Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Łódź: dostawa mammografu analogowego wraz z wyposażeniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 159556 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, fax 042 6791780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mammografu analogowego wraz z wyposażeniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: poniżej 133.000 Euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy tj. osoby prawne, osoby fizyczne, osoby prawne, albo jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Wykonawca musi przedłożyć oświadczenia: - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Okres gwarancji mammografu (miesiące) - 20
- 3. Czas reakcji serwisu (w godz.) - 10
- 4. Okres dostępności części zamiennych (liczony w latach od zakupu). - 10
- 5. Możliwość pochylenia kolumny mammografu od i do pacjentki - 10
- 6. Automatyczne przełączenie z dużego na małe ognisko, przy zmianie stolika - 5
- 7. Cyfrowe wyświetlenie średniej dawki gruczołowej. - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w sekretariacie Szpitala w pok. 114 (parter, budynek B-1).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w sekretariacie Szpitala w pok. 104 (parter, budynek B-1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.