eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego - pakiet 1-17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Krotoszyn: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego - pakiet 1-17
Numer ogłoszenia: 159510 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego - pakiet 1-17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego - pakiet 1-17.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy 33.14.12.00 - Cewniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 5.979,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 00/100). Pakiet 1 - 118 PLN Pakiet 2 - 64 PLN Pakiet 3 - 181 PLN Pakiet 4 - 1.965 PLN Pakiet 5 - 216 PLN Pakiet 6 - 93 PLN Pakiet 7 - 122 PLN Pakiet 8 - 561 PLN Pakiet 9 - 32 PLN Pakiet 10 - 103 PLN Pakiet 11 - 338 PLN Pakiet 12 - 1.173 PLN Pakiet 13 - 65 PLN Pakiet 14 - 726 PLN Pakiet 15 - 187 PLN Pakiet 16 - 13 PLN Pakiet 17 - 22 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2.Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3.Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4.Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6.Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9.Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Jakość - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ KROTOSZYN, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wkłady, kanistry do systemu do odsysania Vacsax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wkład workowy 1xużytku : a) Wkład wykonany z wysokozagęszczonego polietylenu(bez zawartosci PCV),posiadający funkcję samozasysania, uszczelniany samoczynnie po uruchomieniu ssania bez koniecznosci wciskania go w kanister i podłączenia dodatkowych urządzeń lub przełączników: b)Wyposażony w filtr antybakteryjny i hydrofobowy(nie mylić z zastawką) zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem- automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu; c)Posiadajacy zintegrowaną pokrywę wyposażoną w tylko dwa króćce(porty):pacjent oraz próżnia; d)Wkład bez dodatkowych otworów w pokrywie poza króćcami ssania i pacjenta- nie dochodzi do rozszczelnienia wkładu oraz nie ma ryzyka przypadkowego wylania się substancji odsysanej i tym samym nie ma ryzyka kontaktu z wydzieliną - bezpieczne żelowanie wkładu zarówno czystego jak i odessaną wydzieliną przez króciec (port) pacjenta; szt 1 500 e) Kompatybilnosć wkładów z kanistrami różnej pojemności- możliwość użycia mniejszych wkładów w większych kanistrach; f)Wyposażony w dwa uchwyty w postaci pętli do demontażu wkładu po jego zapełnieniu; g)Data ważności nadrukowana fabrycznie na każdym wkładzie; h) Każdy wkład wyposażony w zatyczki na port pacjenta i port próżni; i)Podziałka co 100 ml. na wkładzie 2l; - pojemność 1000 ml - pojemność 2000 ml; - pojemność 3000 ml. 2.Kanister wielorazowego użytku: a) Wykonany z przezroczystego, nietłukącego się tworzywa, ocechowany skalą pomiarową co 100 ml do pełnej pojemności oferowanego wkładu ( 1000, 2000, 3000, ml ); b) Odporny na środki dezynfekujące, światło UV ( lampy bakteriobójcze UV ) oraz parę; c) Kompatybilny z wkładami 1x użytku, wyposażony w uchwyt do mocowników ściennych, szynowych lub wózków jezdnych; d) Kanister nie posiada żadnych dodatkowych przyłączy ( otworów ) typu próżnia/ssanie. Wszystkie kanistry są wielokrotnego użytku ( z możliwością ich autoklawowania w tem. do 121C )- nie zawierają PCV; e) Każdy kanister posiada informację o metodzie sterylizacji; - Pojemność 1000 ml; - Pojemność 2000 ml; - Pojemność 3000 ml. szt 10 3.Torba na wymiociny jednorazowego użytku: - wykonana z przeźroczystego materiału, - wyskalowana co 100 ml., - uchwyt posiada wcięcie umożliwiajace higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu, - pojemność 1500 ml. szt 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektroda neutralna NESSY pow. 85 cm2 szt. 250 2 Elektroda jednorazowa żelowana do EKG szt. 25 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do tomografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Złącze niskiego ciśnienia dł. 150 - 152 cm MEDRAD LPDCT - 160 szt. 600 2 Wkład jednorazowy - 200 ml do automatycznego wstrzykiwania kontarstu MEDRAD WISTRON CTP-200 FLS szt. 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawiczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa lekko pudrowana o zawartości protein poniżej 80 ug/g, gładka na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5 . Rozmiar S, M, L. 1 op. A 100 szt 14 000 2. Rękawiczka diagnostyczna latexowa, lekko pudrowana, o zawartosci protein poniżej 100ug/g, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń , poziomAOL-1,5 - Rozmiar S , M, L. 1 op.a 100 szt. 2 000 3. Rękawiczka diagnostyczna winilowa bezpudrowa, powierzchnia rękawiczki gładka, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5.Wytrzymałość na rozciąganie przed i po starzeniu min. 4N. Rozmiar S, M, L. 1 op.a 100 szt. 1 500 4. Rękawiczka diagnostyczna sterylna lateksowa pudrowana,mankiet rolowany, o zawartosci protein ponizej 150 ug/g , powierzchnia mikroteksturowana, poziom AOL-1,5, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, pakowane parami . Rozmiar S, M, L. par 6 000 5. Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa ortopedyczna, bezpudrowa,chlorowana i silikonowana, pokryta warstwą polimeru od wewnątrz, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni , mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 20 ug/g, poziom AOL-1,5, grubość na środkowym palcu na pojedyńczej ściance min. 0,32 mm. par 1 500 6. Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, lekko pudrowana, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 80 ug/g, pozio AOL- 1,5 grubość na środkowym palcu 0,21 - 0,23 mm. Mankiet rękawiczki w opakowaniu wywinięty, rękawiczka niezłożona. Nie dopuszcza się rękawic bezpudrowych. par 25 000 7. Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, bezpudrowana, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 50 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,21 - 0,23 mm.Powierzchnia rękawiczki chlorowana i pokryta obustronnie polimerem. Mankiet rękawiczki wywinięty w opakowaniu, rękawiczka niezłożona. Opakowanie zewnetrzne foliowane, zapewniające szczelność do momentu otwarcia.. par 2 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Anestezjologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurka intubacyjnaz mankietem niskociśnieniowym i otworem Murphyego; z oznaczeniem głębokości na rurce i rozmiarem rurki na łączniku 15 mm ; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku roz. 5,0 - 10,0 szt. 1 300 2. Rurka intubacyjna bez mankietu, z otworem Murphyego; z oznaczeniem głebokości na rurce i rozmiarem rurki nałączniku 15 mm; wykonane z termoczułego PCV, sterylne, jednorazowego użytku, roz 2,5 - 4,5 szt. 200 3. Rurki do tchawiczne zbrojone, ustno-nosowe, spirala zbrojenia ze stali nierdzewnej wtopiona w ściankę rurki z mankietem niskociśnieniowym z oznaczeniem głębokości na rurce i nałączniku 15 mm ; jednorazowego użytku sterylne roz. 6,0-9,0 szt. 200 4. Rurka ustnogardłowa Gudela ,jednorazowa sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz. 1 - 3 szt. 1 500 5 Rruka ustno-gardłowa Gudela ,jednorazowa, sterylna, pakowana pojedyńczo, kodowana kolorystycznie roz. 00- 0 szt. 50 6 Rurka trachostomijna roz. 7,0 -10,0 szt. 100 7. Maska tlenowa z wężykiem długość min. 2 m dla dorosłych szt. 1 200 8. Maska tlenowa z wężykiem długość min. 2 m dla dzieci szt. 600 9. Przedłużacz, dren do tlenu długość min. 210 cm przekrój gwiazdkowy szt. 400 10. Cewnik do podawania tlenu przez nos, typ wąsy tlenowe dla dorosłych miękkie z drenem min. 200 cm, sterylne szt. 2 700 11. Cewnik do odsysania ch 4 długość 40 cm szt. 100 12. Cewnik do odsysania ch 6 długość 50 cm szt. 700 13. Cewnik do odsysania ch 8 długość 50 cm szt. 3 200 14. Cewnik do odsysania ch 10 długość 50 cm szt. 600 15. Cewnik do odsysania ch 12 długość 60 cm szt. 3 000 16. Cewnik do odsysania ch 14 długość 60 cm szt. 5 500 17. Cewnik do odsysania ch 16 długość 60 cm szt. 3 200 18. Cewnik do odsysania ch 18 długość 60 cm szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik ginekologiczny - mały sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. S szt. 4 500 2. Wziernik ginekologiczny - średni sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. M szt. 6 000 3. Wziernik ginekologiczny - duży sterylny jednorazowy typ CUSCO roz. L szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pojemniki jednorazowego użytku - różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemnik na odpady szpitalne 0,7 l plastikowy owalny na venflon szt. 200 2 Pojemnik na odpady szpitalne 1 l plastikowy szt. 2 000 3 Pojemnik na odpady szpitalne 2 l plastikowy szt. 3 000 4 Pojemnik na odpady szpitalne 5 l - plastikowy szt. 50 5 Pojemnik na odpady szpitalne 10 l - plastikowy szt. 350 6 Pojemnik histopatologiczny 70 ml zakręcany szt. 100 7 Pojemnik histopatologiczny 120 ml zakręcany szt. 200 8 Pojemnik histopatologiczny 200 ml zakręcany szt. 200 9 Pojemnik histopatologiczny 500 ml zakręcany szt. 100 10 Pojemnik histopatologiczny 1000 ml zakręcany szt. 100 11 Pojemnik na kał szt. 700 12 Pojemnik na posiew moczu sterylny ( 100 ml) szt. 3 000 13 Pojemnik do moczu PP 100 - 120 ml szt. 20 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dren Kehra ch 8, 30 x 13 szt. 5 2 Dren Kehra ch 10, 30 x 13 szt. 10 3 Dren Kehra ch 12, 30 x 13 szt. 10 4 Dren Kehra ch 14 , 50 x 16 szt. 10 5 Dren Kehra ch 16 , 50 x 16 szt. 5 6 Dren Kehra ch 18 , 50 x 16 szt. 5 7 Dren Kehra ch 20 , 50 x 16 szt. 5 8 Dren Kehra ch 22 , 50 x 16 szt. 5 9 Dren Kehra ch 24 , 50 x 16 szt. 5 10 Dreny sterylne typ REDON ch 10 - 18 szt. 1 500 11 Zestaw do odsysania pola operacyjnego długość min. 200 cm średnica wew. 6 - 7 mm z końcówką zagiętą o średnicy wew. 5 - 6 mm , opakowanie podwójne sterylne szt. 1 600 12 Wąż do ssaka ,sterylny opakowanie podwójne długość 1,5 - 2,0 m , średnica wew, 5 -7 mm końcówki lejek/lejek, kompatybilny z kateterem do odsysania, sterylny szt. 1 200 13 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 150 ml wysokociśnieniowy z drenem szt. 1 200 14 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 600 ml wysokociśnieniowy z drenem szt. 700 15. Dren do jamy otrzewnowej lateks szt. 100 16. Dren do jamy otrzewnowej silikonowy szt. 1 200 17. Zgłębnik żołądkowy długość 125 cm ze znacznikami głębokości 14 - 22 ch szt. 1 800 18 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowy 7 Fr /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu szt. 30 19. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy 7 Fr /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu szt. 300 20. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzykanałowych 7 Fr /20 cm - musi posiadać możliwość wprowadzenia prowadnicy bez rozłączania strzykawki oraz kanały zakończone zastawkami uniemożliwiającymi wyciek płynu, krwi i wnikanie powietrza do zestawu szt. 30 21. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych - musi składać się z igły Touchy skalowaną, cewnika skalowanego co 1 cm, filtra o skuteczności 0,2 ?l ,strzykawki oraz łącznika zapewniającego trwałe i bezpieczne połączenie między cewnikiem a filtrem, z końcówką Lock. W skład zestawu mają wchodzić Igły o roz. 16-18 G i stosowne do tego cewnika szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt do inhalacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rura karbowana do inhalatora długość 40 cm, jednorazowa szt. 100 2 Rura karbowana do inhalatora długość 80 cm, jednorazowa szt. 200 3 Maska do inhalacji dla dzieci z nebulizatorem i dren szt. 400 4 Maska do inhalacji dla dorosłych z nebulizatorem i dren szt. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Urologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Foley pediatryczny silikonowany,znakowany kolorem ch 8 szt. 100 2 Cewnik Foley pediatryczny, silikonowany, znakowany kolorem, ch 10 szt. 50 3 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5-15 ml, znakowny kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 12 szt. 200 4 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5 - 15 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 14 szt. 300 5 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 5 -15 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia /papier steryne ch 16 szt. 600 6 Cewnik obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia folia/papier sterylne ch 18 szt. 2 200 7 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 20 szt. 800 8 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 22 szt. 160 9 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 24 szt. 200 10 Cewnik Foley obustronnie silikonowany, balon 30 ml, znakowany kolorem, opakowanie folia/folia lub folia/papier sterylne ch 26 szt. 80 11 Cewnik Foley trójdrożny, balon 30 ml, silkonowany, znakowany kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 22 szt. 40 12 Cewnik foley trójdrożny, balon 30 ml, silikonowane, znakowany kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 24 szt. 40 13 Cewnik Foley trójdrożny, balon 30 ml, silikonowany, znakowany kolorem, opakowanie podwójne, sterylne ch 26 szt. 40 14 Cewniki dopęcherzowe typ Tiemann ch 8 - 26 szt. 450 15 Cewnik Nelaton ch 8 - 22 szt. 450 16 Cewnik Pezzera Ch 26 - 36 szt. 40 17 Cewnik do karmienia niemowląt ch 6 -8 szt. 150 18 Worek do zbórki moczu, z zastawką antyrefluksową i zaworem spustowym, skalowany poj. 2000 ml ,łącznik schodkowy z przykrywką, sterylny oraz dopuszcza się z bezigłowym portem do próbek szt. 9 000 19 Worek do próbek moczu dla dzieci uniwersalny (chłopców i dziewczynek) szt. 1 500 20 Zatyczka do cewników, sterylna ( 1op. A 100 szt.) op. 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowy , różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kieliszki jednorazowe - plastikowy op. a 100 szt szt. 650 2 Kranik trójdrożny szt. 4 500 3 Kranik - rampa pięciodrożny szt. 100 4 Kanka odbytnicza dla dzieci ch 16 długość 200 mm szt. 50 5 Kanka odbytnicza dla dorosłych ch 30 , 10 x 400 mm szt. 50 6 Łącznik do przerywanego odsysania - sterylny szt. 1 200 7 Nerka jednorazowa szt. 33 000 8 Pinceta jednorazowa szt. 2 500 9 Rękawiczki foliowe a 100 szt. op . 70 10 Szpatułki drewniane 1 op. a 100 szt. op. 150 11 Zestaw do lewatywy mikrobiologicznie czysty szt. 1 100 12 Zaciski do pępka szt. 500 13 Patyczki do wymazów sterylne - długość 22 cm szt. 20 14 Fartuch foliowy tzw. przedniak szt. 3 500 15 Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych szt. 1 000 16 Patyczki do wymazów 1 op. A 100 szt. op. 10 17 Patyczek drewniany bez wacika 1 op. A 100 szt. op. 30 18 Zestaw do wlewów kontrastowych bez barytu szt. 150 19 Probówka do wymazów - sucha szt. 2 200 20 Etykieta (naklejka) na probówkę op. 100 szt. 1 100 21 Wymazówka z podłożem AMIES szt. 2 100 22 Pojemnik na lek (naczyńko na lek do inhalatora) op. 50 szt. 4 23 Osłonki medyczne - prezerwatywy - pakowana pojedyńczo szt. 4 000 24 Staza automatyczna posiadająca prosty mechanizm umożliwiajacy łatwe zapinanie i odpinanie oraz płynną zmiane siły zacisku szt. 60 25 Staza gumowa szt. 20 26 Folia - koc izotermiczny szt. 350 27 Utrwalacz cytologiczny 150 ml szt. 20 28 Szczoteczka do wymazów cytologicznych CERVEX BRUSH, pakowana pojedyńczo - sterylna szt. 2 000 29 Żel do USG 1 op. 0,5 kg 650 30. Kranik LUER- LOK z drenem szt. 70 31. Lancet alergologiczny do testów szt. 800 32. Opaska do identyfikacji noworodków ( bezpieczne zapięcie) szt. 1 600 33. Słuchawka lekarska szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bielizna jednorazowego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uniwersalny lekki czepek w formie beretu na gumce zielony szt. 3 000 2 Czepek w kształcie furażerki wiązany z tyłu na troki szt. 2 000 3 Czepek tył zbierany gumką, brak gumki w częsci przedniej, zapewniający komfort noszenia szt. 3 000 4. Czepek posiadający zwiększoną część tylną z elastycznym brzegiem i środkowym szwem. szt. 3 000 5. Czepek w kształcie hełmu zapewniajacy pełną ochronę ( osłonięta głowa i szyja ) wiązany na troki wokół szyi. szt. 1 000 6. Fartuch chirurgiczny - z bawełnianymi mankietami z włókniny polipropylenowej - z włókniny trójwarstwowej szt. 1 900 7. Maski chirurgiczne szt. 13 000 8. Podkład roz. 210 x 140 szt. 4 000 9. Podkład na kozetkę szerkość 50 cm, długość 40 cm ( w rolce ok.. 70 mb , z perforacją) szt. 700 10. Podkład na fotel ginekologiczny - szerokość 33 cm, długość 50 cm (w rolce ok.. 50 szt., z perforacją) szt. 450 11. Serweta operacyjna sterylna 75 x75 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE szt. 5 000 12. Serweta operacyjna sterylna 75 x75 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE z otworem szt. 800 13. Ubranie operacyjne - niejałowe kpl. 300 14. Fartuch chirurgiczny sterylny -nieprzemakalne wstawki w przedniej części fartucha i w rękawach z bawełnianymi mankietami, przednie troki łączone kartonikiem - z włókniny bawełnopodobnej szt. 800 15. Obłożenie chirurgiczne przeznaczone do operacji stawu kolanowego - wykonane z chłonnego, wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu. Skład obłożenia: a) serweta podstawowa wym. 220 x 320 cm wyposażona w warstwę chłonną oraz samouszczelniający się płat z neoprenu z otworami b) osłona na kończynę o wymiarach 37 x 75 cm c) dwie taśmy lepne 10 x 50 cm do mocowania osłony kończyny d) dwa ręczniki chlonne o wym 30 x 40 cm e) serweta o wym. 150 x 180 cm (owinięcie obłożenia), która może służyć jako przykrycie stolika. Pakowane po 4 szt. kpl. 50 16.Sterylny zestaw serwet uniwersalny w składzie: a) serweta - ekran anestezjologiczny min. 150 x 200 cm, wykończona tasmą samoprzylepną w środkowej części serwety 1 szt. b) serwety boczne min 75 x 100 cm wykończone taśmą lepną na całej długości łuższego boku - 2 szt c) serweta dolna min. 180 x 175 cm wykończona taśmą - 1szt. d) pokrowiec na stolik Mayo min. 80 x 140 cm - 1 szt e) ściereczki chłonne - 2 szt f) taśmy włókninowe min. 10 x 50 cm - 1 szt g) dwukomorowa kieszeń przylepna (taśma lepna o szerokości min. 5,5 cm) 2 x 15 x 40 cm nassak i koagulacje - 1 szt h) serweta owinięcie min 150 x 200 cm - przykrycie na stolik instrumentalny - 1 szt. kpl. 100 17.Sterylny zestaw serwet do operacji stawu biodrowego - serweta o wymiarach 200 x 290 cm z wycięciem w kształcie litery U ( 9 x 100 cm ), otoczony taśmą samoprzylepną , ekran anestozjologiczny 150 x 240, pokrowiec na kończynę, trzy tasmy samoprzylepne ,pokrowiec na stolik MAYO 80 x 140 cm, dwa ręczniki wysokochłonne o wym. 30 x 40 cm. kpl. 200 18. Fartuch chirurgiczny szt. 600 19. Pokrowiec sterylny foliowy na przewody do laparoskopu - teleskopowo złożony z taśmami do mocowania na końcowkach szt. 700 20. Ochraniacze na obuwie, jednorazowe na gumce szt. 5 000 21. Folia chirurgiczna 45 x 28 +/- 1 cm szt. 100 22. Folia chirurgiczna 56 x 84 cm +/- 1 cm szt. 150 23. Folia chirurgiczna 45 x 55 +/- 1 cm szt. 150 24. Majtki kolonoskopowe szt. 50 25. Zestaw pościelowy jednorazowy dwuczęściowy kpl. 800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ostrza wymienne , ze stali nierdzewnej, rysunek ostrza na opakowaniu w skali 1:1 , roz 10 - 24 ( 1 op. a 100 szt.) szt. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Łączniki, wyminniki, filtry anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik obrotowy ,kątowy z wejściem do bronchoskopu wielorazowy roz. 15 mm szt. 50 2. Łącznik karbowany , zespolony z podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym, z portem do odsysania, jednorazowy 15mm/22mm sterylny szt. 700 3. Łącznik podwójnie obrotowy, kątowy z portem do odsysania jednorazowy sterylny szt. 150 4. Filtr do respiratora, oddechowy mechaniczny z wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, sterylny z portem do kapnografii, pakowany pojedyńczo szt. 2 000 5. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych, steryny szt. 900 6. Obwód oddechowy gładki wewnętrznie do respiratora dla dorosłych długość 160 - 190 cm, sterylny szt. 200 7. Pojemnik z wodą destylowaną do nawilżania tlenu podawanego pacjentom typ Respiflo ( komplet wraz z głowicą ) szt. 100 8. Głowica do zimnego nawilżania szt. 240 9. Cewnik do nakucia dużych żył dwukanałowy 7F/20 cm szt. 150 10. Wielokomorowy zestaw do aktywnego lub biernego drenażu opłucnej z dokladną regulacją siły ssania i zastawką wodną szt. 40 11. Zestaw do punkcji jamy opłucnej metodą Seldingera z igłą prowadzącą 16G, z prowadnicą 50 cm rozszerzadłem 14F, drenem opłucnej 12F/30 cm z zastawką, kranik oraz łącznik Luer - Lock szt. 20 12. Przewód tlenowy do wymiennika ciepła, sterylny szt. 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przyrządy do żywienia jelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do żywienia jelitowego G/P w wersji grawitacyjnej do opakowań miękkich typ Pack szt. 400 2 Przyrząd do żywienia jelitowego G/B w wersji grawitacyjnej do butelek szt. 400 3 Zgłębnik PUR z prowadnicą i wielofunkcyjnym łącznikiem szt. 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przyrząd do pompy GRASEBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw infuzyjny standardowy dla dorosłych 8C 820 do pompy GRASEBY szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przyrząd do pompy perystacyjnej AP 31P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych przy użyciu pompy perystacyjnej AP 31P szt. 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.