Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Kraków: Przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza
Numer ogłoszenia: 159601 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej oraz zapewnienie obsługi technicznej i nagłośnienia podczas uroczystości z okazji 75 rocznicy wybuchu II wojny światowej w dniu 1 września 2014 r. na Placu Matejki przy Pomniku Nieznanego Żołnierza. Zamówienie obejmuje: 1) Druk zaproszeń wg następujących parametrów: a) Format: DL 99 mm (wys.) x 210 mm (szer.) b) nakład druku: 500 sztuk, c) papier: kreda matowa min. 250 g/m2 d) kolor 4+4 e) uszlachetnianie: dwustronnie lakier offset mat 2) Druk plakatu wg następujących parametrów: a) rozmiar: format B1 - 1000 mm (wys.) x 707 mm (szer.) b) nakład druku: 500 sztuk, c) papier: kreda matowa min. 170 g/m2 d) kolor 4+0 e) uszlachetnienie: lakier offset mat 3) Przygotowanie 30 sekundowego telewizyjnego spotu reklamowego (grafika, treść, logotypy organizatorów oraz patronów medialnych) promującego obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej przeznaczonego na panele ciekłokrystaliczne w formacie 2D, bez ścieżki audio (bez dźwięku), zgodnie ze specyfikacją techniczną wymaganą do emisji spotu w pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie. Przygotowany spot reklamowy powinien uwzględniać charakter wydarzenia oraz być spójny z szatą graficzną pozostałych materiałów informacyjno - promocyjnych, a w szczególności z układem graficznym oraz z zachowaniem kolejności logotypów organizatorów oraz patronów medialnych wydarzenia. Wykonawca przygotowuje spot reklamowy na podstawie wykonanego przez siebie scenariusza. Zamawiający dostarczy Wykonawcy gotowe projekty graficzne materiałów informacyjno- promocyjnych tj. zaproszeń i plakatów, które będzie można wykorzystać w spocie. 4) Ekspozycja w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, plakatów promujących obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej w formacie B1 o układzie pionowym przez okres 15 dni, w terminie od 18 sierpnia 2014 r. do 1 września 2014 r., minimum 60 słupów, minimum 450 plakatów. Plakaty powinny być eksponowane na słupach usytuowanych w centrum miasta, przy centrach handlowych, przy najważniejszych centrach naukowych i komunikacyjnych (uczelnie, dworce kolejowe, autobusowe) itp. 5) Wynajęcia powierzchni na panelach ciekłokrystalicznych znajdujących się wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej w Krakowie celem emisji 30 sekundowego spotu reklamowego promującego obchody 75. rocznicy wybuchu II wojny światowej przez okres 7 dni, w terminie od 25 sierpnia 2014 r. do 31 sierpnia 2014 r. (w tym w min. 30 autobusach i w min. 83 tramwajach, jeżdżących po różnych trasach); liczba emisji: min 48 emisji w każdym pojeździe na dobę; 6) Zapewnienie nagłośnienia oraz obsługi technicznej podczas uroczystości na Placu Matejki w Krakowie przy Pomniku Nieznanego Żołnierza, w dniu 1 września 2014 r. Usługa obejmuje dostarczenie: a) sprzętu nagłaśniającego w tym mikrofonów około 3-5 szt., b) 2 namiotów o wymiarach około 4,5 m x 3 m x 2,5 m, w kolorze jednolitym, stonowanym, nad strefę krzesełek, c) krzeseł dla gości - 25 szt., d) słupków ozdobnych z linami do wydzielenia sfery VIP - 10 szt. W ramach usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: a) nagłośnienie uroczystości, które obejmuje część Placu Matejki (od pomnika do ul. Basztowej), o natężeniu nie przekraczającym wartość 85dB mierzonej w odległości 32 m od źródła dźwięku, b) zapewnienie energii elektrycznej niezbędnej do nagłośnienia uroczystości, c) odpowiednie zabezpieczenie miejsca uroczystości np. poprzez progi kablowe, d) rozłożenie i złożenie sprzętu, w tym m.in.: krzeseł dla gości, namiotów, sprzętu nagłaśniającego, słupków ozdobnych z linami. Czas trwania obchodów około 2 godz. (w godz. około 11:30-13:30). Przewiduje się udział około 300 osób.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego (oświadczenie ujęte w formularzu oferty - załącznik nr 1 do siwz)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umwm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 13:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjnej dotyczącej poprawy świadomości ekologicznej mieszkańców
- Kompleksowa organizacja wydarzeń na terenie Pawilonu Edukacyjnego Kamień
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Wykonanie usługi organizacji konferencji dla 50 osób.
- Zakup usługi na współorganizację uroczystości Centralnych Obchodów Dnia Strażaka połączonych z Promocją Oficerską Głównej Państwowej Straży Pożarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.