Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Nowy Dwór Mazowiecki: Wymiana oświetlenia ulicznego w ulicach Chrzanowskiego i Bema
Numer ogłoszenia: 159621 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór Mazowiecki , ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 347, 349, faks 022 7752532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia ulicznego w ulicach Chrzanowskiego i Bema.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wymiana oświetlenia ulicznego w ulicach Chrzanowskiego i Bema. Na realizację zadania składają się prace: 1. Demontaż 29 starych słupów betonowych wraz z utylizacją. 2. Wymiana starych przewodów zasilających na nowe YAKY S 4 x 35 mm2. 3. Ułożenie płaskownika (bednarki) FZE ocynkowanej szerokość 25 mm2 grubość 4 mm2 zgodnie z obowiązującymi normami. 4. Zakup i montaż 29 sztuk słupów aluminiowych czarnych anodowanych na gotowych fundamentach betonowych o średnicy przy podstawie od fi 165 mm do fi 185 mm, w tym: 16 słupów o wysokości od 9-10 m zgodnych z rysunkiem nr 1 z tym, że wysięgnik od lampy oświetlającej chodnik będzie znajdował się po stronie wysięgnika lampy oświetlającej drogę, 11 słupów o wysokości od 10-11 m uwidocznionych na rysunku. nr 2, 2 słupów o wysokości od 9-10 m z podwójnymi wysięgnikami rysunek nr 3. 5. Zakup i montaż 31 sztuk opraw OUS C, w tym: 15 szt. z lampami sodowymi 150 W, 16 szt. z lampami sodowymi 100 W. 6. Zakup i montaż 17 sztuk opraw parkowych oświetlających chodnik z lampami sodowymi 70 W z przezroczystą obudową i rastrami ze stali nierdzewnej zgodnie z rysunkiem nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości 5 000,00 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego, obejmującą swym zakresem montaż co najmniej 20 słupów oświetleniowych, 2) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do kierowania budową, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, który posiada: 1.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz 2.) świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji lub dozoru w zakresie remontów lub montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, sieci elektryczne oświetlenia ulicznego, aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w powyższych trzech punktach. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że każdy z nich spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w ust. 1 oraz, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2 i 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców na podstawie załączonych przez nich do oferty dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączyć do oferty podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), oraz następujące dokumenty na potwierdzenie, że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: a) wykaz wykonanych (tj. zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego, obejmującą swym zakresem montaż co najmniej 20 słupów oświetleniowych z podaniem, dla każdej wykonanej roboty budowlanej: daty rozpoczęcia i zakończenia prac, miejsca ich wykonania oraz załączenie dokumentów wystawionych przez podmiot wskazany w wykazie jako Odbiorca potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (formularz wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca w przedstawionym wykazie osób oświadczy, że będzie dysponował wskazanymi w nim osobami zobowiązany jest również przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu tych osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał jedną osobą na stanowisko kierownika budowy, który posiada: 1.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz 2.) świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji lub dozoru w zakresie remontów lub montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, sieci elektryczne oświetlenia ulicznego, aparatura kontrolno - pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w powyższych trzech punktach. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów stanowiących potwierdzenie faktu posiadania przez wskazaną osobę wymaganych przez Zamawiającego uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o jego wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany załączyć do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (w tym wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, następujące dokumenty: 1) oświadczenia podpisane przez poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie o spełnianiu przez każdego składającego to oświadczenie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) oświadczenie podpisane przez wszystkich występujących wspólnie Wykonawców, że razem spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Oświadczenie to Wykonawcy składają razem; 3) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1), potwierdzające, że każdy z Wykonawców osobno spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2) i 3) potwierdzające, że Wykonawcy razem spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w dokumencie o którym mowa w pkt 2 lit. a) wskazać należy, który z Wykonawców zrealizował wykazaną pracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1): 1) lit. a), b) i d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) lit. c) - składa wystawione zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a) i c) oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 413.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 410.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- "USŁUGI CATERINGOWE"
- Cz. I: Remont instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Siedlce Cz. II: Budowa instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 52 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa
- Przebudowa budynku biurowo - sztabowego wraz ze zmianą technologii kotłowni opalanej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko
- SVA/4620-181/2025 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 3, 6 i 26 na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko.
- SVA/4620-209/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu pochwytów - Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie
- Modernizacja drogi lokalnej położonej na terenie powiatu nowodworskiego w gminie Nasielsk - droga powiatowa nr 2424W
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Budowa ul. Duńskiej w Białych Błotach - etap II (na odcinku jednokierunkowym) oraz Projekt i budowa ul. Czeremchy w Białych Błotach (na odcinku od ul. Duńskiej do ul. Chlebowej)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 102829L w miejscowości Lasocin i Rososz od km 0+007,05 do km 1+919,70"
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ul. Zdrowej - zlokalizowanego w okolicy wjazdu do SP 107.
- Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Wypoczynkowej w Konstantynowie Łódzkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.