścieżki dydaktycznej na terenie Gminy KleszczówCzęść I - Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej w Łękińsku o długości 1410 mb; Część II - Przebudowa drogi gminnej ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną - długość odcinka 737 mb - nr zam. ZP.271.18.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Kleszczów: Rozbudowa drogi gminnej i budowa ścieżki dydaktycznej na terenie Gminy Kleszczów: Część I - Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej w Łękińsku o długości 1410 mb; Część II - Przebudowa drogi gminnej ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną - długość odcinka 737 mb - nr zam. ZP.271.18.2016
Numer ogłoszenia: 159489 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej i budowa ścieżki dydaktycznej na terenie Gminy Kleszczów: Część I - Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej w Łękińsku o długości 1410 mb; Część II - Przebudowa drogi gminnej ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną - długość odcinka 737 mb - nr zam. ZP.271.18.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych: Część I - Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej wzdłuż DP3915E w Łękińsku o długości 1410 mb; branża drogowa - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej do adaptacji - 116 m2; ścieżki i chodniki z kostki betonowej: 3692 m2; drogi pożarowe - 11 m2; zieleń ( humusowanie i wykonanie trawnika) - 1 401m2. Część II - Przebudowa drogi gminnej nr 101317E ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie odwodnienia drogi, oświetlenia, sieci energetycznej, sieci telekomunikacyjnej, kanalizacji sanitarnej i wodociągu. Długość odcinka 737 mb - branża drogowa - wykonanie: frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórki powierzchni z kostki betonowej, jezdni asfaltowej, cieków przykrawężnikowych z kostki granitowej, parkingu dla samochodów osobowych, ciągu pieszo-rowerowego, zjazdów, trawników, okrawężnikowania; branża telekomunikacyjna; branża elektryczna: budowa oświetlenia ulicznego; budowa sieci elektroenergetycznej; branża sanitarna: wykonanie przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I : 5 000,00 zł. (pięć tysięcy złotych) Część II: 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jako zdolności Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i prawidłowego ukończenia, który daje rękojmię należytego wykonania przedmiotu zamówienia - w odniesieniu do jego kwalifikacji i doświadczenia zdobytych poprzez: Część I zamówienia: - minimum trzykrotne wykonanie robót budowlanych o określonym charakterze - związanych z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej tj.: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo zakończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (w tym okresie zakończenie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum trzech realizowanych zadań w ramach odrębnych umów polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi lub parkingu obejmujące swym zakresem wykonanie chodnika lub ścieżki rowerowej, lub ciągu pieszo-rowerowego lub jezdni, lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej, o łącznej powierzchni 2000m2 oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający za najważniejsze roboty uzna te które potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Dopuszcza się łączenie powierzchni w poszczególnych elementach w celu wykazania spełniania powyższego warunku. Uwaga: Zadania polegające na remoncie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej nie będą uwzględniane. Część II zamówienia: - minimum trzykrotne wykonanie robót budowlanych o określonym charakterze - związanych z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych związanych z wykonaniem robót drogowych, tj.: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo zakończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (w tym okresie zakończenie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum trzech realizowanych zadań w ramach odrębnych umów polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej obejmujące swym zakresem wykonanie kompleksowej wymiany warstw konstrukcyjnych całej szerokości jezdni (warstwy nawierzchni o konstrukcji bitumicznej lub betonowej) lub budowę jezdni w całej szerokości (warstwy nawierzchni o konstrukcji bitumicznej lub betonowej) o długości odcinka (kilometraż) drogi minimum 0,6 km każda. UWAGA: wykazane zadania muszą zawierać wykonanie robót przy użyciu rozkładarek do nawierzchni bitumicznych lub betonowych - o długości drogi minimum 0,6 km każde oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający za najważniejsze roboty uzna te które potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, tj. osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (będzie pełnić funkcję kierownika budowy, kierownika robót w trakcie realizacji zamówienia), posiadającymi uprawnienia i doświadczenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane uprawniające do wykonania zakresu objętego przetargiem, w szczególności: Część I zamówienia: Kierownikiem budowy, posiadającym : a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej b) wymagane doświadczenie zawodowe (w ramach jednej osoby): był kierownikiem budowy przy realizacji minimum trzech realizowanych w ramach odrębnych umów zadania budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi lub parkingu obejmujące swym zakresem wykonanie chodnika lub ścieżki rowerowej, lub ciągu pieszo-rowerowego lub jezdni, lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej, o łącznej powierzchni 2000m2. Dopuszcza się łączenie powierzchni w poszczególnych elementów w celu wykazania spełniania powyższego warunku. Zadania polegające na remoncie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej nie będą uwzględniane. Warunek nie zostanie spełniony jeżeli wykazana osoba pełniła na wykazanych zadaniach funkcję kierownika robót. Część II zamówienia: 1. Kierownikiem kontraktu/budowy (koordynatorem wszystkich branż), posiadającym: a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; b) wymagane doświadczenie zawodowe (w ramach jednej osoby): był kierownikiem budowy przy realizacji minimum trzech zadań realizowanych w ramach odrębnych umów polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej obejmujące swym zakresem wykonanie kompleksowej wymiany warstw konstrukcyjnych całej szerokości jezdni (warstwy nawierzchni o konstrukcji bitumicznej lub betonowej) lub budowę jezdni w całej szerokości (warstwy nawierzchni o konstrukcji bitumicznej lub betonowej) o długości odcinka (kilometraż) drogi minimum 0,6 km każda; UWAGA: wykazane zadania muszą zawierać roboty wykonane przy użyciu rozkładarek do nawierzchni bitumicznych lub betonowych o długości drogi minimum 0,6 km każde. Warunek nie zostanie spełniony jeżeli wykazana osoba pełniła na wykazanych zadaniach funkcję kierownika robót. 2. Kierownikiem robót w branży teletechnicznej/ telekomunikacyjnej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej; 3. Kierownikiem robót w branży elektrycznej, posiadającym: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) wymagane doświadczenie zawodowe: był kierownikiem budowy lub kierownikiem robót przy realizacji budowy minimum jednej linii elektroenergetycznej kablowej (lub kilka) niskiego napięcia o łącznej długości minimum 0,4 km - (Uwaga: linie kablowe oświetlenia ulicznego nie są liniami elektroenergetycznymi nn)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Część II zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz o którym mowa winien zawierać jedynie roboty budowlane niezbędne do wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający za najważniejsze roboty uzna te które potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wymaga podania informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonywanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo to musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wg pkt 31 wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczowie, ul. Główna 41, 97-410 Kleszczów, pok. 32 /cena wersji papierowej SIWZ - 200pln/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Kleszczowie, ul. Główna 47, kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykluczenie z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp : - Zamawiający wykluczy z postępowania na udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Powyższe dotyczy również innego podmiotu jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu jako zdolności do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i prawidłowego ukończenia. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jako zdolności Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i prawidłowego ukończenia 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej w Łękińsku o długości 1410 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej wzdłuż DP3915E w Łękińsku o długości 1410 mb Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: Branża drogowa - zestawienie powierzchni do wykonania obejmuje między innymi: 1) jezdnie o nawierzchni asfaltowej do adaptacji - 116 m2; 2) ścieżki i chodniki z kostki betonowej: 3692 m2; 3) drogi pożarowe - 11 m2; 4) zieleń ( humusowanie i wykonanie trawnika) - 1 401m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.00.00-8, 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 87
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 3
    • 3. Wykonanie impregnacji nawierzchni z kostek betonowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną - długość odcinka 737 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 101317E ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie odwodnienia drogi, oświetlenia, sieci energetycznej, sieci telekomunikacyjnej, kanalizacji sanitarnej i wodociągu. Długość odcinka 737 mb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: branża drogowa - wykonanie: frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórki powierzchni z kostki betonowej, jezdni asfaltowej, cieków przykrawężnikowych z kostki granitowej, parkingu dla samochodów osobowych, ciągu pieszo-rowerowego, zjazdów, trawników, okrawężnikowania; branża telekomunikacyjna; branża elektryczna: budowa oświetlenia ulicznego i sieci elektroenergetycznej; branża sanitarna: wykonanie przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.31.40.00-1, 45.23.20.00-2, 45.23.00.00-8, 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 92
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 4
    • 3. Jakość wykonania warstw bitumicznych - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.