To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Katowice: Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną oraz sukcesywna dostawa urządzeń peryferyjnych dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 159649 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141569 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną oraz sukcesywna dostawa urządzeń peryferyjnych dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera z macierzą zewnętrzną oraz sukcesywna dostawa urządzeń peryferyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Cześć nr I - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną; Część nr II - Dostawa urządzeń peryferyjnych. 2. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie dalej mianem pakietu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety nr I-II. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w pakiecie zostaną odrzucone. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzach asortymentowo- cenowych, które stanowią załączniki nr 2.1 ÷ 2.2 do SIWZ. 5. Wykonawca winien spełnić szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia (dotyczy Pakietu nr 1 - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną): a) Szczegółowy opis wymaganych minimalnych parametrów urządzeń określono w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ; b) Urządzenia fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2012; c) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy dostarczyć urządzenie do siedziby Zamawiającego, tj: do pomieszczeń serwerowni - parter budynku. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że dostawa musi odbyć się w godzinach pracy, tj. od godz. 7.30 do godz. 15.05 w dni robocze. Za dzień dostarczenia uważa się dzień, w którym zostanie podpisany przez obie strony protokół zdawczo - odbiorczy; d) Protokół zdawczo - odbiorczy zostanie podpisany po sprawdzeniu przez Zamawiającego czy dostarczony przedmiot dostawy jest wolny od wad; e) Osobą upoważnioną w imieniu Zamawiającego do podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego jest Kierownik Działu Administracyjno - Technicznego; f) Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z wyznaczonego terminu, o którym mowa w pkt. c, Zamawiający uprawniony jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy co skutkować będzie naliczeniem kar umownych; g) Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy: instrukcje obsługi w zakresie konserwacji i eksploatacji przedmiotu zamówienia (w języku polskim), paszport techniczny urządzenia oraz kartę gwarancyjną (w karcie gwarancyjnej powinna być informacja o adresie najbliższego serwisu gwarancyjnego); h) Wykonawca zapewnia bezpłatną telefoniczną pomoc merytoryczną przez okres jednego roku od dnia dostarczenia urządzenia do siedziby Zamawiającego w zakresie montażu, podłączenia, instalacji i konfiguracji serwera i macierzy dyskowej; i) Dostarczone urządzenie powinno być oznakowane znakiem CE. 6. Wymagane warunki gwarancji przedmiotu zamówienia (dotyczy Pakietu nr 1 - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną): a) Okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego; b) Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu zamówienia nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych części także w przypadku, gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia urządzenia lub jego części, z wyjątkiem materiałów zużywalnych; c) W trakcie okresu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia (nieodpłatne) przeglądy gwarancyjne z częstotliwością wymaganą przez producenta. Wszystkie koszty związane z wykonywanymi przeglądami (w tym dojazd), za wyjątkiem kosztu materiałów zużywalnych w całości obciążać będą Wykonawcę; d) Wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 24 h od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego; e) Zamawiający zgłasza Wykonawcy awarię telefonicznie, potwierdzając zgłoszenie faxem; f) W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 24 h, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji; g) W przypadku, w którym czas naprawy/wymiany urządzenia przekroczy termin, o którym mowa w pkt d powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego zapewnienia Zamawiającemu na czas trwania naprawy/wymiany, urządzenie o parametrach tożsamych z naprawianym/wymienianym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia urządzenia na warunkach określonych w zdaniu poprzednim począwszy od upływu terminu wskazanego w pkt d powyżej do momentu dostarczenia Zamawiającemu naprawionego lub wymienionego urządzenia; h) Wymiana urządzenia na nowe nastąpi w przypadku wystąpienia 3 kolejnych awarii przedmiotu zamówienia (w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia wystąpienia pierwszej awarii); i) Wymiana elementu / podzespołu na nowy nastąpi w przypadku dwukrotnej naprawy tego samego elementu / podzespołu; j) Okres gwarancji w przypadku wymiany przedmiotu zamówienia na nowy lub elementu podzespołu na nowy wynosi co najmniej 36 miesięcy i będzie liczony od momentu wymiany przedmiotu zamówienia lub elementu podzespołu na nowy; k) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad. 7. Wykonawca winien spełnić szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia (dotyczy Pakietu nr 2 - Sukcesywna dostawa urządzeń preferencyjnych): a. Szczegółowy opis wymaganych minimalnych parametrów urządzeń określono w załącznikach nr 7-10 do SIWZ; b. Urządzenia fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2012; c. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przesłanego faksem, w miarę potrzeb Zamawiającego; d. Wykonawca obowiązany jest w terminie 2 godzin potwierdzić za pośrednictwem faxu lub na adres e-mail Zamawiającego otrzymanie zamówienia. Brak potwierdzenia w ww. terminie uznawany jest za przyjęcie zamówienia do realizacji, zaś bieg terminu, o którym mowa w pkt 7c rozpoczyna się; e. W razie ujawnienia się wad w dostarczanym przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na tożsame urządzenie nowe, dobrej jakości i wolne od jakichkolwiek wad, bądź do naprawy urządzenia, każdorazowo własnym transportem i na własny koszt, w terminie 7 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wad przez Zamawiającego. f. Okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy(dotyczy poz. 1 i 2 Formularza asortymentowo - cenowego - załącznik nr 2.2 do SIWZ)/ 12 miesięcy (dotyczy poz. nr 3 i 4 Formularza asortymentowo - cenowego - załącznik nr 2.2 do SIWZ) licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr I - Dostawa serwera z macierzą zewnętrzną
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- System Data Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93919,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79330,08
Oferta z najniższą ceną: 79330,08 / Oferta z najwyższą ceną: 82151,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr II - Dostawa urządzeń peryferyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
- Centrum Komputerowe PLANETA Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8004,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8985,15
Oferta z najniższą ceną: 8985,15 / Oferta z najwyższą ceną: 8985,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na dwie kancelarie leśnictw i przebudowa budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na dwie kancelarie leśnictw.
- Dostawa samochodu ciężarowego o dmc do 3,5 t na rzecz Aresztu Śledczego w Katowicach
- Leki onkologiczne, leki, wyroby medyczne i żywność specjalnego przeznaczenia - 17 Pakietów
- Prace remontowe elewacji, loggi, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- "Remont wieży spadochronowej w Parku Kościuszki w Katowicach (ETAP 1)"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) wraz z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych realizowany w ramach projektu "Program rozwojowy Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- ZP/G/16/25"Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych cz.I oraz cz.II"
więcej: Drukarki igłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.