Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-17
Chorzów: Wymiana części ogrodzenia wraz z malowaniem na obiekcie przy ul. Lompy 10a i Filarowej w Chorzowie oraz wymiana ogrodzenia na obiekcie przy ul. Odległej 5 w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 159632 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części ogrodzenia wraz z malowaniem na obiekcie przy ul. Lompy 10a i Filarowej w Chorzowie oraz wymiana ogrodzenia na obiekcie przy ul. Odległej 5 w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OGRODZENIE LOMPY: 1. Rozebranie ogrodzenia - odwóz na miejsce wskazane przez Zamawiającego 2. Montaż ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych z prętów fi5mm ocynkowanych ogniowo 3. Montaż bramy dwuskrzydłowej 4. Czyszczenie ogrodzenia do 3 stopnia czystości 5. Malowanie ogrodzenia - farba do gruntowania 6. Malowanie ogrodzenia - kolor niebieski OGRODZENIE ODLEGŁA: 1. rozebranie filarów na zaprawie betonowej 2. Montaż ogrodzenia z siatki na słupach stalowych 3. Ręczne formowanie nasypów - uformowanie skarpy Do dokumentów przetargowych dołączone zostają przedmiary robót, na podstawie których należy opracować kosztorys ofertowy. 3.2 Łączną kwotę netto i brutto wynikającą z kosztorysu ofertowego należy wpisać w załączony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga! Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy realizowany będzie na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie zgodnie z sugestiami zamawiającego do dokonania odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót przed dostępem uczestników korzystających z obiektu. Po zakończeniu prac Wykonawca winien doprowadzić teren do stanu z przed remontu w szczególności uzupełnić trawniki wzdłuż płotów. 3.3 Przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej: -36 miesięczną gwarancją - malowanie płotów -60 miesięczną gwarancją - montaż ogrodzeń na obiektach wraz z materiałami. 4. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 60 dni od daty przekazania frontu robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Udowodnią, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymagane jest: - wykazanie się przez wykonawców wykonaniem robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wartość każdej z tych robót nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł. brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ wykonawcy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a mianowicie: - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej ( w zakresie niezbędnym do wykonywania zamówienia ), wraz z aktualnymi uprawnieniami w rozumieniu ustawy o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć wszelkie niezbędne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i wykazy składa się wyłącznie w oryginale. Pozostałe dokumenty składa się w oryginale lub w kopii z poświadczeniem wykonawcy o zgodności kopii z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów kopie dokumentów dotyczących wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty obcojęzyczne należy złożyć z tłumaczeniem na język polski dokonanym lub poświadczonym przez wykonawcę. Jeśli ofertę podpisała osoba nie występująca w wypisie z KRS, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, albo w innym dokumencie potwierdzającym uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej i potwierdzającym uprawnienia do reprezentacji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawcy składający wspólną ofertę, którzy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dołączą do oferty stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie podpisują ofertę zgodnie z pełnomocnictwem dołączonym do oferty, ponosząc solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. W przypadku ofert wspólnych przed podpisaniem umowy wykonawcy muszą dostarczyć: - konsorcja: umowę konsorcjum, określającą sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania - spółki cywilne: kopię umowy spółki cywilnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy- załącznik nr 3, stanowiący integralną część niniejszej siwz. 2) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3) W szczególności zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: - wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; - konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; - zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla zamawiającego; - wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, nie przewidzianych w dacie udzielenia zamówienia, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. - ustawowa zmiana stawki podatku VAT. 4) Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: - możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych; - możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; - możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; - modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy Pzp; - zmiana ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 5) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba MORiS ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów pok.335, za kwotę 30 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba MORiS ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów pok.335.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie, 02.01.2025 -30.06. 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Chorzów w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, ul. Pocztowa 3 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - II/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i budowa szklarni doświadczalnej Białowieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.