Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Dąbrowa Tarnowska: Zakup wraz z dostawą sprzętu i artykułów medycznych
Numer ogłoszenia: 159591 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu i artykułów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu i artykułów medycznych. Zamówienie swym zakresem obejmuje 15 pakietów: Pakiet 1: Drobny sprzęt anestezjologiczny Pakiet 2: Elektrody do czasowej stymulacji serca Pakiet 3: Linie do infuzji Pakiet 4: Rurki krtaniowe Pakiet 5: Przyrządy do podawania płynów Pakiet 6: Rurki ustno - gardłowe Pakiet 7: Wkład do strzykawki automatycznej Pakiet 8: Papier do drukarki do defibrylatorów Pakiet 9: Cewniki łączniki Pakiet 10: Drobny sprzęt anestezjologiczny 1 Pakiet 11: Drobny sprzęt medyczny Pakiet 12: Filtry oddechowe Pakiet 13: Dezynfekcja błon śluzowych Pakiet 14: Obcinak do drutu Pakiet 15: Kardiomonitor modułowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: 1.Ulotki, foldery, opisówki lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań. Foldery, dokumenty winny być złożone do każdej pozycji z pakietów które nie podlegają ocenie jakości z naniesieniem pozycji i numeru pakietu którego dotyczą. 2. Oświadczenie w sprawie pozwoleń i dopuszczeń - stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - parametry techniczne - dot. pakiet 15 4. Zamawiający wymaga złożenia próbek oferowanego asortymentu: - próbki oferowanego asortymentu po min. 1 szt. z każdej oferowanej pozycji z pakietów: 2 Elektrody do czasowej stymulacji serca, 10 Drobny sprzęt anestezjologiczny 1 - Próbek nie należy składać na sprzęt i asortyment medyczny określony w pakietach: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15. - Próbki należy zapakować oddzielnie z naniesieniem odpowiedniej pozycji w ramach oferowanych pakietów - z naniesieniem na opakowaniu nazwy Wykonawcy oraz numeru, pozycji pakietu. - Próbki muszą zostać przesłane i dostarczone osobno (nie złączone z ofertą) w terminie: nie później niż dzień, godzina składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - ocena jakości - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska - Budynek Pogotowia Ratunkowego - I piętro Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska - Sekretariat Dyrekcji - I piętro pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt anestezjologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do czasowej stymulacji serca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Linie do infuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do infuzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki krtaniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do podawania płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do podawania płynów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki ustno - gardłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki ustno - gardłowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wkład do strzykawki automatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkład do strzykawki automatycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Papier do drukarki do defibrylatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do drukarki do defibrylatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewniki łączniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki łączniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt anestezjologiczny 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt anestezjologiczny 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Filtry oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry oddechowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dezynfekcja błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja błon śluzowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Obcinak do drutu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obcinak do drutu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kardiomonitor modułowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor modułowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ocena jakości - 50
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na części dla zadań obejmujących budowę dróg dla pieszych
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Mędrzechów
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nieczajnie Górnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem w ilości do 4800 sztuk
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.