Ogłoszenie z dnia 2009-09-18
Ryki: DOSTAWA ZAMIATARKI CHODNIKOWO-ULICZNEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO, nr sprawy: ZP 6/09.
Numer ogłoszenia: 159717 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 5, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8651539, faks 081 8651602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimryki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZAMIATARKI CHODNIKOWO-ULICZNEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO, nr sprawy: ZP 6/09..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego zamiatrki uliczno-chodnikowej. 1.2) Dopuszczalny czosokres pracy zamiatarki ( na ewentualnych próbach i demonstracjach) nie może przekroczyć 100 mtg pracy sprzętu i lub 200 godz.silnika 1.3) Wymagania techniczne zamiatarki: - silnik turbodiesel o mocy od 100 kW do 130 kW, - norma emisji spalin nie niższa niż EURO 3 lub TIER 3, - masa własna do 6000 kg, - ładowność do 6350 kg, - przy masie całkowitej pow. 10000 kg podwójne tylne koła, - pojemność zbiornika wody obiegowej od 400 do 500 l, - max. wysokość 2500 mm, - promień zawracania w zakresie krawężników max. 3150mm, - hamulce hydrauliczne na wszystkie koła, - kontener na zmiotki z systemem wywrotu, - minimum 2 szczotki talerzowe z regulacją obrotów od 0 obr./min, - system ssący o wydajności min. 200 m3/min., - ograniczenie prędkości jazdy do 25 km/godz. - szybkozłącze - wąż do hydrantu z przyłączeniem typy C/, - pojemność zbiornika na zmiotki min. 2 m3, - kabina dzienna, kolor biały lub pomarańczowy, - kierownica z lewej strony wspomagana hydraulicznie. 1.4) Wymagane warunki leasingu operacyjnego: - okres leasingu 24 miesiące, - miesięczne raty leasingowi równe, opłacane wg harmonogramu opłat leasingowych, I rata leasingowa zostanie opłacona w terminie 30 dni po opłaceniu czynszu inicjalnego - czynsz inicjalny 40% zakupu zamiatarki, - wartość końcowa wykupu 18%. Uwagi: - czynsz inicjalny zawiera opłatę manipulacyjną, - wartości rat leasingowych mogą się zmieniać w trakcie trwania umowy, pod warunkiem wzrostu lub spadku stawki Wibor 1 - miesięczny min. o 0,5% w stosunku do stawki oferty, tylko o ten wzrost lub spadek ( marża pozostaje niezmienna w okresie umowy), - kolejne zmiany rat leasingowych będą możliwe po zmianie stawki Wibor 1 - miesięczny min. o 0,5% w stosunku do poprzedniego, - zmiany wskaźnika Wibor 1-miesięczny do 0,5% nie będą powodować zmiany raty leasingowej. 1.5) Pozostałe wymagania: - świadectwo homologacji na kompletną zamiatarkę chodnikowo-uliczną ważne na dzień składania ofert (kopię dołączyć do oferty), - deklarację zgodności urządzenia, - zabezpieczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego (oświadczenie do oferty) - przeszkolenie dwóch operatorów zamawiającego na swój koszt. 1.6) Leasing dotyczy jednej zamiatarki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, A.3) Wzór umowy - zaakceptowany podpisem wykonawcy. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.1) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie opisane w pkt. A.1), A.2) i A.3). G. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiadaja wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. H.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -Za zgodność z oryginałem-. H.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Raty miesięczne (netto) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimryki.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o
ul. Słowackiego 5
08-500 RYKI, Pokój nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o ul. Słowackiego 5 08-500 RYKI, Pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.10.2009.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.