eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówOdnowa nawierzchni bitumicznej na odcinkach dróg powiatowych nr 0853Z, 0756Z, 0765Z, 0734Z, 0010Z, 0724Z i 0039Z na terenie Powiatu Goleniowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Goleniów: Odnowa nawierzchni bitumicznej na odcinkach dróg powiatowych nr 0853Z, 0756Z, 0765Z, 0734Z, 0010Z, 0724Z i 0039Z na terenie Powiatu Goleniowskiego
Numer ogłoszenia: 159560 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, fax 091 4182530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni bitumicznej na odcinkach dróg powiatowych nr 0853Z, 0756Z, 0765Z, 0734Z, 0010Z, 0724Z i 0039Z na terenie Powiatu Goleniowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje odnowy nawierzchni bitumicznych poprzez wykonanie pojedynczych powierzchniowych utrwaleń oraz wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-emulsyjną na zimno typu Slurry seal na odcinkach dróg powiatowych nr 0853Z, 0756Z, 0765Z, 0734Z, 0010Z, 0724Z i 0039Z na terenie Powiatu Goleniowskiego w ilości: - oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - emulsyjną na zimno typu Slurry seal- 281,6,Mg; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną K1-70MP z grysem bazaltowym wraz z oczyszczeniem nawierzchni - 65975,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 11 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł ( pięć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z poź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie (Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem , dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Wydziale WRIP pokój nr 404. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art. 85 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art.46 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku: - dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt. 3,5,6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; - zrealizował ( zakończył) roboty polegające na wykonaniu powierzchownego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną K1-70MP z grysem bazaltowym na powierzchni nie mniejszej niż 50 000,00 m2 - wykonał wyrównanie lub ułożenie nawierzchni masą mineralno - emulsyjną na zimno typu Slurry seal a powierzchni nie mniejszej niż 10 000,00 m2 2.2. dysponowanie następującym sprzętem: - kombajn do powierzchniowych utrwaleń - 1 szt., - szczotka mechaniczna - 1 szt., - walec ogumiony 8-10 Mg -1 szt., - kombajn do wytwarzania mieszanek na zimno z rozściełaczem- 1 szt., 2.3. dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, posiadającym aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku: - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 5.Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego - ( Część XIII) Spełnienie warunku: - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Promocji - pokój 404 (Starostwo Powiatowe w Goleniowie; ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów) przed upływem terminu składania ofert. 6. Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 7. Wykonawca wiodący (lider konsorcjum) musi spełniać warunek określony w punkcie 5. 8. Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, w tym użyte materiały na okres nie krótszy niż 3 lata. Dokument gwarancji wystawiony zostanie niezwłocznie po odbiorze końcowym w formie i treści według Załącznika Nr 10 do SIWZ. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o oferowanych warunkach gwarancji 9. Wykonają przedmiot zamówienia w okresie 6 tygodni od daty podpisania umowy. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie. 10. Akceptują warunki i wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunków i wymagań: - złożenie oświadczenia. 11. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.Wyceniony przedmiar robót - (Załącznik Nr 2). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 3 do SIWZ lub innego równoważnego. 4.Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 zwanej dalej pzp - (Załącznik Nr 4 do SIWZ ). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty oddzielnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 7.1. - robót polegających na wykonaniu powierzchownego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową modyfikowaną K-1 70MP z grysem bazaltowym na powierzchni nie mniejszej niż 50 000,00 m2 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7.2. - robót polegających na wyrównaniu lub ułożeniu nawierzchni masą mineralno - emulsyjną na zimno typu Slurry seal na powierzchni nie mniejszej niż 10 000,00 m2 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 7.3 okumenty lub oświadczenia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 6 do SIWZ). 9.Wykaz osób (personelu technicznego), które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zbliżonych do funkcji w przedmiocie zamówienia (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 9.1Kserokopie uprawnień budowlanych w/w osób, odpowiednie dla danej specjalności. 9.2Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 9.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie Wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (Załącznik nr 8 do SIWZ). 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 111) w pkt 3,5,6 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 11.2) dokumenty, o których mowa w pkt 11.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 11.1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Kopia wniesienia wadium. 14. Oświadczenia lub dokumenty o: - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się oferenta z warunkami i wymaganiami w postępowaniu zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków oraz wymagań bez zastrzeżeń, a także zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ); - udzieleniu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia oraz zapewnieniu o gotowości usunięcia w okresie gwarancji awarii i usterek w określonym czasie (Załącznik nr 10 do SIWZ); - zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy, - terminie wykonania zamówienia; - formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Uwaga! Powyższe oświadczenia lub dokumenty należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 15. Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wzór karty gwarancji (stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ) - parafowane przez upoważnione osoby do działania, w imieniu Wykonawcy albo przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Promocji pokój 404.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, Sekretariat pokój 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.