eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKÓW NR 1, 2 ORAZ NR 5 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4808 W GOŁDAPI PRZY UL. PARTYZANTÓW 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKÓW NR 1, 2 ORAZ NR 5 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4808 W GOŁDAPI PRZY UL. PARTYZANTÓW 33
Numer ogłoszenia: 159689 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKÓW NR 1, 2 ORAZ NR 5 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4808 W GOŁDAPI PRZY UL. PARTYZANTÓW 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynków nr 1, 2 i 5 na terenie JW 4808 w Gołdapi, ul. Partyzantów 33 Charakterystyka budynków: Budynek Nr 1 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Budynek dwupiętrowy z poddaszem w części użytkowym, podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. W budynku występuje instalacja: c.o., hydrantowa, elektryczna, odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa),wysoką (drzewa) i utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura - 12992,00 m3, - powierzchnia użytkowa -1592,00 m2 Budynek Nr 2 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Budynek dwupiętrowy z poddaszem w części użytkowym, podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. W budynku występuje instalacja: c.o., hydrantowa, elektryczna, odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa),wysoką (drzewa) i utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura - 14083,00 m3, - powierzchnia użytkowa -1751,00 m2 Budynek Nr 5 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Budynek dwupiętrowy z poddaszem w części użytkowym, podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. W budynku występuje instalacja: c.o., hydrantowa, elektryczna, odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa),wysoką (drzewa) i utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura - 14252,00 m3, - powierzchnia użytkowa -1743,00 m2 Ogólny zakres prac obejmuje: (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót) 1.Budynek nr 1 1.1.Roboty rozbiórkowe 1.1.1.rozebranie ścianek działowych, 1.1.2.odbicie tynków wewnętrznych, 1.1.3.rozebranie okładzin ceramicznych ścian i posadzek, 1.1.4.zerwanie okładzin PCV ze ścian wraz z listwami drewnianymi, 1.1.5.skucie posadzek, 1.1.6.rozebranie okładzin z PCV i dywanowych oraz podłóg drewnianych, 1.1.7.rozebranie zabudowy wykonanych z płyty meblowej oraz pilśniowej twardej, 1.1.8.demontaż opraw oświetleniowych, 1.2. Podłogi i posadzki 1.2.1.renowacja istniejącej posadzki z płytek ceramicznych, 1.2.2.wymiana uszkodzonych legarów drewnianych, 1.2.3.ułożenie płyt OSB, 1.2.4.ułożenie wykładzin podłogowych z PCV, 1.2.5.zgrzewanie wykładzin, 1.2.6.ułożenie wykładzin tekstylnych, 1.2.7.wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 1.2.8.zalanie masą betonową posadzki, 1.2.9.ułożenie okładzin ceramicznych na ciągach komunikacyjnych klatek schodowych oraz na posadzkach, 1.3. Roboty murarskie 1.3.1.zamurowanie otworów, 1.3.2.wymurowanie ścianek działowych, 1.3.3.wymiana ościeżnic drzwiowych, 1.3.4.obsadzenie podokienników z konglomeratu, 1.4. Roboty tynkarskie i okładzinowe 1.4.1.wykonanie tynków kat III cementowo - wapiennych, 1.4.2.wykonanie zabudowy z płyt gipsowo kartonowych wodoodpornych, 1.4.3.okładziny ścian płytkami ceramicznymi, 1.5. Roboty malarskie 1.5.1.ługowanie farby olejnej, 1.5.2.opalanie farby olejnej, 1.5.3.wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, 1.5.4.gruntowanie ścian i sufitów, 1.5.5.roboty malarskie farbą lateksową ścian i sufitów, 1.5.6.wykonanie tynków mozaikowych na ścianach, 1.5.7.malowanie olejne elementów stalowych, 1.5.8.malowanie olejne powierzchni betonowych, 1.6. Roboty stolarskie 1.6.1.osadzenie skrzydeł drzwiowych okleinowanych, stalowych, 1.6.2.wykonanie zabudowy z płyty meblowej rur i ścianek, 1.7. Roboty ślusarskie 1.7.1.demontaż krat niespełniających warunków zgodnych z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych, 1.7.2.wykonanie krat okiennych stalowych zgodnych z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych, 1.8. Roboty sanitarne 1.8.1.roboty rozbiórkowe instalacji wod.-kan., 1.8.2.demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 1.8.3.wykonanie nowej instalacji wod - kan w części budynku, 1.8.4.montaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 1.9. Roboty elektryczne 1.9.1.demontaż instalacji elektrycznej, 1.9.2.demontaż opraw oświetleniowych, 1.9.3.montaż instalacji elektrycznej, 1.9.4.montaż opraw oświetleniowych, 1.9.5.montaż osprzętu elektrycznego, 1.10. Rozbudowa domofonu 1.10.1.montaż zespołów prostownikowych w obudowie zamkniętej - UPS - 500VA/230V w obudowie, 1.10.2.montaż kanałów instalacyjnych z PVC, podstawa szerokości do 60mm, na podłożu innym niż beton, kanał elektroinstalacyjny 18/20, 1.10.3.układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych przewodów kabelkowych przekrój YTDY 2 X 0,5, 1.10.4.zainstalowanie aparatów telefonicznych abonenckich na podłożu z cegły Unifon do istniejącego domofonu cyfrowego z przypisaniem do istniejącego oprogramowania, 1.10.5. uruchamianie i pomiary łączy przeznaczonych dla telefonii, 1.10.6. zakup 24 breloczków do istniejącego domofonu cyfrowego, 2.Budynek nr 2 2.1. Roboty rozbiórkowe 2.1.1.rozebranie ścianek działowych, 2.1.2.odbicie tynków wewnętrznych, 2.1.3.rozebranie okładzin ceramicznych ścian i posadzek, 2.1.4.skucie posadzek, 2.2. Podłogi i posadzki 2.2.1.wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 2.2.2.zalanie masą betonową posadzki, 2.2.3.ułożenie okładzin ceramicznych na ciągach komunikacyjnych klatki schodowej oraz na posadzkach, 2.3. Roboty murarskie 2.3.1.wymiana ościeżnic drzwiowych, 2.4. Roboty tynkarskie i okładzinowe 2.4.1. wykonanie tynków kat III cementowo - wapiennych, 2.4.2. wykonanie zabudowy z płyt gipsowo kartonowych wodoodpornych, 2.4.3. okładziny ścian płytkami ceramicznymi, 2.5. Roboty malarskie 2.5.1.ługowanie farby olejnej, 2.5.2.wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, 2.5.3.gruntowanie ścian i sufitów, 2.5.4.roboty malarskie farbą lateksową ścian i sufitów, 2.5.5.wykonanie tynków mozaikowych na ścianach, 2.5.6.malowanie olejne elementów stalowych, 2.5.7.malowanie olejne powierzchni betonowych, 2.6. Roboty stolarskie 2.6.1. osadzenie skrzydeł drzwiowych PCV, płycinowych okleinowanych, 2.7. Roboty ślusarskie 2.7.1. wykonanie krat okiennych stalowych zgodnych z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych, 2.8. Roboty sanitarne 2.8.1. roboty rozbiórkowe instalacji wod.-kan., 2.8.2. demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 2.8.3. wykonanie nowej instalacji wod - kan w części budynku, 2.8.4. montaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 2.9. Roboty elektryczne 2.9.1. demontaż instalacji elektrycznej, 2.9.2. demontaż opraw oświetleniowych, 2.9.3. montaż instalacji elektrycznej, 2.9.4. montaż opraw oświetleniowych, 2.9.5. montaż osprzętu elektrycznego, 2.10. Place i chodniki 2.10.1. rozebranie istniejących chodników i wylewek betonowych, 2.10.2. wykonanie nowych chodników z kostki betonowej typu Polbruk 2.10.3. ustawienie ławek parkowych, 2.10.4. roboty malarskie ogrodzenia, 3.Budynek nr 5 3.1.Roboty rozbiórkowe 3.1.1.rozebranie ścianek działowych drewnianych, 3.1.2.odbicie tynków wewnętrznych, 3.1.3.rozebranie podłóg drewnianych, 3.1.4.rozebranie okładzin ceramicznych ścian, 3.2. Podłogi i posadzki 3.2.1.wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, 3.2.2.zalanie masą betonową posadzki, 3.2.3.ułożenie okładzin ceramicznych na posadzkach, 3.3. Roboty murarskie 3.3.1.wymiana ościeżnic drzwiowych, 3.3.2.obsadzenie podokienników z konglomeratu, 3.4. Roboty tynkarskie i okładzinowe 3.4.1.wykonanie tynków kat III cementowo - wapiennych, 3.4.2.wykonanie ścianek z płyt gipsowo kartonowych ognioodpornych, 3.4.3.okładziny ścian płytkami ceramicznymi, 3.5.Roboty malarskie 3.5.1.ługowanie farby olejnej, 3.5.2.wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, 3.5.3.gruntowanie ścian i sufitów, 3.5.4.roboty malarskie farbą lateksową ścian i sufitów, 3.5.5.wykonanie tynków mozaikowych na ścianach, 3.5.6.malowanie olejne elementów stalowych, 3.6. Roboty stolarskie 3.6.1.osadzenie skrzydeł drzwiowych okleinowanych, stalowych, 3.7. Roboty sanitarne 3.7.1.roboty rozbiórkowe instalacji wod.-kan., 3.7.2.demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 3.7.3.wykonanie nowej instalacji wod - kan w części budynku, 3.7.4.montaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 3.8. Roboty elektryczne 3.8.1.demontaż instalacji elektrycznej, 3.8.2.demontaż opraw oświetleniowych, 3.8.3.montaż instalacji elektrycznej, 3.8.4. montaż opraw oświetleniowych, 3.8.5.montaż osprzętu elektrycznego, 3.9. Węzeł łączności 3.9.1.układanie rur winidurowych, 3.9.2. układanie przewodów izolowanych, 3.9.3.układanie przewodów uziemiających, 3.9.4. montaż tablicy elektrycznej, 3.9.5.montaż osprzętu elektrycznego, 3.9.6.pomiary elektryczne 3.10. Transport i utylizacja : 3.10.1. wywiezienie gruzu 3.10.2. utylizacja gruzu, 3.10.3. transport krat do magazynu SOI Gołdap Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 4.Warunki realizacji zadania: 4.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 09.11.2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Jarosław DUDKO tel. 261 336 501. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Nowoiejskiej 20 w Giżycku; 4.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego (z rozbiciem na lata 2015 - 2016), sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 4.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 4.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.4. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW.). 4.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 4.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 4.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 4.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4808. 4.9.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 4.10. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.11. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 4.12. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4.13. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 4.14. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 4.16. Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 4.17. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 4.18. W 2015 roku Wykonawca wykona roboty budowalne w zakresie 25%, zaś w 2016 roku - 75% ogółu prac ujętych w niniejszym zadaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę (zwiększenie lub zmniejszenie) w zakresie wykonania w poszczególnych latach kalendarzowych procentowego udziału realizacji przedmiotu umowy, a co za tym idzie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:na wniosek Wykonawcy, gdy oświadczy możliwość wykonania w danym roku kalendarzowym większego zakresu robót budowlanych niż przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności,na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował większymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym, które będzie mógł przeznaczyć na realizację niniejszej umowy pod warunkiem pisemnej zgody Wykonawcy pod rygorem nieważności,na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował niższymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym pod warunkiem zmian w planie finansowym, o których nie wiedział w chwili zawierania niniejszej umowy. 5.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 przy ul. Partyzantów 33 w Gołdapi. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG, jest w dniu podpisania umowy: dostarczenie wypełnionego wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ).dostarczenie w formie elektronicznej zdjęć osób wymienionych we wniosku. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: 24wog.mbulka@wp.mil.pl. Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 260.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 1.2. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.11.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 109 2015 - remont budynków nr 1, 2, 5 na terenie JW. 4808 1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli udokumentuje, poprzez złożenie wykazu robót budowlanych, wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na remoncie pomieszczeń wewnętrznych, na kwotę co najmniej 500 000,00zł. brutto, wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; takim dowodem może być poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. a) w przypadku, gdy roboty budowlane zostały wykonane na rzecz Zamawiającego tj. 24 WOG należy je ująć w wykazie robót, lecz Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. b) w przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ (dotyczy wykazu zrealizowanych robót), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wystawienia referencji. Jeżeli w dniu wystawienia referencji nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wystawienia referencji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o łącznej kwocie minimum 300 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany na każdej stronie wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM PEŁNOMOCNICTWO W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: w treści takiego zobowiązania winien znaleźć się zapis, że Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, jest świadomy tego, ze odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę (zwiększenie lub zmniejszenie) w zakresie wykonania w poszczególnych latach kalendarzowych procentowego udziału realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy, a co za tym idzie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1 i 2 wzoru umowy:na wniosek Wykonawcy, gdy oświadczy możliwość wykonania w danym roku kalendarzowym większego zakresu robót budowlanych niż przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował większymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym, które będzie mógł przeznaczyć na realizację niniejszej umowy pod warunkiem pisemnej zgody Wykonawcy pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował niższymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym pod warunkiem zmian w planie finansowym, o których nie wiedział w chwili zawierania niniejszej umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany w latach 2015 i 2016: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. nr 200, poz. 1679 z póź. zm.) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynek sztabu - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 08:00, miejsce: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynek sztabu - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.