Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Komarów-Osada: Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Janówka.
Numer ogłoszenia: 159645 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada , Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 84 6153102 w. 50, faks 84 6153185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Janówka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Janówka. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Janówka. Zamówienie podzielone jest na 7 zadań: -Zadanie nr 1 Konstrukcje i materiały budowlane, maszyny rolnicze. -Zadanie nr 2 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego, meble--Zadanie nr 3 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, -Zadanie nr 4 Konstrukcje i materiały budowlane, narzędzia oraz maszyny rolnicze -Zadanie nr 5 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły domowe oraz artykuły cateringowe -Zadanie nr 6 Meble biurowe -Zadanie nr 7 Urządzenia komputerowe oraz pakiety i systemy informacyjne oprogramowania Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku stanowiącym załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1. Podane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu gastronomicznego są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany). 3. W cenie należy zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (min. koszt transportu i wniesienia sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, koszt instalacji i montażu, przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi urządzeń oraz inne niewymienione koszty, niezbędne do pełnej realizacji zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 30.20.00.00-1, 44.00.00.00-0, 48.00.00.00-8, 16.10.00.00-6, 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
9. Wymagania dotyczące gwarancji 1 . Oferowany sprzęt musi być objęty bezpłatną gwarancją na okres 24 miesięcy lub zgodnie z kartą produktu. 2. Gwarancja na poszczególne części zamówienia liczona jest od dnia odbioru odpowiednich części zamówienia. Odbiór każdej z części zamówienia zostanie udokumentowany podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego protokołem odbioru. 4. Gwarancja obejmuje wszystkie usterki i wady sprzętu oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania sprzętu. 5. Czas realizacji naprawy/usunięcia awarii sprzętu do 10 dni roboczych (liczony od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego do Serwisu). W przypadku przestoju dłuższego niż 14 dni kalendarzowych gwarancja ulega przedłużeniu o czas przestoju, a w przypadku wysyłki sprzętu do serwisu mającego siedzibę za granicą czas naprawy nie może przekroczyć 30 dni kalendarzowych. Koszty wysyłki w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt państwowych. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fizycznych przedmiotu zgodnie z art. 556 - 576 kodeksu cywilnego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, Zamawiajacy nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów, Zamawiajacy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarowosada.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komarów-Osada
ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada
I piętro pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Komarów-Osada ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada I piętro pokój nr 6 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konstrukcje i materiały budowlane, maszyny rolnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.10.00.00-6, 44.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego, meble.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konstrukcje i materiały budowlane, narzędzia oraz maszyny rolnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 16.10.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły domowe oraz artykuły cateringowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenia komputerowe oraz pakiety i systemy informacyjne oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOMARÓW-OSADA
więcej: przetargi KOMARÓW-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.