To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-23
Elbląg: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych, oznakowania pionowego i urządzeń brd na drogach publicznych w mieście Elblągu
Numer ogłoszenia: 159715 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188624 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych, oznakowania pionowego i urządzeń brd na drogach publicznych w mieście Elblągu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych, oznakowania pionowego i urządzeń brd na drogach publicznych w mieście Elblągu Przedmiot główny: CPV: 50.23.22.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 2. Zakres zamówienia obejmuje Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki ich realizacji zawarte są w załącznikach stanowiących integralną część wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ: A. Załączniku nr 1 do wzoru Umowy - KONTROLA I UTRZYMANIE URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH: Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć obsługę 39 szt. sygnalizacji świetlnych wielofazowych i 4 szt. sygnalizacji ostrzegawczych funkcjonujących na sieci dróg publicznych w mieście Elbląg. Zakres usług obejmuje: 1) codzienne przeglądy funkcjonowania urządzeń sygnalizacyjnych, 2) sporządzanie raportów z ww. przeglądów, 3) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów, 4) zapewnienie właściwego stanu technicznego urządzeń sygnalizacyjnych, tj.: sygnalizatorów, urządzeń sterujących (sterowników), elementów transmisyjnych, instalacji kablowej, elementów wsporczych i detektorów, poprzez bieżące naprawy i konserwację, 5) zgłaszanie potrzeb remontów bieżących i kapitalnych związanych z pracą sygnalizacji, 6) prowadzenie dokumentacji techniczno - eksploatacyjnej sygnalizacji świetlnej, 7) przegląd dokumentacji projektowych i opiniowanie zaproponowanych rozwiązań technicznych, B. Załączniku nr 2 do wzoru Umowy - KONTROLA I UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I URZĄDZEŃ BRD: Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi kontroli oznakowania pionowego i urządzeń brd na następującej sieci dróg: ok. 28 km dróg wojewódzkich, 108 km dróg powiatowych, 59 km dróg gminnych i 4 km dróg wewnętrznych. Zakres usług obejmuje: 1) przeglądy oznakowania pionowego dróg i urządzeń brd wraz z ręcznym lub mechanicznym prostowaniem pochylonych słupków, urządzeń brd lub obróconych tarcz znaków pionowych, 2) sporządzanie raportów z ww. przeglądów wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną, 3) pełnienie telefonicznych całodobowych dyżurów i podejmowanie interwencyjnego oznakowywania i zabezpieczania miejsc niebezpiecznych dla ruchu drogowego, 4) przeglądy i konserwacja bramownic wraz ze znakami pionowymi umieszczonymi nad jezdnią, C. Załączniku nr 3 do wzoru Umowy - WYMIANA ZNAKÓW I URZĄDZEŃ DROGOWYCH: Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi instalowania dodatkowych urządzeń sygnalizacyjnych i drogowych na następującej sieci dróg: ok. 28 km dróg wojewódzkich, 108 km dróg powiatowych, 59 km dróg gminnych i 4 km dróg wewnętrznych. Zakres zadań będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego w formie pisemnych zleceń. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na wymianę znaków i urządzeń drogowych wymienionych w Załączniku nr 3 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMP Consultant Artur Paź, ul. Sobieskiego 16A/21, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 829850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1015057,50
Oferta z najniższą ceną: 1015057,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1015057,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Dostawa stołu operacyjnego z pływającym blatem dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.