eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaSukcesywne dostawy oleju napedowego do Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna



Ogłoszenie z dnia 2008-07-14

Brodnica: Sukcesywne dostawy oleju napedowego do Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna
Numer ogłoszenia: 159597 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna, ul. Podgórna 66a, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4983241 w. 335; 694449400, fax 056 4982546.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napedowego do Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Systematyczne dostawy oleju napędowego w ilości 1900000 litrów z podziałem na trzy zadania: 1. Zadanie I - dostawa oleju napędowego loco magazyn do Placówki Terenowej w Golubiu-Dobrzyniu 2. Zadanie II - dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Brodnicy polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów 3. Zadanie III - dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Zadanie I - 16000,00 PLN 2. Zadanie II - 60000,00 PLN 3. Zadanie III - 9000,00 PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w ustawie z dn. 29.01.2004r. PZP z póź. zm. 1.2. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.3. Spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 1.5. Akceptują 30-dniowy termin płatności 1.6. Dysponują środkami transportu - autocysternami wyposażonymi w legalizowane urządzenia pomiarowe (liczniki) 1.7. Przedłożą wykaz ważniejszych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały należycie wykonane 1.8. Prowadzą działalność objętą niniejszym postępowaniem 1.9. Posiadają środki finansowe w wysokości minimum 3 mln złotych lub zdolnośc kredytową w tej wysokości 1.10 Posiadają polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia ma potwierdzać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie złożone na druku formularz oferty (zał. nr 1-A, 1-B, 1-C do SIWZ) o zgodności treści oferty z treścią SIWZ 2. Dowó wpłacenia/wniesienia wadium 3. Oferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1-A, 1-B, 1-C do SIWZ 4. Oświadczenie złożone na druku formularz oferty (zał. nr 1-A, 1-B, 1-C do SIWZ) o przyjęciu projekty umowy stanowiącej inegralną część SIWZ bez zastrzeżeń 5. Oświadczenie, że wykonawcanie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z 29.01.2004 o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2004r. nr 19 poz. 177 z póź zm.) - wypełnić załacznik nr 2 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających: a/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b/ aktyalne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności urzędujących władz oferenta albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby lub osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłuwem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców podlegających przepisom ustawy z dn. 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary) 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wypełnić załacznik nr 3 do SIWZ wraz z następującymi dokumentami: a/ aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw oleju napędowego (minimum 5 dostaw) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzajacych, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo c/ sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozadania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności: - z ostaniego roku obrachunkowego, albo - z okresu prowadzonej działalnosci, jeżeli jest ona krótsza niż 1 rok d/ polisa lub inny dokumnet ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej e/ informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wymaganą wysokość posiadanych środków finansowych w złotych lub zdolność kredytową w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Oświadczenie wykonawcy, że proponowany przez niego produkt posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski - zał. nr 1 do SIWZ 8. Świadectwa jakości asortymentu proponowanego w ofercie 9. Ważne świadectwa legalizacji liczników spustowych autocystern dostarczających paliwo 10. Koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 11. Umowa spółki, jeżeli sziałalność jest prowadzona w formie spółki 12. Umowa konsorcjum w przypadku składania oferty przez kilku przedsiębiorców 13. Oznaczenie producenta oleju napędowego oraz podanie jedo adresu internetowego umożliwiającego zamawiającemu monitorowanie cen 14. Oświadczenie o zwiazaniu z ofertą - zał. nr 1 do SIWZ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksbrodnica.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie papierowej SIWZ mozna uzyskać pod aresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna, 87-300 Brodnica ul. Podgórna 66a.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Brodnicy Spółka Akcyjna 87-300 Brodnica, ul. Podgórna 66a - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napedowego loco magazyn do placówki terenowej PKS w Golubiu-Dobrzyniu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego do zbiorników podziemnych w ilości 355000 litrów.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Brodnicy polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju napędowego do zbiorników pojazdów w ilości 1350000 litrów.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa oleju napędowego dla pojazdów PKS w Nowym Mieście Lubawskim polegająca na tankowaniu zbiorników pojazdów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju napędowego do zbiorników pojazdów w ilości 195000 litrów.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.