eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa sprzętu i aparatury medycznej dla szpitalnego oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - część II - 7 pakietów w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Zawiercie: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla szpitalnego oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - część II - 7 pakietów w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 159720 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50727 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla szpitalnego oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - część II - 7 pakietów w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego dla szpitalnego oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - część II - 7 pakietów, w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu . Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego W skład zamówienia wchodzi dostawa sprzętu / aparatury medycznej, fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2014, tj.: - Pakiet nr 1 - stolik zabiegowy- 4 szt., - Pakiet nr 2 - zestaw do ogrzewania pacjenta - 2 szt., - Pakiet nr 3 - zestaw reanimacyjny (walizka z wyposażeniem) - 4 szt., - Pakiet nr 4 - endoskop giętki intubacyjny - 1 szt., - Pakiet nr 5 - zestaw reanimacyjny z wyposażeniem, z przeznaczeniem dla noworodków i dzieci - 1 szt., - Pakiet nr 6 - fonendoskop - 8 szt. - Pakiet nr 7 - aparat EKG - 1 szt. Wymogi techniczno- eksploatacyjne zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych a w przypadku określonym w art. 58 ust.3 ustawy o wyrobach medycznych - oświadczenie Wykonawcy dotyczące zobowiązania do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o pierwszym wprowadzeniu na terytorium RP przedmiotowego wyrobu medycznego, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : - dostawy i transportu, - rozładunku i wnoszeniu do pomieszczeń, - zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych podczas transportu i montażu sprzętu, - montażu, uruchomienia oraz szkolenia personelu, 3) Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Tabele wymogów techniczno-eksploatacyjnych ( załącznik nr 7 do SIWZ) b) Istotne postanowienia umowne / projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - stolik zabiegowy- 4 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALVO sp. z o.o. sp.k., ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14814,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11664,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14865,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - zestaw do ogrzewania pacjenta - 2 szt.,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN POLSKA sp. z o.o., Al.Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22222,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: - Pakiet nr 3 - zestaw reanimacyjny (walizka z wyposażeniem) - 4 szt.,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOXmet Medical sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14601,60

  • Oferta z najniższą ceną: 14601,60 / Oferta z najwyższą ceną: 14601,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - endoskop giętki intubacyjny - 1 szt.,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIM sp. z o.o. Puławska Plaza, ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36434,90

  • Oferta z najniższą ceną: 36434,90 / Oferta z najwyższą ceną: 49161,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - fonendoskop - 8 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORN WELLNESS GROUP sp. z o.o., ul. Żonkilowa 11, 60-175 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4629,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3851,97

  • Oferta z najniższą ceną: 3851,97 / Oferta z najwyższą ceną: 3851,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - aparat EKG - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KD MEDICAL POLSKA Sp. z o.o., Partyzantów 71, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.