eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiekoszówPrzewozy szkolne na rok szkolny 2012/2013 obejmujące dowozy uczniów z terenu Gminy Piekoszów, Gminy Chęciny i Gminy Łopuszno do Zespołu Placówek Oświatowych w Zajączkowie.



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Piekoszów: Przewozy szkolne na rok szkolny 2012/2013 obejmujące dowozy uczniów z terenu Gminy Piekoszów, Gminy Chęciny i Gminy Łopuszno do Zespołu Placówek Oświatowych w Zajączkowie.
Numer ogłoszenia: 159651 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych w Zajączkowie , Zajączków 86, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3064803, faks 41 3064803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piekoszow.pl/ ZPO Zajączków przetargi
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy szkolne na rok szkolny 2012/2013 obejmujące dowozy uczniów z terenu Gminy Piekoszów, Gminy Chęciny i Gminy Łopuszno do Zespołu Placówek Oświatowych w Zajączkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: Przewozy szkolne na rok szkolny 2012/2013 obejmujące dowozy uczniów z terenu Gminy Piekoszów, Gminy Chęciny i Gminy Łopuszno do Zespołu Placówek Oświatowych w Zajączkowie
Zadanie 1:
Trasa: ( Lasek- Lesica -Os. Bławatków -Skałka -Bławatków -Miedzianka- Zajączków szkoła)
Ilość dzieci: 27 uczniów gimnazjum,
62 uczniów klas I - VI szkoły podstawowej
11 dzieci oddziału przedszkolnego
Ilość kilometrów ( dowóz i odwóz): 20 km
Rozpoczęcie zajęć: 07.15
Zakończenie zajęć: 16.55
Ilość kursów dziennie: dwa dowozy tj. na godz. 7.05; 12.30 i trzy odwozy tj. o godz. 12.40; 14.25; 17.00 uczniów gimnazjum, szkoły podstawowej i dzieci oddziału przedszkolnego
Zadanie2:
Trasa: ( Fanisławice Hucisko - Fanisławice - Fanisławiczki - Wesoła - Zajączków szkoła )
Ilość dzieci: 18 uczniów gimnazjum,
38 uczniów klas I - VI szkoły podstawowej
6 dzieci oddziału przedszkolnego
Ilość kilometrów ( dowóz i odwóz): 12 km
Rozpoczęcie zajęć: 07.15
Zakończenie zajęć: 16.55
Ilość kursów dziennie: dwa dowozy tj. na godz. 7.05; 12.30 i trzy odwozy tj. o godz. 12.40; 14.25; 17.00 uczniów gimnazjum, szkoły podstawowej i dzieci oddziału przedszkolnego
Wykonawca nie będzie łączył dowozów/odwozów wynikających z Zadania 1 z Zadaniem 2.
Przewóz dzieci będzie się odbywał tylko w dni robocze z wyłączeniem ferii świątecznych, ferii zimowych, dodatkowych wolnych od nauki dni.
Dowozy będą odbywały się w obu kierunkach tj. na zajęcia szkolne oraz do poszczególnych miejscowości po zakończonych zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć system identyfikacji osób uprawnionych do korzystania z przewozów w ramach zamówienia.
Opieka podczas dowozu uczniów do szkoły jest zapewniona po stronie Wykonawcy. Przewozy będą się odbywały na zasadach określonych w ustawie z dnia 06 września 2001r.
o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 ze zm.), oraz ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 50 poz. 601 z późniejszymi zmianami)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek spełnią wykonawcy, którzy wykażą że posiadają licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz
      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści umowy nie mogą być dokonywane z naruszeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a) losowej przyczyny zmiany osoby lub osób skierowanych do wykonania zamówienia ze strony Wykonawcy z zastrzeżeniem że nowa osoba która będzie wykonywała przedmiot umowy , musi wykazać że posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania powierzonych jej czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy.
b) zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego
c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
d) gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e) gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia.
f) pozostających w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia poprzez stosowną zmianę terminu wykonania umowy oraz zwiększenia wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piekoszow.pl/ ZPO Zajączków przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Zajączkowie, Zajączków 86; 26-065 Piekoszów, pokój nr 4 - sekretariat szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Zajączkowie, Zajączków 86; 26-065 Piekoszów , pokój nr 4 - sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.