eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Wiodący Inspektor Nadzoru przy zadaniu -Roboty wykończeniowe pomieszczeń bloku żywieniowego dla potrzeb SP5 w Malborku przy ul. Wybickiego-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Malbork: Wiodący Inspektor Nadzoru przy zadaniu -Roboty wykończeniowe pomieszczeń bloku żywieniowego dla potrzeb SP5 w Malborku przy ul. Wybickiego-
Numer ogłoszenia: 159571 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiodący Inspektor Nadzoru przy zadaniu -Roboty wykończeniowe pomieszczeń bloku żywieniowego dla potrzeb SP5 w Malborku przy ul. Wybickiego-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: A. nadzór nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przy wykończeniu pomieszczeń bloku żywieniowego dla potrzeb SP5 w Malborku przy ulicy Wybickiego. B. Zatwierdzanie i sprawdzanie przerobu wykonawcy (obmiary wszystkich robót), udział w ustalaniu i opracowywaniu harmonogramów robót oraz rozliczenie inwestycji, Wiodący Inspektor Nadzoru musi dysponować zespołem Inspektorów branż niezbędnych do nadzorowania prac prowadzonych przy wykończeniu pomieszczeń. W zakres robót ( wykonawstwa) wchodzi wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych pomieszczeń o powierzchni użytkowej 940 m2, polegających na wykonaniu częściowych robót rozbiórkowych, zamurowaniach i przebiciach otworów, wyburzenie klatek schodowych i wykonanie nowych, wykonaniu nowych ścian i ścianek działowych, tynków wewnętrznych, wykonaniu podłoży pod posadzki i posadzek, roboty malarskie, osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej, sufity podwieszane, docieplenie istniejącego dachu wentylowanego poprzez wdmuchanie warstwy docieplającej grubości 15 cm, instalacje wod-kan i c.o., wentylacji mechanicznej oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie dojazdu i dojść do obiektu z kostki betonowej, demontaż i ułożenie nowej posadzki z paneli podłogowych. Zakres robót Wykonawcy robót budowlanych obejmuje m.in.: - wykopy wewnętrzne ok. 60 m3, - wykopy zewnętrzne ok. 60 m3, - elementy żelbetowe (wylewki stropowe, schody, podkłady) ok. 42 m3, - ściany gr. 1 cegły ok. 150 m2, - ścianki działowe ok. 400 m2, - tynki sufitów kat. III i IV ok. 440 m2, gładź gipsowa, malowanie emulsją w kolorze białym, - tynki ścian kat. III i IV ok. 3200 m2, gładź gipsowa, malowanie emulsją w kolorach pastelowych, - glazura 286 m2, - sufity podwieszane ok. 530 m2, - podłoża i posadzki (płytkowe 325 m2, wykładzina rulonowa 396 m2 , kauczukowa 24 m2). - stolarka drzwiowa wewnętrzna, - sufity podwieszone na module 600x600 w ilości 530 m2, - docieplenie stropodachu poprzez wdmuchanie warstwy docieplającej gr. 15 cm na powierzchni 409 m2, - dojazd i dojścia z kostki betonowej o powierzchni 370 m2 - demontaż starej i ułożenie nowej posadzki z paneli podłogowych w auli 566 m2 - wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych na kostkę betonową w ilości 336 m2 - instalacje wod.-kan, c.o. cwu, elektryczne i wentylacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1.5 Wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadania polegające na nadzorowaniu prac związanych z budową, rozbudową, remontem obiektów budowlanych kubaturowych o wartości i zakresie odpowiadającym zamówieniu, na którym prowadzony będzie nadzór - inwestycje o wartości min. 1 mln zł. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.5) Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 A.6) Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 4 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu robót ) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych prac jako inspektor nadzoru na robotach budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym nadzór powinien odpowiadać swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanych stanowiącym przedmiot realizacji, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 (wykonanie w okresie ostatnich 5 lat min. 2 nadzorów o porównywalnej wielkości (inwestycje o wielkości min. 1 mln zł), charakterze i zakresie - załączyć referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe, terminowe i zgodne z jakością wykonanie tych prac), B.2) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 B.3) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone będą do zawieranej umowy - załącznik nr 7 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 100.000,00 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)oświadczenie, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A2,A4,A5,C1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót do wglądu w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Malborka, 82-200 Malbork, Plac Słowiański 5, pokój 217 II piętro. tel/fax. 055 - 647 33 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5 82-200 Malbork Pokój nr 115 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.